Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit
Hey, BlackSheep! Köszi szépen, már le is dumáltam velük, pénteken viszem is hozzájuk a telót! :)
A régi nem tört (még) el a hajlítás alatt, úgyhogy még nincs szükség cserére. Köszi a felajánlást.
Le kellett venni, mert másképp rohadtul nem fért be mögé semmi hajlításra alkalmas eszköz. Imbuszt szereztem, levettem, otthon alakult az L valamelyest, bár még nem az igazi, úgyhogy majd ha a motor is ott lesz a helyszínen akkor lesz majd megcsinálva elfogadhatóra. Lefele még szorul.
Paja,ne bénázz
Egy erősebb illeszkedő csődarabbal meg/vagy fadarabbal,léccel finoman érzéssel helyre lehet húzni-tolni.Nekem is eldőlt a Spadam,az ut mellett helyretettem a váltókart az ott talált eszközökkel:))))
Szerencsére nem öntött a váltókar,egyszerű "vaslemez".
Amúgy minden koleszban,suliban vannak karbantartók,1-2 sörért szakszerűen megcsinálják.
Hi!

Nekem van váltókarom - valószínűleg. Ha rám csörögsz megnézem. 309411096 Üdv: Mayergabesz
Halihó!
Feljöttem Pestre motorral, itt pihen valószínű júni végéig. Volt egy kis baleset, eldőlt a bal oldalára és a váltókar behajlott. Lehet vele váltani csak nehezebben, mint eddig. Az a kérdésem, hogy van valakinek Bp-n vagy Pest megyében satuja vagy esetleg egy nélkülözhető váltókarja? Itt a koliban semmi szerszámom sincs és pesti ismerőseim közül sem tudok senkit akinek lenne. 92es évjáratú VT250FN 'Xelvis'-ről van szó.
Ja:
Elérhetőség:
Katona Gábor 0630/9349-529
Megye:
Pest megye
Város:
dömsöd
E-mail:
marc20@citromail.hu
Szeva!
Dömsödön a Katonáék 12 rugó körül felújítják.
Profi munka, elég sokat viszek hozzájuk csak jót tudok róluk mondani.
üdv
Szia Czimi!

Bontottan 20e volt a pár. Központi darab lehetséges, hogy kevesebb.
Ha méretileg jó CBR600-é, akkor szerintem is jó lesz a motorodba. Esetleg a szilenteket kell perselezni. Nekem tökéletes a CB400-é, igaz 10 mm-rel "ültetett lett a motor".

üdv,
Dave
Szia, dave78!

