Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak tudd, a cikket nem Eki írta!
Ő csak az engedélyt adta,hogy megírjuk a cikket!
Igen emlékszem a helyszínre,az egyik pont ez volt amiért nem mentem a határon!
Egyébként meg pont az ilyen "behuppanásnál" jó a Wilbers!
Simán eszi,és ívtévesztés nélkül lehet tovább menni!
Örülök hogy EKI már meg volt képes ezt írni, ez azt jelenti hogy lelki sebei is gyógyulófélben vannak szerencsére. Én is ennek kapcsán írtam meg azt amit megírtam.

Amúgy persze jogos, mindegy hogy helyi vagy nem helyi volt az áldozat, csupán a helyiek ismerik a helyet. Titeket is felvittelek oda, láttad hogy milyen hívogató az a pár kanyar, azonban a trükkök ott vannak, hogy van oda vissza 5-6 olyan pont is amire figyelni kell. Most már azért 6 az 5 helyett mert a mostani pontot eddig nem tartottuk veszélyesnek. Az ugyanis a körforgóból kiforduló, alsó Jobbos, ami amolyan parabola kanyar azaz befelé dől nem is kicsit. Azonban ha ott akarsz magamutogatóan fordulni, és térdelni, ami alap hangon hülyeség, akkor mindegy mennyire portalan az út, abból nagy valószínűséggel perec lesz. Felfelé a hosszú balos vége felé, ahol már majdnem löknéd át a túloldalra a belső sáv közepében van egy hosszanti repedés amit kátránnyal töltöttek, fel azt is nagyon veszélyesnek tartom. Aztán lefelé meg ott van a felső pihenő bejárata után egy amolyan negatív fekvő rendőr, ami alig látszik de nagyon hosszú és mély. Még komolyabb tempónál is simán a teljes motor behuppan. Nekem ott ha nagyon jól megyek akkor már le szokott érni valami a jobb oldalon. pedig jöttél mögöttem és láttad hogy megyek, szóval ez az esemény nálam elég ritka. Nomeg még van benne pár apróbb trükk. De első ránézésre csak egy kifogástalan és rövid játszótérnek tűnik pedig nagyon nem az. A közút alapból nem az és ez közút.
Megmásítani már nem lehet sajnos.
Mindegy hogy helyi vagy se,talán könnyebb feldolgozni,ha nem ismerte személyesen az ember.
Motoros volt,és elhunyt,ez szőrnyű!
Bár az idei évben szinte minden napra jutott egy halálos motorbaleset!
Na sajnálatos módon elkérte az ide sápot a Bálványosi feljáró.
http://www.police.hu/hirek-es-...

Nem helyi volt a srác legalábbis a környékbéli motorosok akiket ismerek és ilyenen gurulnak mind bejelentkeztek.
A sűrűbb olaj!
A sürúbb olaj.
Megjött az új sürübb láncolaj. Ezzel majd megint kezdhetem az állìtgatást. Igaz a normállal már megtaláltam nem is kellett sokat szenvedni vele. Két nap három állítás és íme. A lánc olaj filmes a környéke szép tiszta. 90 másodperc\csepp vált be.
Jenninek is mondtam még tegnap, ha erre jártok egy kávéra egy alvásra vagy egy hétvégére a vendégeim vagytok akár mikor A végén még talán a csendet is megszokja
No meg kávét főztél nekem!
Nem tudom elégszer meg köszönni neked ezt a hétvégét! :)
Jenni is nagyon hálás!
Hát igen igen. Reggel míg te fotózgatál addig én fújkodtam
831-kilométer után így néz ki a hátsó fertály!
Szerintem egész elfogadható!
Ennyire a Spray is összeveri,sőt.
No és amitől féltem,hogy összeveri a hátsógumit,az sincs!
Ráadásul ez egyszerűen letörölhető,és nem kell a reggelente fujogatni túra alatt.
Konkluzió: nekem bejött a ketyere!
Sima ügy!
Szerintem tavaszra már megtalálod az ideális beállítást és nekem már nem kell kísérletezni! :-)
Délután vissza vettem még egy kicsit! 90-másodpercenként egy csepp!
Játszadozok,tapasztalgatom.
Lehet, hogy még mindíg sok egy picit. Persze a képek nem adják vissza tökéletesen. Inkább te látod ezt igazán élőben. Én rá fogok szánni egy láncszettet, ha szükséges, hogy kitapasztaljam meddig lehet csökkenteni az olaj mennyiséget, hogy azért még ne nagyon menjen a kenés rovására. Azonban ha mondjuk, kb. 10-20%-ot veszít a lánc az elérhető max élettartamból, de nem csap össze nagyon semmit, akkor azt simán bevállalom. Szeretem tudni mi a közel tökéletes megoldás. Kiderül majd. :-)
Igen a verseny technika nem a tartósság miatt buli
A lada olyan 1-2 órányi üzemidőt bírt rendes terhelésen azzal. De nagyon élveztük :-)
Igen abba kurva sok izopentánt és etb kevernek egy idő után már a gyertya is elolvad tőle! Verseny benzinekkel csak óvatosan!
Ilyenkor csak arra gondoljatok hogy a régi karbis gépeknél ha nem lett kijáratva a karbiból a benya téli elrakás előtt és vagy egyszer sem lett a télen elindítva a gép micsoda takony lesz az úszóház. Tök mindegy hogy most 95-össel lett lerakva vagy 100-assal mindegy. Az már igen amit hordóban lehet venni az már odavág. Mi a ralizáskor vettünk 60 literes hordóval 100+ -os elnevezésű Shell verseny üzemanyagot. Irgalmatlan gyorsan párolgott és az olyan átlátszó volt mint a víz. Azzal ment is a lada mint a mérgezett egér. igaz több mint 700 forint volt literje. (Akkor volt olyan 430-450 Forint a 95-ös literenként) Na az tényleg használna de ki tudná azt kilogisztikázni na meg megfizetni. Nomeg szét is vetemedett tőle a lada blokkja szóval az sanszos a Rigót is bántaná.
Ez így igaz!
Amúgy rosszat nem teszel a prémium benyával tisztábban ég jobb károsanyag kibocsájtás pár apróság de nem fog érezhetően jobban menni a gép és nem nő a végsebesség sem
Pontosan így van!
Mint volt Shell-es tartalyíkocsis sofor mondom. Az uzemanyagot gyarilag festik. A Magyarorszagon forgalmazott uzemanyagokat 99%-ban minden tarsasag a MOL finomitoibol veszi. A tarsasagok a lefejteskor ontik bele az adalekot. Az adalekok egesjavitot,surlodas csokkentot stb..tartalmaznak. Az oktanszamot nem befolyasoljak. Azt a finomitoban allitjak be. Az mas kerdes,hogy a kutas bele tolti-e a nem kicsit veszelyes trutyit. Persze van kozvetlen kulfoldrol importalt uzemanyag is,de elenyeszo.
Tobbszor probaltam. En semmi kulombseget sem ereztem