Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösziiiiiiiiiiiiiiiii
Tessék megnézni az egyel alattam lévő hozzászólást!
Helló! Itt egy email cím légyszíves ide írj és megbeszéljük a dolgokat.
jacckas@citromail.hu
Köszönöm szépen :)))
Dániel úgy látom volna itt egy megrendelés! :)
Sziasztok:) Hol tudok olcsóbban bukócsövet venni vagy készíttetni?
Szia!

Ezeket gyűjtöttem össze még annó amikor hátsóülést kerestem:

bmdhonda@freemail.hu
gexcube@freemail.hu
motorbonto@moto
rbonto.hu
fritz76@citromail.hu
http://motoralkatreszek.com | 70/382-0578
Sziasztok cbr-esek :) olyan problémám lenne h esetleg valaki nem tudna nekem mondani olyan bontót ahol találok cbr 125 alkatrészeket? vagy telefon szám vagy ilyesmit? vagy valakinek nem lenne 2005-ös még karbis cbr-re 1 index pár,kuplung kar,szivató gomb(amit fel kell húzni) meg rendszámtábla tartó.
Köszönöm aki segít,üdv Mindenkinek
Pff...nagyon örülök..akkor felejtős a téma:S Sajnos nem vagyok olyan tehetős: D
Hát jah, megnéztem 80 ezer ft az ATHENA elektronikája hozzá
Ennek nem örülök..félek egy vagyonba kerülne:/ azért köszi a felvilágosítást:)
Nem kellett erősíteni, kb 140 a vége ezzel a 16-os fogaskerékkel, de majd lehet teszek a karbiba nagyobb főfúvókát, mert most még a gyári van benne, a nagyobb térfogathoz jó lenne egy nagyobb fúvóka. Mondjuk a te esetedben mivel injektoros elektronikára lesz szükséged.
Végre mennyit megy ezzel a 170-es hengerrel ? Kellett miatta erősíteni bármit is a mociban ?
Ha jó idő lenne csinálnék róla videót hogy megy, most csak annyit mondhatok 16-os fogaskerék van elől és még így is jobban megy, mint alaphelyzetben a gyári 15-ös fogaskerékkel, 6.-ban is húz akár 5000-es fordulatról.
Hm köszi:) felpiszkált a dolog...utána fogok nézni :)
A kompresszorral ugyanez a szitu, igazából lényegtelen, de ilyen magasfordulatú mocihoz jobb a turbó.
Amúgy nem hülyeség, mert a gyári 125 pont alkalmatlan országutas közlekedésre (nehéz előzni 80-90 körül), viszont a 170-es blokkal teljesen jól használhatóvá válik, akinek ennyi elég jobban jár 100.000 Ft-ért egy blokkal(és akk gyakorlatilag új motorod van), mint + 2-300 ezerért egy új mocival, meg esetleg jogsi egy 100-as, valamint olcsóbb fenntartani egy kicsivel. Nekem bevált, fogyasztás is 3L alatt maradt.
szerintem hülyeség :D ha gyorsabban akarsz menni vegyél nagyobb motort. ha meg nincs rá jogsid akkor tedd le vagy menny a gyári 125-össel
Értem. Igen gondoltam hogy zsebbenyúlós...manapság semmi sem olcsó, pláne nem ezek a dolgok: D A kompresszorról mi a véleményed? : )
kb 20 LE-ig lehet húzni a gyári mechanikát, ezt olcsóbb egy 167 ccm-es hengerrel megoldani (nekem is az van), ha ennél nagyobb teljesítményt szeretnél pl turbóval, akkor az zsebbenyúlós, kell turbó, elektronika, hajtókar, dugattyú, lehet hogy főtengely is , és akkor még ott a gyári kuplung, váltó, lánc, valszeg azokat is cserélni kellene. 150 ezer felett az biztos, de sztem ez az alja, jóval több is lehet ha nem akarod hogy egy év után széthulljon a moci.
sziasztok ! felhoznék egy érdekes témát : Ha igen akkor hogyan oldható meg injektoros cbr-re turbo, vagy kompresszor ? tudtok olyat aki ért ilyenhez ? mennyibe fájhat ez ? : D
Hello, törött vagy motorhibás cbr 125-öt keresek, érvényes forgalmival. Aki tud ilyet írjon, üdv.
Jól kitalálták ezt a a Honda mérnökei...
Fyrgi

Ezek megmaradtak,vagy felkaszaboltad a mocit? :(
Szia!
Nekem 95/80 as és 115/70 es gumim volt amikor megvettem.

Ezek után mindekt kerékre a GYÁRIt tettem fel, picit fürgébb lett ...és ami a lényeg,jobban kanyarodott :)
Hali.
Az emelőt mennyiért adod?