Picit jobb minőségű olajat is használok, mint az előírt. Na jó, durván jobbat
. Viszont nekem 8l-t fogyasztott az előző XX, ezzel meg összesen alig mentem annyit, hogy mérni lehetne
itt már a digó megoldotta nincs szelephang se hidegen se melegen.
Nekem 10ezret ír a szervizkönyve.
Ha jól értem azt a szelepet. Akkor az azért van berakva. Hogy a segéd munkahengeren ne legyen visszaáramlás a hosszú fékkör miatt. Azaz ha a segéd munkahenger dolgozik akkor hátra nyomja az olajat (Értsd rá) és mikor a nyomás megszűnik a szelep által a fékfolyadéknak nem kell visszaáramolnia a telje körön hanem a szelep zár és a folyadékot közvetlenül a hátsó fékolaj tartály irányába a hátsó fékmunkahenger felé nyomja vissza.
Legalábbis mi egy egész jó kis vákuumpumpával cseréltük a folyadékot és a segéd munkahenger köréről hátulról a nyeregtől feltűnően sok öreg fékolajat szívtunk le. Kb 3-szor ennyit mint a sima hátsó fékmunkahegeres körről ami ugye kifejezetten rövid a többi körhöz képest.
Mindenesetre ha elkészülök a dologgal átküldöm majd hogy nehogy valamit rosszul írjak le.