Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom te ilyen gyári Honda alkatrész fetisiszta vagy Én speciel rendszeresen felb@szom magam, mikor árajánlatot kapok Honda gyári alkatrészekre
Arra kiváncsi vagyok, hogy a sikeres teherautó sofőröket leszámítva anyagilag ki a f@szom engedheti meg magának 190 eFt-ért a gyári első féktárcsák párját http://www.ebay.de/itm/CBR-110...
Én mint írtam tárcsábol csak gyárit. Nem is értem ezt az egészet. Hisz simán elmegy akár 150 ezret is. Mit kell itt filózni. Kerül amibe kerül. Fékről brszélünk ráadásul olyan alkazrészről amit a motor élete során jó ha egyszer kell cserélni.
Nem kell ahhoz kopottnak lenni, van amelyiken ujkorától szinte lötyög hidegen. Ráadásul a motor féktárcsa köszönő viszonyban sincs az autók féktárcsájának anyagától. Sokkal keményebb és másabb anyagból van, azt nem nagyon lehet szabályozni. Ha rossz akkor kuka.
Az mfactory kínai, nem angol. Alapvetően kínában készülnek a termékeik amik egészen jó minőségűek viszonyítva a többi kínai szarhoz. Persze drágább is náluk néha.
Eddig amit rendeltem onnan azzal meg voltam elégedve (más kínaival nem). Többen használnak ilyen tárcsát elégedettséggel. Vetemedés, szegecs lelaluzás nem volt. Kopni sem kopik gyorsan. Utcai felhasználásnál teljesen rendben van. Betétből persze kell hozzá egy brembo SA :)
Ez is igaz, erre nem gondoltam
Ha egy motorkerékpár féktárcsája vállas, szerintem az már kb. csereérett is egyben A másik, pistabátyám hogyan szabályozza majd fel az úszó tárcsákat, mikor az jobbra-balra kilenghet a már kopott csapok miatt? Ez nem fix, egy darab, mint az autóké...
Egyébként majd akkor jön el a Kánaán, ha minden bokorban lesz majd egy Pro-Cut eszterga: https://ebcbrakes.hu/fek-pulza...
XX-nek.
X11-nél az első 3.5, a hátsó 4. Ha gyári rajta a tárcsa. De az a biztos, ami bele van írva.
Én mondjuk simán venném azt a tárcsát, amiből fékbetétet. Pl. EBC, Brembo
Most cseréltem az enyémen elől-hátul betétet, EBC HH lett. Finoman szólva el voltak már használódva a régiek
4mm a minimum.
Amúgy igazad van. Olcsó húsnak híg a leve!
Az első féktárcsák kb. 300-350 EUR / pár áron vannak, EBC-ből, külföldről rendelve. Én ezt venném. Itthon kb. 60 eFt/db: https://ebcbrakes.hu/fekbetet-... http://youtu.be/9ZxNSI4VVOY
Az olcsóval csak szívni fogsz, fékezel egy komolyabbat egyszer, elmelegszik és hullámos lesz majd, ha gagyi az anyagminősége. Elsőre mérjél vastagságot, rajta van a tárcsán, hogy milyen vastag kell legyen minimum. A vállat meg le tudják szedni gépműhelyben, ha egyébként marad elég vastagsága a tárcsának.
Kölyök csak gyári Hondát vegyél .
Nekem 120 ezer van a tárcsákban,és még mindig 4,6 mm esek.
Tehát megéri a gyárit,a gyári minőséget venni.
Sziasztok

Csak mert unatkoztam szörfölgettem a neten. Gondoltam nézek új tárcsákat a malacra mert a tegnap előtti első gumicserém alkalmával már jelezték hogy mintha kissé ki lenne vállasodva a tárcsám. Ami mondjuk igaz is. De a téli kieső időben terveztem hogy lecserélem a tárcsákat legalábbis elöl biztos. De ha már belenyúlok lehet hátul is.

