Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem az idő is megembereli magát, csak attól tartok megint esni fog! Truccból!
Hali mindenki!
Elvileg hétvégén lesz jó idő, remélem fogtok tudni járni egyet a géperejűvel. Nekem sajnos valószínű megint nem fog menni, pedig szerdán elhoztuk mindkét mocit, ma teszik fel a vacsi új pilot street-eket asszonyéra, jövő héten kap új gyertyákat meg szinkront, és egy doboztartót dobozzal. Szóval remélhetőleg túrakész lesz mindkét motor, de sajnos most idő nem lesz ezeket kihasználni, cserébe holnap megnézzük a Rám szakadékot, mert ott én még nem voltam, pedig szerintem minden pest megyei ember már 3x biztos volt. Szóval holnap is reménykedem a jóidőben hogy túrázhassunk egyet, aztán viszont húsvét, nagy motorozás még nem lesz. Melóba jöttem volna motorral, ha nem 2 fok lenne reggelente :) Majd bízom a jövőhétben. Aki nem dolgozik hétvégén, használja ki!
Üdvözletem!
No még az a típus, ami nem kellene!
Lásd Simson Schwalbe :D
Igen tudom , hogy nem a tiéd, de ha a Hölgynek ez tetszett, akkor legyen neki. Nincs nagy baj, csak rendbe kell tenni! Nem értem miért kell ennyire elrejteni a dolgokat egy motoron, hiszen nem versenygép, mégis van amelyiken van egy platónyi burkolat aljától a tetejéig!
Adjon Isten Józsi!
hát ez nem is az én motorom, asszonkának meg ez tetszik :)
Enyémen a tank nem takar oldalról kb semmit, csak ugye felülről. Ott a középső karbit miatt lenne probléma a falsteszt, de itt ahol csak 2 van, egyszerűbb lenne ha nem lenne így begyógyítva minden. Ráadásul itt az a gond hogy a tank oldalról is takar.
Jó reggelt Balázs! Én pont ezért nem szeretem a tökig idomos motorokat! Az a motor azért az ami, hogy lássam a blokkot és mindent ami van rajta. Egy négy hengeresnél így is le kell szedni a tankot ha az ember valamit akar vele. Az enyémen nem sok a műanyag de éppen elég ha le kell szedni valamiért. Viszont rendbe kell tenni , lesz vele elfoglaltságod, és utána nem lesz zavaró a sok burkolat.
igen, gs500. Az a legnagyobb baj vele, h akármit akarok csinálni le kell szedni az idomokat, amivel már a tököm tele van :)
Aztán a buzi benzincsap elzárással is szívtam már sokat, mert belül van egy csavar amit el kell zárni a túloldalról egy hosszú laposfejű csavarhúzóval. Innentől már simán megy általában, csak falsteszthez pl le kell szedni a tankot mert mindent kitakar. Tényleg mindent.
Jó estét Balázs! A motor egy 500-as ? 2 henger, és 2 karburátor ? Mert akkor elég könnyen hozzáférsz a dolgokhoz. Persze én könnyen beszélek, nekem a Honda előtt csak 1-2 hengeres motorjaim voltak!
Sziasztok!
Na ma volt időm, kiszedtem megint a karbit, nagyon ügyelve visszatettem. Indítom, nem ugrál. Viszont nem reagál szivatóra. Fura hangja van. Nézem, a bal henger hideg 5 perc után is :)
Gyertya ki, persze ronda fekete. Tesztelem, nem ad szikrát illetve ad valamit, de nem elég nagyot. Másik régebbi gyertya be, egyből felhörög, reagál szivatóra, minden ok. Persze amíg melegszik, azért ugrál az alapjárat. Nem annyira mint múltkor de mozog. Hát mondom nem lett sokkal jobb, elindulok vele, de utca végén valószínű megfordulok megint mert rángatni fog. Elindultam, semmi extra, ment ahogy kell, húztam is neki, és semmi rángatás. Mentem vele 20 percet és nem történt semmi különös. Vmikor visszaérek járatom kicsit alapjáraton, csináltam róla videót is de a telóm megőrült és nem mentette el. A lényeg annyi volt, hogy 1100-1300 között mozgott kb az alapjárat. Nem ugrált inkább csak néha lassan felment aztán le. Holnap elhozzuk ha ugyanígy menni fog, aztán majd itthon mókolok vele tovább. De nem tudom hogy ez mitől lehet, most nem volt időm falstesztre, de majd fogok ha tovább szarakodik. most mivel az egyik gyertya régi, másik újabb, inkább lecserélem mindkettőt és majd akkor kiderül hogy változik-e valami. Most örülök annak, ha nem is tökéletesen de legalább megy, és szerintem legalább annyira megy mint mikor letettük.
Egyébként meg holnaptól már itthon lesz az enyém is, úgyhogy akármikor lesz pótmotor, ha az egyiknek baja lenne.
Na jóccakát mindenkinek és boldog névnapot az Izoldáknak! :)
Na akkor erre 1 sztori, jó estét kívánok az Uraknak!
Tehát a sztori:
Két - mondjuk a példa kedvéért, hogy olyan magam korabeliek - ember beül a kávéházba, hátra a sarokba. Megkapják kávéjukat, beszélgetnek. Egyszer csak ezt mondja az egyik:
- Te, nézd már ott odébb szembe a másik sarokban azt a két vén trottyot! Tíz év múlva mi is így fogunk kinézni!
Erre a másik odanéz, és mondja:
- Te hülye! Az ott egy tükör!
Pedig Lepsénynél még megvolt! Majd meglátod, te is pillanatok alatt "régi motoros" leszel !Az egyik pillanatban még fiatal '40-es vagy , eltelik pár év és a hamut is mamunak mondom!
4:40-nél eszembe jutottál Józsi!
Majd megoldod. Vagy szerelőhöz viszed!
namármost, az enyémhez van, marmint neten találtam rendes manuált, az egész motor robbantott ábrákkal, mindennel, szervíz leírásokkal. Asszonyéhoz találtam kettőt, de az user manuál szerű, amiben robbantott ábrák nincsenek, csak fotók hogy hogy állítsd be a kuplung holtjátékot, meg ilyen apróságok csak. Lehet létezik ahhoz is rendes manuál, de neten nincs fent, fizetős meg nem 4e lenne hanem több.
Neked is köszönöm Zsolt, és sok balesetmentes km-t kívánok jó egészséggel!! A négy kisunokám közül már van aki nemsokára maga is megihatná a bort. én inkább a vöröset fogyasztom! Abból is csak mértékkel, mert az élet teljes ésszel megélve is qrva rövid. Csak a katona időm alatt ittam néha kissé sokat, csak a vaszari katonatársam mondta: dehogy van berúgva nem látjátok milyen aranyos? Nem is tud menni!
Köszönöm Neked is István! Éppen az előbb ittam egy felest az egészségetekre, isten éltessen minden motorost!
Válaszoltam Metal90!
Csatlakoznék az előttem szólókhoz, még legalább ennyi bódog névnapot Jocó!
Üdvözlök mindenkit. Elektro-motor (józsef) Úrnak írtam privátba. kérem ha tud, nézzen utána.
Pedig Te a Villamosmérnöki diploma után fél kézzel megszereznél egy gépiparit, hogy a motoros hobbit magas szinten tudd végezni.
Boldog József napot! Remélem fogy a hegy leve,mert ha nem hasfájós lesz az unoka