Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a leömlő és az exup nehezen variálható, az exup utáni cső hegesztéseit hajlításait érdemes átnézni, ott már variálható a szöge.
Akkor jól sejtettem...köszi :)
Valamit mókoltak, mert a rövidített sportkipufogóra passzentolták mm-re pontosan....
Ha megvàlnàl tőle mert nem akarsz flexelni szòljàl
Sziasztok!
929-be keresek generátort, sajnos az egyik tekercs 17 év szolgálat után szétégett. Ha valakinek van elfekvőben, várom a visszajelzést. (Mellesleg hozzá tenném, 6 év barátság után ez az első hibája )

Kérdés: 954-é esélyes, hogy passzol bele? Azt lehet tudnék egyet szerezni.

Szép estét!
érdemes átnézni az egész rendszert hol csaltak vagy hajlott a cucc
Oda szerintem nem mén fel a gyári!
Lehet, hogy közelebb hajlították?
Fel kellene....de nem fér oda.....
Max ha kifelxelek a hátsó lengőkarból XD
Gyàrinak fel kell fèrnie...
van egy komplett rendszerem ha valakinek kő. 954 -é
Ez valójában nincs ilyen közel ugye?
Mert a mókolt kókány sebring sportdobot leszedtem, de a gyári nem fér oda.
Mindenképp megtartom. Túrán már jobban szeretem a halk dobot, meg műszakira is tökéletes.
Viszont van még az ebay-en belőle... ;)
Azzal nincs gondd akkor nem foglalkozok vele.koszi a valaszt!
üdv.az enyém is ilyen.azt mondták nem csúszik és kiemel?akkor ne törődjek vele,hanem menjek vele.
Ha nem vàlik be vevő vagyok rà
Megjött a gyári dob. Holnap délután próba :)
Sportmotor lehet ez kérdés ! Nyitott dob !
Hali sràcok.954-nèl kiengedett kuplungnàl erre a "morgò" hangra èrdemes figyelni vagy ez ilyen ès jòlvan?
A hosszú(abb) dob kisimítja a gázlengéseket, csillapítja az ingadozásokat, visszafelé nézve a rövid dobok, a nagy átmérőjű belső csővek, eleve a nyitott rendszerek az alapjáratot elszúrják de kell a magas fordulat keverékcseréjéhez. Egyszer feltennék az én gépemről vagy a kocsiról egy vidit, rosszul lennél :) de azok úgy el vannak már fokolva meg stb., hogy "csoda" hogy beindulnak. Nekem tetszik az ingadozó alapjárat. Néha úgy hangzik csalókán ahogy félrenyel alapjáraton, mintha konkrétan lelőtték volna mocit, mégis forog a főtengely, két bubogás közt szinte mérhető idő van már. Viszont fordulaton helyrekerülnek a dolgok. Mindenkinek el kell döntenie, hogy inkább elváltogat kisebb fordulaton és ott legyen jobb a gép vagy szereti pörgetni és ezért "legyen ott a hangsúly".
Sziasztok,
Hogyha kéne valakinek, van egy eladó szett(2 pár) fékbetétem előre 929 és 954-be. Kb 1000km-t használtam. Nincs megégve stb... I.á.: 14e
EBC FA265HH
Be kell állíttatni a szinkront és jó lesz.
Köszi :D
Nekem ettől jobban...2x ennyire..és idegesít...
Kíváncsi leszek a gyári dob visszafogja e
Szia! Látom segédvázat keresel.Az e-bay-en 230 eu-ért láttam.Én odaadom 40 e huf-ért. Írj hogy kell-e,vagy sem! Üdv: Józsi.
Ja persze a váz számra/adattáblára gondolok.Bocsi