Szóval tudom hogy Brembo meg a többi neves gyártó cuccai az igazán tutik. De most hogy a használt cuccok kérdésköréből kilépek. Mert ezért ez mégis csak a fék körbe néztem erre arra és egy halom számomra tök vadidegen márkát is találtam. Pl M-Factory. Ami Angliából szálítás nélkül aktuális banközi árfolyamon lenne 43.000 Ft de előre hátra egyben. Kicsit amolyan olcsó húsnak híg a leve érzésem van.

DE

Innen jön a kérdés.

Ismertek olyan gyártókat akik cuccai még megbízhatóak, de azért nem szállt el az agyuk az árakkal? Nem vagyok egy versenypályára járó de azért ha kell meg kell állni. Jó lenne valami jó tárcsa de nem szeretnék az árakkal elszállni. Szóval van ilyenről infótok.

Mert úgy vagyok a dologgal mint az Eneos olajjal. Hogy életemben nem hallottam róla. Az ára sem rossz és itt már volt róla szó hogy minőségi cucc. Na valami ilyet keresek ami minőségi jó és nem kell még a bokámat is megfognom a zsebemben csak azért hogy a polcon megszagolhassam egyáltalán.
CBR 1100XX
KARBIS!
Bontódik!!!
20/223-1420
Csak telefonon keressen ;)
Oks ha úgy adja ki a lépés utána nézek.
Köszönöm, de nekem kályhakész fára van szükségem. Miután summa kb 5 m3 kell, nem hiszem, hogy megéri felhozatni messziről, de ha egy ráérő pillanatodban megkérdezel vkit, megköszönöm. Lehet, hogy nagy tételben is szállítnak esetleg errefelé és felfér még 5 m3 Nem sürgős, amikor ráérsz. Köszi
Ha kicsit kimozdulsz a konfortzónából akkor van. A nagy Somogyi erdőségekben mindig akad. Hasalni sem tudok hogy mennyibe kerülhet és ami jobb áron van az nálunk a rönk fa. Tehát felvágatlanul 110-es rönkben. Közvetlenül az erdészettől rendelve. Ott mindig van. Létezik a kalodás fa is m3-es kocekában de azok már vágva hasítva érkeznek. Mivel mindenki aki ezzel foglalkozik járműparkkal is rendelkezik a dologhoz BP-re is simán felviszik. Ekkora mennyiségben talán nem is lesz nagyon ár drágító. Ha gondolod körbe kérdezek. DE ha van valaki aki a fuvart elrendezi neked akkor érdemes lehet kimozdulni. Nagybátyám Szegedi ő például Romániából hozatja a tüzifát..
Sajnos nem :/
Szia, cb 1000 r tankot nem tudsz szerezni? Színváltozás miatt kellene, tehát ha lehet, ne legyen horpadt.
CBR 1100 XX 96'
Hibátlan tank eladó!
25.000ft +posta
No ezaz.Nekem még egy köb sincsen,de öcsém aszondta majd lesz.
hogy mikor kellett volna, azon már túl vagyok
A környék erdeszeteit végigjárva nem lesz ecceru.Mid azt mondta januárban kellett volna rendelni.
off téma... van valamelyikőtöknek becsületes tüzifa beszerzési lehetősége bp-en? ahonnan szoktam hozatni tüzép, tele van építőanyaggal és nem rendelnek, úgy pörög az építőanyag, nincs helyük...

kellene nekem 3-4 erdei kalodás, vagy 5-6 1m3 kalodás tüzifa, de kalodával együtt

ha van ismertség, jelezzétek pls

a jófogás meg a web tele van átb@szós hirdetésekkel, nem akarok szopni velük
Igen természetesen!
Oly annyira,hogy a kedvesem moccára is feltettük pár hete.
Köszi, ezeket olvastam, szerintem az volt a gond, hogy rosszul állt a tartály, de már megoldottam tegnap.
Neked bevállt azóta is?