Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Számít! Nem úgy deformálódik mint a lágyabb,ritkább szövetszerkezet!
A gumi összetétele ugyan az,csak a szövetszerkezete más,erősített a GT-nek! Ergo ugyan úgy kopik mint az ST!
Oké, rákérdezek, ha találkozom vele
Ráér még úgy is csak télen jön el ennek az ideje, Továbbá nem is ez az első számú teendőm.
Illetve nehezebb a gumi, merevebb is, nem tudom, számít-e kanyarvadászatnál. Gondolom, ha kanyarban is faszább lenne, nem gyártanak simát...De ha gondolod, megkérdezem egy barátom, ő eléggé ért hozzá, Pirellinél dolgozik
Ja azt nem mondtad :) Akkor lehet jó akár az erősített is, ha sokat mész autópályán egyenesen
Pálya alatt az autópályára gobdoltam.
Akkor tegyél rá fakereket, az még annyira se lapul
Pályán sose lesz jó a túragumi, de ha merevebbet teszel, az egy fokkal szarabb lesz. Az FJR majdnem 300 kilo, arra teszik az erősitettet, de ott is azért, mert túrázni megy, nem pályára. Igazából neked nem is túragumi kéne, hanem valami sporttúra, ha a pályázással is kacsintgatsz. Pilot Power 2CT pl. Én a helyedben venném hátra is a sima gt-t aztán ha nem jön be, akkor meg legközelebb valami sporttúrát de akkor előre is. De hozzáteszem, takonycukrozás ez az egész, nem hiszem, hogy század másodpercekért harcolnál, ahol ez számít. Olyan gumi nincs, ami pályán is meg túrán is fasza lenne
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/turaabroncsok_2015_1?page=2
ebben írnak az "erősített szerkezetről " ha hihetünk a tesztnek....
Már hozzávetőleg egyforma van rajta. Elöl Gt hátul ST van Angyalkából. Azonban most hogy említetted a Súly indexet meg is néztem a két gumit. Mind a kettő 73W. Tehát akkor most nem értem hogy is van ez. Na mindegy. Arra gondoltam amúgy csak hogy ha egy nehéz túramotorra ajánlott gumit tennék hátra akkor a könnyebb (Mármint a guminak ajánlott súlyú motorhoz képes könnyebb) motor pályán talán kevésbé lapítja majd meg a közepét. De sanszos hogy megint csak túlgondolkodtam a dolgot.
Amúgy ez az azonos típus elül hátul dologban már egyet értek, Idén szezon elején még jó ötletnek tűnt hogy elöl lágy hátul túra volt de amint megjöttek az igazi melegek rájöttem hogy nem jó. Most már ha nem is azonos de nagyon közeli abroncsok vannak fent. (ST és GT)
Amúgy a sima gumi terhelési indexe is 73, az 365 kg kerekenként, neked meg buzival együtt sincs összesen annyi a motorod, nem hogy a kétszerese...
Én egyébként egyforma gumit tennék előre es hátra. Mar nem a méretére gondolok...
A nehéz túra motor az nem a tied. Hanem mondjuk 400 kiló környékén. Goldwing vagy chopperek, ilyesmik...
Mindegy van a sima meg van ez a "A"-s sztori ami elvileg "Nehéz túramotorokra" ajánlott. Ez motoszkál csak a buksimban. Bár meggyőzhető vagyok. Az a lényeg hogy a télen beszerzek egy készlet tartalék abroncsot hogy ne év közben vadásszam az új gumit. Ami rajta van az tavasszal még simán jó lesz, de ezzel a szezon közbeni abroncs vadászattal már tele a tököm.
Te!
Az "A" egy fantázia jelölés!
Az most hogy van e közöttük tényleges különbség vagy csak rájátszanak a placebó hatásra azt már nem tudom.
Kölyök!
Angyalkából nincs "A" variáns csak ST meg GT !
Ja és jobbulást!
Jó kicsit megkeveredtem szóval hátra kéne ez a gumma (Még kicsit beteg vagyok és sötét is van és amúgy is)
Én az idei télen nagyon szeretnék beszerezni egy Angyalkát hátra. Elöl nem fogy valami gyorsan az abroncs (Már ha nem lágy van elöl) szóval egy ideje már motoszkál a gondolat ott hátul hogy egy Angyalkát kéne venni előre de nem is akármilyet. Egy "A" variánst. Elvileg az az Angyalkából is az Extrázottabbak verzió. Amit az igazán nagy túramasinákra ajánlanak.
A helyzet az hogy elég sokat járok mostanában pályán és remélem a jövőben sem lesz ez máshogy, de még időközönkénti szlalomozásokkal együtt is hajlamos a mostani Angel St meg meg lapulni. Sajnos nincs mit tenni ha én ülök a motoron az olyan mintha egy normális méretű ember egy pici utassal menne. Így valamit tenni kell.
Én a második szettet gyűröm belőlűk és nagyon jók!
Kb 18e km-et mentem velük az előzővel.
Faja gumma. Ilyen van fent cimborám cbf 6ccázán már futott 15ezret még jó húsban van és "lapra szerelve" használja kanyarokban.
Felkerültek az új gumik. Remélem egy darabig nem lesz gondom gumit venni.
Az is át lett alakítva? Én is kacsingatok felé... Fazerem volt akkor sejtem...