Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Segítség kellene.
Tegnap túrázni indultunk Visegrád környékére. A jobb első féknyereg belső fékbetét kifordult a helyéről mert kikopott a fészek szerelési hiba miatt. Tud vki olyan lakatos mühelyt Visegrád környékén aki tud alumíniumot hegeszteni. Egy pötty​ az egész meg egy kis reszelés.
Képet majd teszek fel ha szétszedtem.
Köszönöm!
ha vmely ismerősötök ilyet keresne

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_x11_cb1100sf1-11644590
Az hogy valaki büntetést fizet,nem jelenti azt,hogy nem tudja kreszt. Nincs ok-okozat összefüggés. Én ismerem,csak megszegem. Nagy részét mert egyszerűen a munkámmal ár,és betarthatatlanok. Vagy olcsóbb ezt kifizetni,mint mondjuk egy túlvezetést,stb.stb.
Kölyök! Szarjál rá! Én simán kifizetek egy évben 300.000-et! Igaz nagy része gyorshajtás Mint tudod az utóbbi 90-ezerbe fájt! Na és? Az még nem jelenti hogy nem tudom a kreszt,sőt! Csak nálam a szabályok nagy része az "ajánlott" kategóriába tartozik! Igen lehet érte megkövezni! Nem igazán érdekel! Megyek évi 200.000 ezret balesetmentesen már több mint húsz éve! Motorral,Kamionnal,személyautóval.
És az a szép hogy ezekre van időd, tudsz rajtuk kicsit gondólkodni, és jó választ akarsz adni.
Szerintem egy átlag motorost ha megfigyelnének hogy egy karika alkalmával mennyi büntit lehetne kiróni rá. Csúnya összegek jönnének ki. Persze ha valaki görcsösen figyel mindenre arra kevesebbet, de ő is kapna.
Én nem mondom magamról hogy szabályosan közlekedek. : kis sebesség túllépés, a sávomban nem a jobb szélén megyek, ha kerülöm a csatorna fedelet nem indexelek, stb. motormba is beletudnának kötni: nem ér le a kerék feléig a sárvédő, nem függőleges a rendszámtábla, hangos a kipufogóm stb. Szóval ha az összes szabálysértést megnézném sokba kerűlne egy karika.
3 rossz válasz, ebből egy figyelmetlenségből.........ami a forgalomban is előfordulhat. 90 rugó
Nagyon különbözőek a "díjazások", van olyan kérdés, ami 150e Ft. Így nézve ez akár két rontott kérdésből is meglehet.
Na jó de nálatok meg lehet lövöldözni feketelőporos pisztolyokkal.
2 kérdést rontottam de azokat is azért mert ziccer helyzet nem egyértelmű. Hozzáteszem hogy sok szabályban nagyon idióta a magyar kresz, és amúgy az európai. Plusz a táblák amolyan tanuld meg vagy fizetsz de úgyis változtatunk.
TLJano már nem azért de az hogy én elismerem ha tévedek és nem söpröm be a szőnyeg alá szerintem még mindig jobb mintha mások orra alá dörgölném a saját hiányosságait. Igen ennyit szedtem össze pl a tájvédelmi területre való behajtással meg az útburkolati jelek hiányában való jobbra tartással és más hasonlókkal. De én ezt elfogadom és legközelebb eszembe jut mikor élesben találkozok ilyennel. Neked mennyi minden ragadt meg a tesztből azon felül hogy nálam jobb eredmény elérése után első felindulásból beszólsz.
Arról pedig nem beszélve hogy lévén feltételezem te is motoros vagy így te is ugyan olyan jól tudod hogy a kresz meg a szabályok nem fognak egy szabály szegőtől sem fizikailag megvédeni. A kórházban feküdve meg egyáltalán nem vigasztal az hogy amúgy nekem lett volna elsőbbségem. Ez egy jó játék volt számomra és ennyi. Az életem többet ér mint a bírság csekk.
Így néz ki motoron:
Sziasztok,
Eladó egy kitűnő állapotban lévő használt Givi Tanklock rendszerű 3D601 tanktáska, összes tartozákával. Ára 16 000 Ft. A rögzítéshez szükséges a típusspecifikus acélgyűrű (kb. 4 eFt a SHOX-nál). Eladás oka: újabb modell vásárlása.
A nyitott dobtól nem félek, most is egy pár Martin van rajta. (És imádom)
Nekem a gyárival nagyon villanymotoros.
Teljesítményben nem vettem észre különbséget, de egy mérés biztos mutatná.
A két gyári dob amivel vettem elég viharvert így nem sajnálnám átalakítani. De azon is gondolkodtam hogy megkeresem a Martin gyártóját és megkérdem hogy utólag tudnak e rá E jelzést kreálni, és papírt adni rólla ( persze pénzért) de aszem elhajtanának a pics-be.
Hát ha 370ezres büntit szedtél össze, akkor lehet el kellene gondolkodni, hogy mit keresel a közúton. Nem azt mondom, mert pár ezer becsúszott nekem is a hülye parkolási szabályok miatt, de a többit illene tudni már alapszinten is. Akkor hol vannak a villamosos és rendőri karjelzések kérdések.
Igen én is imádom. De a stílust is kedvelem. Eljátszottam már a gondolattal hogy mi lehetne helyette de a B-king-től tartok a KTM Super DUKE meg felérhetetlen anyagilag jelenleg. Mást meg nem tudok ami stílusában azonos és nagyobb erősebb mint a malac.

