Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont jó!
Teljesen jogos. Magamtól.én se vennék ilyet
Szerencsére az előző tulaj rászánta
az is lehet
az 1300-1400 teljesen jó 1150 +/- 100 a gyári. de álltalánosságban elmondhatom igy 40000km után xx-en, hogy teljesen jó az 1300..több okból is.
amit mindenki hibának hisz, az teljesen természetes jelenség nagy ccm-s motorokon. Igy jó ,nem kell vele foglalkozni. ha már szelep dekli tömités folyik gyanitom elmaradtak a 24000km-ként i ellenörzések is, nekem még 49000 nél is nyugodtan visszarakták a gyárit ,úgy hogy sosem volt még a legapróbb szivárgás se ! alapjárat csak a karbisokon volt tökéletesen sima..igy ez is gyárilag ilyen!
Ez nem sóherság. Ösztönös irtózás a lehúzástól
biztos így van, de nekem ez nem ér 2200EUR-t... így marad a gyári...

sóher vagyok
Ha benne van a db killer hallod:). Szép dörmgős hangja van. Nekem is ilyen van, de hallottam ugyanezt bmw 1600-oson is.
A szelep fedél tömítés el igen lehet, ha megkemenyedett, de azt ellenőrzéskor látják és nem teszik vissza. Persze lehet a tulajnak nem akarozott kb 16e-t kifizetni tömítésert. Ez egy jó motor
Ja, és igen, nagyon finoman megy, már kétezertől rángatás nélkül finoman húz...
Köszi a válaszokat. A csattogást úgy értem, hogy gázfröccsöknél zörren egyet, ezért gondoltam hirtelen a láncfeszítőre. De aztán behúzott kuplunggal semmi zaj, teljesen csendben jár...telószimering meg sztem az állásban lehet, hogy megunta a melót...szelepfedél tömítés magam sem értem mitől adhatta meg magát, lehet vmikor állítottak hézagot, aztán szarul tették vissza, vagy egyéb...
bal oldalt kell benyúlni a blokkhoz, ott a nagy állítócsavar. ha oldalt előre fel benézel, látni fogod

nem tudom, nekem soha semmi ilyen problémáim nem voltak az x11-el, a teleszkópszár szimmeringet is akkor cseréltem, amikor a teló olajat + sztem akkor már nyakcsapágyat is illik kidobni és kúpgörgősre cserélni. az enyémen megvolt. a deklitömítés soha nem folyt, és a kuplungkosár sem csattogott. egy minimáis búgás normális mindegyiknél, de csattogás.... ?!

.
Én az enyémet 3500 km vettem, de már akkor csörgött hidegen, melegen alig.
Ha kuplungot behúztam akkor elhallgatott.
Ez 40ezernél sem változott.
Az alapjárat kicsit összeviszának tűnhet, legalábbis sportdobbal nem tökéletesen egyenletes, de asszem ez is normális. Vagy amiket hallottam mind rosz vólt
Nagyon jóindulatú motor, ha nem tekered nagyon, akkor símán lehet vele óvatosan menni. Ha összeszoktok és nagyobbat tekersz neki akkor állatmód megindúl.
Sziasztok!

Kipróbáltam ma az öreg vasat, szépen megy, még filózok rajta megvegyem-e, teló szimering, fékbetétek, nem nagy ügy, de kell rá új szelepdekni tömítés is, bal elöl engedi ki az olajat.... . Még egy kérdésem lenne, hol lehet az alapjáraton állítani az X11-en? Bemelegedve 1300-1400, hallásra is magas. Köszönöm!
Ja, és ahogy András írta, a kuplungkosár tényleg becsattog, főleg hidegen, de ha behúzom a kart, akkor semmi. Először azt hittem a vezérműlánc feszítő haldoklik...
Nekem titán Akrapovic rendszer van az XX-en - dB-killerrel egész kultúráltan szól ;-) Míg nem kap Power Commandert padozással, addig nem is lesz kivéve a "furulya".
ez megfizethetetlen árban van, de a legszebb.... mondjuk nekem tetszik a gyári hang, úgyhogy ez már két indok, hogy a gyári maradjon. amúgy ettől meg nem hallanám a zenét
Köszönöm Andris a választ, némileg megnyugtató, talán a napokban sikerül meghallgatnom élőben is. Multimétert viszek magammal:)
Úton haza, ez ma nem sikerült a lányoknak
Én is így gondolom... egy jó motor egy gondos gazdátol egy gondos gazdához...
F2 én ismerem akinek eladtad a motort,nagyon jó helyre adtad el vigyázni fog rá a Gyuri
Én már láttam ,sőt üldöztem is
Szlovéniában ez volt a leggyakoribb motor
Ez itt csak nem egy BMW orr? K1600GT ?
sokat gondolkodtam, hogy az x11 után mi jöhet, ami fiatalabb, gyárilag felszerelt, két személlyel is kényelmes túrák alatt és legalább ennyire dinamikus... hát az az igazság, hogy az x11 után váltani nagyon nehéz. azután felültem egy ismerősöm motorjára és már akkor tudtam hiba volt, mert beleszerettem rögtön és tudtam, hogy ez lesz a következő. elkapott a kis manó, rágta a fülemet és talán a jó pillanatban sikerült megfogni egyet... sajnos az x11-től meg kellett válnom, pedig imádtam, csak elérte azt a kort, ahol pl. assistance-t nem lehet kötni én pedig használom külföldön is. közel 4 évet húztunk le együtt hiba nélkül. Ráadásul a nem kis garázsomban már nincs több hely. Tehát egy racionális indokkal beugrottam egy irracionális változásba...