Igen, központi a rugóstag, mint ahogy a Spada-ban is , és reménykedek, hogy ugyanazok a specifikációi, hátha ahhoz pl könnyebb. Írt valaki olyat is pl hogy CBR600as rugóstag ugyanezekkel a méretekkel rendelkezik,és kb 20kilóval nehezebb a CBR, mint a VTZ.Mondjuk azért biztos lehet valami különbség, hiszen ez így túlságosan egyszerű lenne
És amúgy bontottban nagyjából milyen árban lehet "reménykedni"?
Köszi a tippet, megkeresem mindenesetre az illetőt..hátha...
Szia Czimi99!
A képeid alapján úgy látom, hogy központi rugóstag van a motorban. Ez más lehet, mint a Xelvisben. Budapesten a Kárászy foglalkozik rugóstag javítással. http://karaszy.hu/contact
Racsit hívd fel, hátha van neki.
Én ugyanezzel a hibával szembesültem. Csak CB-400-hoz találtam bontottat, ami külső tartályos Showa, így alakítani kellett rajta. Ráadásul el kellett vinnem felújíttatni, mert az egyikből szivárgott az olaj.
üdv,Dave
Nah , tisztelt Atyafiak, kis problem támadt: úgy néz ki, hogy a VTZ-m hátsó telója megadta magát, ám valszeg nem most, hanem mielőtt még hozzám került volna...
Gyakorlatilag úgy néz ki, hogy terhelt állapotban kattog néha picit, nem jöttem rá, hogy mi a búbánat lehet ez a hang, aztán úgy vettem észre hogy feltételezhetően egy deka telóolaj sem lehet benne, és konkrétan csak a rugó dolgozik, ami ott vált gyanússá, hogy ha leszállok a motorról, akkor gyakorlatilag felkoppan a teló...továbbá full előfeszítésre van állítva, és így is elég puhának tűnik, habár ez az első vasam(simson meg robogó után), így kevés referenciám van. Erősítsetek meg légyszi, hogy jó irányban gondolkodok...
Kerestem neten, hátha van valahol legalább bontottan ár, vagy ilyesmi,pécsi Yako-sok a két első telószimering cserénél is felszámoltak 5-6óra munkadíjat(jó persze, szétszedték, kipucolták az utsó csavarig), és most hát nem nagyon lenne kedvem (nyilván pénzem) 40-50ezret kiadni alkatrész/munkadíjra...továbbá erős a gyanúm, hogy (miután ki tudja, mióta szar), ha esetleg szétszedem, lehet, hogy atomjaira esik szét, mert úgy szétkopott. Esetleg tipp valakinek, hogy bontottban milyen árban mozoghat? Netán valakinek elfekvőben garázsban?
Neem,csak láttam neten.De jónak tűnik.Aztán majd a pudding próbája következik...:)
Tudsz valamit a tapolcai gépről?
Igen a tapolcait vettük meg. Igazából a páromnak lett megvásárolva mert A korlátozottas jogsira gyúr. Eddig ETZ-vel gyakorlatozott, meg keeway speeddel (ez eléggé fapados), de a hondától ragyog a szeme:)
Jahh,a Tapolcai gépet vetted meg?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xlv_250-4531734
Szia,Üdv a csapatban.
Olajat márkás,jó minőségűt érdemes,mert pörgős gép,de sima ásványit tegyél bele,nem kell se fél se teljes szintetikusat,még árthat is...nem arra tervezték anno....Pepsol,Castrol,Motul stb,ami szimpatikus neked,literje 2000ft körüli.10W-40,20W-50,ilyesmi..Szűrőcsrével kb.2lityi megy bele,majd látod a szintjelzőn,de kicsivel legyen a szint felett,alatta soha.
Olajszűrő a Hiflo HF111es való bele,1000ft.
Légszűrót lehet RedBaronnál horror áron,de ha itt visszaolvasol és van kis kézügyességed, B-s Opel Corsáét bele tudod ügyeskedni,1000ft.
Amugy ha rákeresel neten Xelvis,VTZ250,Spada,VT250,stb nevekre,hatalmas anyagot találsz róla,meg persze a Honda japán honlapján.Itthon nemigen,ezek a gépek japán belpiacosok,de USAban,Ausztráliában és ÚjZélandon nagyon közkedveltek,jó keresgélést.
Üdv
Üdv

Most vettem egy 97-es évjáratú honda xlv 250-es gépet. Sajnos nem igazán találok semmi leiratot erről a gépről. Egy V2-es 250-es blokk van benne 25 kw-os. Mindenképp szeretnék benne olajcserét, meg olajszűrő+ légszűrő meg ami kell. Kaposvári vagyok. Légyszives egitsetek, hogy hol érdemes beszerezni hozzá a dolgokat, valamint milyen olajat célszerű beletenni, ill kb mennyi megy ilyen gépbe.

Köszönöm előre is Üdv

VSZ
Halihó!

Legszűrő csere, ahogyan korábban írtam. Széles utat: MG
Ilyen lett.
Jajhh de kár, hogy ilyen "messze" vagyok a tűztől...nem tudtam odamenni. Pedig valahogy tényleg kéne egy kis tali, csak hát Pécsről macerásabb feljutni.
Majd valahogy leszervezzük...
Hii,Tonyjo
Irtam mailt,várom válaszod,csaa
Hali!

Én már voltam 11 körül. Akkor az én Xelvisem volt az egyetlen. De ettől függetlenül valamikor gurulhatnánk egy kollektívat.
Hmm.. segítenék beindítani én is. Dupla szivatóval, gumifüstöléssel.