Amúgy ajánlom figyelmetekbe. Kibaszott jót játszottunk itt a cégnél ezzel a tesztel. Én amúgy 370.000 Ft bírságot szedtem rajta össze.

http://kreszprofesszor.hu/
egy pár éves túrabálna lesz helyette. sajnálni azért sajnálom, mert kifogástalan a motor és nagyon jó gazdája vagyok, de elment felette az idő... itt az ideje újítani. nehéz volt utódot keresni, mert a legtöbb motor egy bicikli emellett, hiába írnak rájuk esetleg nagyobb LE értéket.
Az üres rész lett kivéve, a feliratok megmaradtak... teszek majd fel képet. igényesen visszaheggesztve és krómozva. fojtás és egyéb maradt, hangja kicsit erősebb lett, de csak a dob rövidülése miatt.
Nekem is ez a tervem de már egy ideje tervezem. Ha jól tudom akkor a dob tövében van a katalizátor míg a végében csak amolyan tompító lapok vannak. Tehát a vége levágásával csak hangot adsz a gépnek a de a fojtást nem nyitod meg. Nem vagyok híve az üres fojtás nélküli dolgoknak mert a kényes egyensúlyt erő és fojtás között felborítja ilyenkor a megnyitás és a placebó hatás csak egy darabig hiteti el az emberrel hogy így erősebb. De gyakorlatilag meg nem.
Az E szabványra meg azt gondoltam ki hogy mivel én a saját dobomat nem akarom bántani hanem egy másik gyárit csinálnék meg így. Ezért a meglévő dobom avagy levágott dobvégről származó E jelzést felgravíroztatom a megmaradó dob végére.
Nyugi nem maradsz egyedűl. Én nem tervezem eladni.
Mostmár ez is olyan amilyennek szerettem a régit, így csak motorozok vele.
Sőt már lánc pocsolót is kreáltam rá.
(Persze még nem tökéletes, de folyamatosan csökkentem az olaj mennyiségét.)

F2
Sajnálom hogy megvársz tőlle. Ha jól látom ez egy gyári kipufogó a gépeden de rövidítve van.? Írnál erről pár sort? (Szórakoznak most az E szabványon gondolkodtam én is hasonló módositáson.)
Jajj mi lesz így velem. Egyedül maradok. Zee-t sem láttam már hetek óta Bajker már rég eladta a malacot. Egyedül maradok :-( Na de tényleg mi lesz utód ?
Maradjunk annyiban ,hogy màs gyàrtó prémium terméke
Újszerű, kifogàstalan àllapot!
Mi az utód?