Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Balázs! Legyél nyugodtan, a szelepfedél tömítés nem cserés esetleg csöppnyi szilikon kell, de én sem tettem az enyémbe , és jó . ugyanez érvényes a csavarokra is gumitömítés van alattuk. Van tartalék csavarom is de egyelőre még várjunk. majd kereslek ha menne a dolog .
egyébként néztem, szelepszár szimeringek 550-1250 ft-ig találtam, viszont tömítésszett az kurvadrága. 40 alatt nem is találtam. Igaz, az mindenféle tömítést magába foglal. Ami kéne ilyenkor az gondolom azok, ahol szét van szedve a motor, szelepfedél, illetve a felülső csavarok alá (az egyébként is kéne, mert 3-4nél olajos rendszeresen), és még nem tudom hova :)
Az egyik oldali dekni alá is kéne már rég, mert ott is szivárog, legalábbis látszik hogy elvan folyva egy kis olaj.

Na Józsi, majd lehet hogy tavasszal most már tényleg elmegyek :)
hát jah, de ha célszerszám kell, az is pénz, és akkor már lehet h jobban megéri egyszer megcsináltatni szerelőnél...
Megvan és válaszoltam is.
Mentek üzik.
Legalább 4x néztem meg a szerviz-manuálban mire megértettem, hogy is kell állni neki !
Várom!
Ha teheted segíts Balázsnak, te már szedted szét és ismered a típust. Más motorján én nem szívesen kísérleteznék elsőre, pedig miután a 250-es CB-ben szelepszár szimeringeket cseréltem (igaz csak hengerenként 2 szelepes volt) azt gondoltam jöhet bármelyik... aztán amikor a 16szelepes CB-t borítottam szét -ami fogaskerekes vezérlésű volt- bizony reszketett a kezem. Nagyon odafigyelve lapkáztam át, mindent feljegyezve, aztán gyertya nélkül is többször átforgattam mire be mertem indítani, mondjuk megérte mert annak aztán tényleg villanymotor hangja volt.
http://www.sportmotor.hu/video...
Nem titkolózni akartam, de kérkedni se szerettem volna. Az utolsó mondatodban foglaltak viszont sajnos kevesekről mondható el. Képet meg a csere sztoriját privátban megírom.
Meglátom, hogy rá fogok-e érni , mert ha igen akkor lehet megcsinálom Neki! De ez a héten fog eldőlni! Nem egy ördöngösség az a vezérlés,
én is megtanultam , és összeraktam , mert okos a kis ferde szemű és bejelölgette melyik fogaskerék merre mennyi! A főtengely meghatározott állásában a szívó, és kipufogó vezérfogaskerekeken a jelölés vízszintes egyenest képez. Már egy fog hiba is látszik!
Nem volt nehéz összerakni hogy a 205-ös nem a Polo mérete...
Egészséggel használjátok! Na mesélj milyen, ha van kép akkor az is jöhet, én tudok örülni mások örömének is
Ki vagy Te ? Mentalista? Ha jól emlékszem nem is említettem. Talán gumiméretről írtam.
Hidd el szélmalomharcban veszel részt, akiket bírálsz azoknak szükségük van arra hogy visszajelzést kapjanak még ha az negatív is, pont ezzel kapnak életteret és élik a világukat. Az érdektelenség a gyógyszer ellenük, én már átestem a ló túlsó oldalára, azokkal se állok szóba akiknek friss a regisztrációjuk, mindig arra gondolok hogy ez is az aki már milliószor váltott nick-et...

Milyen az új autó? Gondolom kényelmesebb mint a Poló volt
Mondjuk egy karbi tisztítás és egy vezérlés szétborítás között van különbség, de itt most nem azt akarom mondani hogy Balázs nem ügyes, csak egy balul sikerült karbi tisztítás után legfeljebb nem indul be a gép, vezérlésnél viszont súlyos motorkár is lehet a tanulásból...
Szia Laci!
Általában nem szoktam belekotyogni idegenek dolgaiba, de az ottani adok-kapok már nagyon uncsi volt. Az enyém csak egy volt a néhány véleményből, de talán összejön annyi, hogy eltakarítják a nem ide illő embereket. Észrevehetően fogynak a hülyék, de még sajnos van belőlük.
Hello Zsolt! Hogyhogy benéztél azt hittem már csak az üzenőfalon látlak
Ügyes gyerek a Balázs. Négy karburátort szétborított apróra, utána összerakta és még ment is a motor. Valahogy el kell kezdeni a tanulást. Figyelni kell gondolkozni.
Na meg a végén össze is kellene rakni azt a vezérlést, ahhoz meg még nem árt tudni egy két dolgot.
Jó estét kívánok!
...valahogy nem esett le, hogy a mark az márka... Akkoriban kb. 5 éves voltam. De az így belegondolva nemis kevés akkoriban.
ez meg 737100ft. legalábbis amit találtam hogy akkor 52 ft volt a márka kb.
a sevenfityó valami 560e forint volt ha jól számoltam. 92-ben!
Mert akkor űrhajó volt a haccáz.
Mennyi ez akkori forintban?
Azt sajnos nem tudom, de ha jól számolom 2.5 kamion gombnak felel meg
Amúgy a cbr600 14175 márka volt
Kikeresnéd nekem a 92-es árát perui Sol-ban.Köszönöm.
Ott van, befotóztam a 92-es katalógus árat 10.865márka. Az olasz gondolom valamilyen séma szerint számolja át, hogy az mennyi lenne most euroban. Mondjuk a 8.000.- juro reálisnak tűnik egy 750-es motorért.