Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megvan, a tied...
Ha megvan meg a kinai, engem erdekelne
szia

tőlük vettem az x11-hez. bevált...

http://spirro.hu/product.php?c...

(uilyen csak a sima ssh903 kell az x11-be)
Vegyél rendes szabványos csapágyakat , és egy kívánalom van csak, lehetőleg ne kínai legyen , és akkor már nagy baj nem lehet . Minden csapágy megfelel , még a magyar is , bár nem tudom , van-e még Magyarországon csapágy gyártás .
Sziasztok!
Esedékessé vált az első és hátsó gumik cseréje. Az első gumiabroncs kagylósra van kopva ezért a telókat is szét kell hajítanom. Ha viszont ennyire szétszedem akkor a kormány csapágyakat is ki szeretném cserélni. Bajkertől múltkor kaptam egy linket a teleszkóp felújító készletre, de az '98 ás évjáratot ír. Az én vasam '06 os. A kérdésem az lenne, hogy van e vmi módosítás a két évjárat között? Esetleg kormánycsapágyra is lenne e vkinek egy linkje amit már beépített és pozitív a tapasztalata vele?
Válaszokat előre is köszönöm!
Ja és köszönöm.
Addig ráér!
Mennyire nagyon sürgős? Kibírsz még 1-2 hetet nélkülük. Zsolti szomszédomnál van a műhelyben de nem tudom hol és most kint van németben. Nekem is kell tőle szóval nem fogom elfelejteni. Jelenleg az én gázmarkolatom is csak azért nem pörög el. Mert a múltkor az M7-esen a Mol kúton kértem 2* 10 centi kétoldalú ragszalagot. Felhajtottam a gumit a végén oda is tettem egy kör ilyen szalagot majd visszahajtottam rá. Meg a belső felén is és most így van míg meg nem jön a zsolti. Szarrá nincs kopva egyik sem de a nagy melegben a ragasztó elengedte a markolatot és csak nagyon enyhén fordult. így ezzel a kevés plusz ragasztással frankó azóta. Nagyon enyhén ha koncentrálok megérzem a ragszalag szélét de nem zavar. Ha visszaér a Zsolti keresek egy párral neked is.
Kölyök! Akkor nekem kéne egy pár (jobbos-balos) . De valami jó állapotú.
Köszönöm.
Az enyémen nem tudom hogy Gyári XX-e de az biztos hogy Gyári Honda. Van még egy kartondobozzal kb a régi Leer Hondából mert sokan voltak akik fűthető markolatot kértek a Hondájukra és onnan megmaradtak az eredeti gyári Honda markolatok. Én már egy ideje azokat használom el. Amúgy nekem is cserés már mert a kuplungos oldalon elengedte a ragasztó és elforog a markolat a rúdon.
Talán ezen látszik ami érdekel.
Most nem tudom lefotozni de en gyarit vettem, ilyen:

http://m.ebay.com/itm/New-OEM-...
Srácok segítség.
Ha valakinek gyári markolata van XX-én,légyszi fényképezze le,ha lehet közelről.
Köszönöm.
Megragadom a kiváló alkalmat és eladásra kinálom ezt a nagyszerű doboztartó rendszert. XX-hez jó. 12.000Ft Vigyétek, útban van.
M5 elkelt, még 1 db kínai platni van, akinek segítségképpen jól jön...
van még egy maradék GIVI M5 monokey platnim, azt nem ajánlom fel ajándékba 7e Ft az ára

https://www.kepesmotor.hu/moto...
nem ez a cél, nekem felesleges, számomra értéket nem képvisel...

1 db-nak már van is gazdája, még 1 db van, ha kell vkinek
Nemes gesztus
Hát tisztelt fórumozok soha sem volt a szivem csücske ez a motor. Jó, jó de hát a kinézete nem igen jött be. De most már 3500 km mentünk együtt 2 személlyel,3 dobozzal és azt kell mondanom, hogy nagyon jó nekem. Fogyasztás, kényelem, (ezzel az üléssel, lábtartó áthelyezéssel jó) ha kell megy is ez mind, mind jó tulajdonsága. Nálam egy motor ha egy évet meg élt az nagy szó (kivétel az XX). De ez lehet, hogy marad?? Majd meglátjuk. Az öreg vassal kezdünk összeszokni, barátkozni egymással.
van még 2 db univerzális kínai platnim rögzítő kit-el monokey dobozhoz

ha vakinek segít, ingyen viheti
Az enyémhez képest tényleg magas. Arra gyanakszom hogy a dúsítót nem lehet vagy csak nem toltad vissza teljesen.