Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem mindig van némi ellen érzetem ha nem gyári a festés (Esetleg meg lett fektetve) továbbá ez a Power Commander dolgot sem preferálom. Mindig úgy gondolom hogy egy motor úgy fasza ahogy a lelkes tervezők megálmodták. Legalábbis a blokk szerintem úgy tartós. De ezek csak szubjektív gondolatok, lehet hogy tévedek. De a Power Commandert meghagyom a rendes pályaversenyzőknek nekik talán használ valamit, egy túrasport kategóriába tartozó gépnél nem látom értelmét egy ilyennek.
Mindig tervezgetek. Aztán vagy nekikezdek vagy nem. Fiatalság bolondság
Nekem ismeretlen!
Sziasztok!
Haverom kinézte ezt a masinát magának: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-9790467
Esetleg ismeri valaki közületek az elő életét a motornak?
Előre is köszönöm!

El van a gyerek ha játszik!
amennyi tervet itt már felvázoltál...
Ugye hogy ugye!
No és akkor a százalékokról még nem is beszélgettünk!
Lassan Meszi zsebbe nyúl ha eladja a vasat!
Kicsit nem figyelek és máris lemaradok az eseményekről
Ez természetes a százalék és sok-sok kávé
Hoppácsaka! Ide is ugrik pár százalék
Lassan Meszinek nem marad a mocc árából!
Szívesen!
Egyébként meg csak igazat írtam!
Ennyi!
Mésziét érdemes !
Köszi Milka.
Kapom a 10%-om??????????
Sőt! 20% + egy kávé!
Ugorj rá Mesziére!
Hát igen jó dolog ha valaki ért egy kicsit hozzá és azzal mész motort vásárolni. De ez mind függ attól, hogy milyen összeget szánsz a gépre. Természetesen vannak idősebb gépek is kitűnő állapotban. Az xx sok-sok km tud elmenni ha megfelelő gazdája van volt. Ezért ha az előélete ismert az csak dob a vásárlásban. Igazából tipus hibája nincs az xx nek szerintem. Én is a harmadikat használom és egyszerűen tökéletes. És most jön a lényeg az enyém épp eladó. Ha érdekel keress meg priviben és mindent elmondok róla. Itt is érdeklődhetsz felőlem aki ismer tudja, hogy rossz motorom nem igazán volt. És ha szar lenne nem ajánlanám.
Ha Budapesten vagy környékén van a vas,szívesen megnézem neked!
Talán elmondható,láttam már ilyen motort!
Sziasztok!

Hol is kezdjem?
Lassan 10 éve szemezgetek a Blackbird-el, de most (többek között Milka motorjáról készült teszt hatására) egészen biztosan elérkezett az idő a vásárlásra. Sokszor megléphettem volna az évek során, de valami mindig közbejött. Most viszont minden adott ahhoz, hogy végre én is átérezhessem azt a nagyszerű érzést, amit a Blackbird kínál.

És itt szeretném a segítségetek kérni. Hosszú távra terveznék, ezért mindenképpen egy olyan motort szeretnék, ami valóban jó állapotban van. Tudnátok-e javasolni olyan szakembert / szakszervízt ahol vásárlás előtt át tudnám nézetni kiszemelt motort? Aki(k) ismeri(k) a típust és ténylegesen meg tudják állapítani ha valami probléma lenne vele. Itt természetesen nem olyan dolgokra gondolok, hogy kopott a gumi, rossz a lánc, fék-fékbetét. Hanem a komolyabb, átlag motoros számára nem ismert problémák feltárása: motor, futómű, váz, fék.

Sok külföldi és hazai cikket, tesztet, véleményt olvastam, de azért a személyes tapasztalat teljesen más. Főleg egy hozzáértőé.

Nagyon megköszönnék minden használható ötletet.
Pár apróbb esztétikázásra gondoltam de csak távlati tervek. Pl a hátsó farokidom alatti műanyagot gondoltam hogy megvágom és lerövidítem de a meglévő idomot nem akarom beáldozni. Meg mindig találok rajta pár apróságot amit szívesen megváltoztatnék rajta. De ezeket mindig akkor találom ki mikor ott állok a malac mellett.
Vagy pl generátor fedél meg van némileg kopva de azt még sosem sikerült szépen újrafújni mert mindig ledobta eddig a festéket. Abból viszont nekem fekete van.

Viszont szeretem ezt a dögöt így is ahogy van ezért a meglévő idomokat alkatrészeket nem akarom változtatni hogy a jelenlegi állapot amit így is kedvelek bármikor vissza alakítható maradjon.
Nekem maga a sztender lába ért le, nem a taposó. Igaz nekem bal kanyarban. Ez csak akkor látszik mennyire lent van ha a hátsókerék berugózik.

Az ügy az hosszú lesz.
A rendőrségi határozat szerint egyedűl én vagyok a hibás, és nem is ott történt ahol történt hanem 15 méterrel arrébb.
Persze fellebezés ,bíróság, ügyvéd és egy csomó idő. De majd lesz valami.
Milyért mire lenne szükséged?
egy valamit nem értek a cikkben : "jellegzetes kék fényezésű Skoda " Csak egy valami jut ennek kapcsán eszembe de azon a járművön nem csak az az egy jellegzetesség lett volna. mit kell ez alatt érteni ? Ez valami városi jellegzetesség ? Mert akkor nem értem.
Szerintem nálam is az koppan olyankor csak némileg furcsállom mert az egy jobbos kanyar amiben ez van és a középvas taposó része meg ugye bal oldalán van a gépnek.

Amúgy Zéé hogy állsz a te malacoddal. Van már donor meg hasonló dolgok ? Aljas indokok vezérelnek ennek kapcsán igazából ezért érdekel a dolog.
Nekem egy kanyarral kombinált sűlyedésben a középsztender húzott egy jó kis csíkot az aszfaltba. Mikor hazaértem leszereltem.
Igen ott én is érzem hogy a behuppanástól olyan 10-20 centit sodródom kifelé. nem is igazán sodródásnak nevezném mert nem a gumi csúszik meg olyankor hanem szerintem ahogy kilengi magát a futómű annyit nyit a az íven. Egy darabig nincs ezzel baj de ha istenesebben terel ott az ember akkor ez a kifelé irányuló elmozdulás egyre nő.
Mindenesetre már az hogy nyíltan tudja az ilyet az ember vállalni már az is sokat jelent (Itt most az EKI féle eseményekre gondolok) Apumnak is kb 2-2,5 hónap kellett ahhoz hogy el tudja kezdeni elemezni a vele történteket, pedig ott is az esélytelenek nyugalmával lehetett gondolkodni. Idén direkt vissza is mentek oda és bár nehezen de képes volt felmérni hogy mi merre hogyan és mennyi méter, azt mondta utána hogy az esetleges forgatókönyvek közül az egyik legjobb valósult meg.