Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

felesleges
ha jol emlékszem 91 a minimum az xx nek..
Szevasz Jocó! Így van. Ha drasztikusan emelnénk az oktánszámot, már el sem indulna motor. Modernebb technikák tudnak állítani automatán utána, de pl. volt Fastrám is annál a motortérben volt egy csati amit szét kellett húzni 180 fokkal elfordítva összedugni így lett jó hozzá a 98-as. soha nem próbáltam abba sem mint ahogy egyik járművembe sem más oktánszámú benyát tankolni, mint ami az előírt.
Jó estét István, meg mindenki ! !
Én úgy tudom, hogy a nagyobb oktánszámú magasabb kompressziótűrésű! Sok évvel ezelőtt amikor apám az erdészetnél dolgozott, hozott nekem a P21-hez egy kanna Stihl-hez való benzint. És át kellett állítanom magasabb előgyújtásra az út szélén, mert nem akart menni vele ! És legközelebb amikor megint adni akart nem fogadtam el, mert nem láttam értelmét megint gyújtást állítani egy kanna benzin miatt.
Egyik kollégám neje 7 évig kasszás volt egy ótópálya kúton a bátyja volt az üzemeltető (meg is tollasodtak) na ott tudták meg csakis a színezék az eltérő ami áll. horror áron van. Kút "felekezetet" szándékosan nem írtam, felesleges is. Mikor egy két ismerősöm állítja jobb, gyorsabb, és kevesebbet eszik, simábban jár stb... jót mosolygok és mondom, hogy vegyed mert ez kell a gépednek.
Nem rontasz vele de nem is lesz jobb. ez olyasmi mint a sportlégszűrő effektus.
van érezhető különbség bármiben is, ha 95-ös benzin helyett +100-ast használok? (jó, a pénztárcában biztos lesz) Vagy csak olyan placebo hatás?
Kocsiba nekem bőven jó a normál, de a motor megérdeli a jobbat, ha valóban jobb.
475 kilométer. Lánc olalajzó cseppszámát vissza vettem 90 másodperc per csepp. Eddig az ajánlott 06 másodperc per cseppen ment. De úgy ítéltem az sok.
261 kilométer megtétele után így néz ki a hátsó fertáj. Szerintem elég tiszta maradt. Pedig vt benne autópálya nem kis sebességgel.
Gergőéknél.
f
Köszi, szükség lesz rá!
Gratula, széles utat :)
Képek róluk, legalább kiderül mennyire sima ügy a képfelrakás!
Úgy néz ki meg van a motorom. Egy fórum tag motorjára sikerült szer tennem(VIMI). Sisak, ruha ma szintén kipipálva, már "csak" kesztyű és csizma kell+gerincvédő. Hamarosan aktívan itt leszek!
Azért tette ide,mert egyrészt védve van a viszontagságoktól,meg az avatatlan szemektől. No meg itt rá tudok nézni kívülről hogy mennyi olaj van benne,vagy tudok állítani a mennyiségen,az ülés levétele nélkül is! A két fejes megoldáson én is gondolkozom,de egyenlőre megvárom hogy így mit csinál! Egyenlőre szépen teszi a dolgát,igaz még csak olyan 60-kilométer van benne az is városban! Szemmel nézve száraznak,fényesnek tűnik a lánc,de ha hozzáérek érzem a finom olajfilm réteget rajta! Ja igen.Minden csont tiszta a környéken! Sehol egy olajcsepp semmin! Most hétvégén Pénteki indulással megyek a hosszabb kört,ott majd kiderül mit tud igazán a cucc!
Enyém is ugyanígy van elhelyezve(olajtartály,olajzófej..stb).Annyi hogy én rézcsőből csináltam egy kétoldali olajzófejet ami ugyanígy a lánckerékre cseppenti az olajat .Volt úgy is hogy a lánckerékházba volt beépítve ,de onnan meg esőbe kimosta a víz a benn lévő porral összeállt olajat és mindig a kipufogón állt meg ami a hőtől ráégett .Nameg így bármikor rálehet nézni hogy minden rendben van -e esetleg igazit az ember a fejen .Ha első lánckerékhez van vezetve akkor meg bontani kell idomot stb..Ha jól van elvezetve a hátsó lánckerékhez szinte észre sem venni.
Akkor hogy gazdagodna zsíros maszek????????????
Na..szíííp vagyol
Nem hogy kímélnéd őket
arra van az alkalmazott.
Dogozzá
Holnap 18.00 pirosbusz!
Aki gondolja jöjjön!
https://goo.gl/maps/TtUzUdGWAgo