Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk en lattam lelkes amator altal szetcseszett teleszkop csizmat.
O is tuti attol felt hogy rasoznak olyan tetelt ami nem lett beszerelve.
:) :) azt raaa de ne kelljen ilyennek zaklatni őket :)
Azert egy fotengelycseret lehet ra kene bizni egy lehuzos mindent csak osszecsapo szakemberre.
Es amit Te kicserelaz rajta az ki is van cserelve... lehet radsóznak egy csuszogyuru cseret holott hozza sem lett nyulva... en inkabb kicserelem es ha elakadok a szerelesben egy pillanat alatt jon itt a jo megoldas mert a motoros az motoros...markatol tipustol fuggetlen... es megegyszer koszonom a gyors valaszokat... respect mindenkinek
Vagy a lángvágó.
...rongyba....
A légkulcs nem húz akkorát mint a 2m-es cső, pont a kawákkal szívtam én is, elsőre légkulcs, utána fék és méteres cső, oszt a végén ronygyba tekert cső átdug a keréknél és 2m-es cső...amikor a kamionon kereket szerelnek van, hogy a kétkezes légkulcs nem nyitja meg, olyankor kerül elő a cső......
Ugye-ugye, mire nem jó a spéci szerszám.

Egyébként igen, jól írta kawaszeki úr, az első lánckerék is hasonló eset. Hallottam esetről, h sebességbe rak, ráült vki és nyomta 1000-el a hátsó féket, sztán vmi deszkát raktak be hátulra a kerék és a lengőkarhoz, de baszott lelazulni, sztán vége ott is a légkulcs lett.

És ismét a jó öreg kis suzi gs-t hozom példának, ahol egy sima zégergyűrűt kell leszedni és simán lejön a fogaskerék.
Ebben mondjuk valóban igazad van János, amit lehet, én is magam csinálom, mert néha nem csak a tisztításban nem alaposak a szakemberek, hanem egy szerelésnél sem, tisztelet a kivételnek.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget. A probléma elhárítva levegőskulccsal 3 mp alatt kijött... egy szakember szerintem a tisztitásban nem olyan alapos mint saját magunk. Szerintem... :) :) :)
ha valamiért megszorul a csavar a menetben és elforog az ellen rész akkor inkább próbáld meg vissza húzni a csavart, beülsz ótóba és elmégy egy gumiszerelő műhelybe ott légkulccsal lelazítják, ha van megszokott helyed ahol már ösmerős vagy és némi gubát is ott hagysz akkor segítőkészek, nekem variátort és kawa zx6r gyárilag feltett első kis lánckereket is levettek már ilyen helyen, igaz a kawához a legnagyobb légkulcsot hozták ki és ropogtatni kellett egy ideig míg leszedte az anyát !
Szia. Szerintem ha egy kicsit utána olvasol és megnézel 1-2 videót a munkamenetről, akkor saját magad is könnyedén megcsinálhatod. Én az F2-esen cseréltem szimeringet meg olajat és nem volt ördöngős. Mondjuk az is igaz, hogy az F2 elég egyszerű telóval rendelkezik :)
Szia!
Igazából nem okoskodni akarok, de én a telószerelést inkább szakemberre bíznám, aki jártas ebben, és most nem a Honda szervizre gondolok.
Nem olcsó mulatság, ha megsérül pl. a szár.
A ZX-9 nél is ezt csinálja,,de ott egy 20x20-as zárt szelvényt kissé megköszörülve beledug az ember a krómszárfelől,és már meg is van fogva a dugattyú!
köszönöm meglátjuk mire jutunk holnap :)
Megint lemaradtam.
A suzi gs-nél egy hosszú menetes szárra kellett egy nagy anyát hegeszteni és azzal lehetett ellentartani.
Légkulcs.
Az tartja a belső dugattyút,és az biza megforog.
Az elején kellett volna mondjuk légkulcsal megindítani,most már cseszheti,valamivel felűlről le kellene fogni,ami szívás.
Nem ahhoz kell.
Persze, ezért a tapasztalt ember rögtön légkulccsal áll neki és ha szerencséje van, a szekértő ember pedig ha van célszerszáma akkor azzal tud ellentartani.
2:00-tól megy. Az alsó csavar egy " sima" csavar. Hogy hogy elpörög? Mintha az csak a leeresztéshez kellene.
ez alapján csinálom de már az elején elpörög a csavarom és nem jön szét a belső aluminium rész
Sziasztok segítségre lenne szükségem mert telószimering és olaj csere közben vagyok de nem tudom szétszedni a telót mert az alsó csavar elpörög és nem tudom kiszedni és így a crómszárat nem tudom kiszedni ... hogyan tudnék neki ellenfogni? ugy érzem bajban vagyok... találkoztatok már haszonló problémával?
Köszönöm! :)