Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

80 as igen ! Van a csapágyon szám.. 8205, viszont a Honda jellemzően agyalágyult méreteket ad meg, hogy csak NTN katalógusban lehet ilyen csapágyat találni ami nem egy olcsó mulatság. Egyébként a méretei 25x56x15.. Boltban viszont csak 25x56x12est lehet kapni.
Feltéve ha 80ccm-es blokkod van, akkor kellenek ezek a csapágyak. Ha 50-es akkor lehet más a méret.
A két oldal nem egyforma az biztos. Neked a 14-15-os darabok kellenek.
http://www.cmsnl.com/honda-nsr...
Az lehetetlen. Az oldalán a csapágynak kell legyen egy szám, kb: 6203 6204 vagy valami hasonló, ez adja a méretét. Kell, hogy legyen a japán annyira nem bolond, hogy valami teljesen szabványon kívuli dolgot építsen be...
Üdv ! Honda NS1 be honnan tudnék főtengelycsapágyat szerezni? Egyszerűen sehol nem találok ilyen méretűt ! Valakinek van valami ötlete?
NS-1 50-esnek milyen méretű a teleszkópszár szimmeringje? Ki akarom cserélni, mert engedi az olajat, de mielőtt szétszedem, megvenném, mert így addig sem állna a motor, meg mehetnék vele az alkatrészért.
Na most elbizonytalanodtam!
Bővítik, szar is mindegyik:)

A megnövekedett légtoroknak utána kellene menni a karburátor kb összes alkatrészével, tűsfóvóka, féklevegő, suberletörés satöbbi.
Bővítik pedig a tuningosok. Nagy hókuszpók nem lehet.
nem az a baja, hogy öreg konstrukció.
Eredeti állapotában még elemgy, de felfurkálva.. hát megnézem azt az átlag motorost, aki utánamey a többi alkatrész méretével.
A simson karbi-ra én is gondoltam. Felfúrom 18-asra, átteszem a fúvókákat, oszt cső. Még a felrakással kell bíbelődnöm egy kicsit. Végül is meg lehet oldani. Kösz a választ.
Öreg konstrukció a bvf az igaz. De ha emberünknek behalt a régi akkor inkább egy pár forintos bvfet hasogasson össze. Aztán ha az felmegy akkor a bing már simán felmegy.
Felőlem megveheted, de xar.
Lehet. Mi a kizáró ok mégis?
19es bvf felejtős, felfúrás dettó.
Az MBX nek hasonló karbija kell legyen, ha ugyan nem dettó ugyan az. Aprilia szintén hasonló, haverom vett egy derbi senda-t az is meglepően hasonlít szerintem eladták licencbe. De barkácsolnod neked kell, finom tűreszelő fúrógép, sajnos ez van. Én a simson érát is megtekinteném, valakinek biztosan akad egy ócska karbi amit oda lehet méretezni, hogy kb hogyan áll stb. Aztán ha elfér príma bing karbikat lehet kapni... esetleg BVF 19n valahányas. Vagy a 16N-st felfúratod...
Mérd meg a karbid csonk távolságát, aztán vaterázd körbe a dolgot még esetleg.
"Elméletileg". Nem is ezzel van a baj, hanem a szívócsonkhoz való csatlakozással
Elméletileg bármilyen más 18-as karbi jó rá!
Új karburátort szeretnék az NS-1 50-esemre, mert elkopott a tűszelep, meg az úszót is ki kellene cserélni (7+8 eFT ), na meg a súber is kopott. Milyen karburátor passzolna rá ? Gyárilag egy 18-as Keihin van rajta, kézi szivatós. Itt van róla egy kép:
Sziasztok! Eladó Honda ns-1 75-ös váz.
Ki tisztítottam a karbit/szűrőházat. Eléggé koszos volt mind a kettő, rosszul volt felrakva a toroknál a gumi harang látszott, hogy farsot szívott. Ennek nem örültem annyira, de most pöpec lett. Holnap kipróbálom jobb lett-e? Egyenlőre jobban indul az biztos.
Há há, ezt ma vettem 3Kért. Véletlen vásárlásból maradt meg a srácnak.
Na majd hétvégén rálesek
Más a foglalat/csati.
Köszönöm mindenkinek a segítséget! A gyári foglalat nem bírja el a halogént?