Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi evribodri!

Milyen akkumulátor kell a xelvisbe? Szervizkönyv szerint 14 ah és most 5ah van benne. Nemigazán jól muzsikál.

Széles utat! Kellemes húsvétot!

Mayergabesz
Még sajnos nem lett cserélve a vezérműláncom, így csak emlékezetből írom, hogy nem tűnik abnormálisnak a te 10.000es értéked.Én is legalább 9000 körülre emlékszem. Nem hajtottam a kicsikét sosem nagyon de 140 körül volt a vége. Ha jól tudom nálam is gyáriak a lánckerékméretek. Hozzátartozik, hogy nagyobbacska vagyok 95 kg. körül (187cm magas). Kellemes Húsvétot!
Hi Akidur...és más Spadasok!
Megirnátok kinek mennyit pörög a motorja 100nál 6.ban?!
Hengerfejtömités a RedBaronnál 6300,eddig ezt találtam legolcsóbban,Hondáéknál 7500.
Hi D.!

Köszi, ennél komolyabb dologra volt szükségem, úgy tűnt hogy összecserélték a két henger vezérlését!(Pöcsök) De már csapat a kislány!
Hali: MG
Hali mindenki!

Szaggat a Szárnyaszegett! Karbigond volt, szarul volt összerakva. Gyűrűzés, fényezés, karbiszinkron és ismét régi fényében dalol az X. Megismerkedtem sok kutyaütővel és egy szuper szerelővel. Számát bárkinek jó szívvel átadom! (Bp)

Na mindenkinek széles utat! MG
Szia Gabesz!

Xelvis-nél gyakorlatban bevált szelephézag 0,10..0,12 szívó, 0,12..0,15 kipufogó.
VT gyári adat rendre 0,1 és 0,15.

üdv, Dave
Hali mindenki!

Ki tud MC15 motorhoz vezérmű beallitasi paramétereket? SOS Köszi
Szia! Köszönöm, sikerült letöltenem szerelési könyvet Mayergabesz jóvoltából. És most a kapcsolási rajz is megvan, amit felraktál.
Találtam azért eltéréseket a VT250F és a Xelvis között. Az én kuplungom pl. bowdenes.
De azért mondom a jó hírt: megvan a hiba! Igaz a motor darabokban, feltérképeztem a teljes elektromos rendszert. Így néz ki: a fejidomban bal oldalon van egy sokvezetékes doboz, a gyújtáselektronika. Jobb oldalon egy kis háromvezetékes, ez az indexrelé. Ülés alatti jobb oldali burkolat alatt található az önindító kapcsolóreléje. A bal oldali burkolat alatt pedig a fesszabályzó. A tank alatt a vezetékkötegben van még egy kis kocka alakú relé, ez kapcsolja az üresjárat visszajelzőt. A világításhoz viszont nincs relé. Megy egy áramszál a kapcsolóhoz, ezt továbbítja vagy a tompítottnak, vagy a refinek. És ahol a hiba volt: ahonnan kapja az áramot a kapcsoló. Visszakövettem a kötegben, több helyen is meg kellett bontanom a szigetelést, de megvan. Az indítógombról jön! Ugyanis a Xelvisen gyárilag gyújtásnál már világít a tompított. És hogy indításkor több áram jusson az önindítónak, az indítózás idejére a lámpa áramkörét megszakítja. Nekem is megszakította, aztán úgy maradt. A vicc az egészben, hogy csak megpiszkáltam, és már meg is jött az áram. Elég lett volna néhányat indítózni. Ezzel szemben a motor így néz ki: fejidom, tank, faridom, oldalfedelek lent, mindkét kormányon a kapcsolók szét. Nem baj, mindent megtisztítok, kapnak WD40-et, és jóval okosabb lettem.
Szia Ády!
Köszönöm az infót. Ezt most szerelővel fogom csináltatni.
A hátsó felfüggesztéshez viszont vettem komplett lengéscsillapítókat és felújítattam. Már csak a beszerelés van hátra.
üdv, Dave
Hali Gróf úr!
Találtam egy villamos kapcsolási rajzot itt mellékelem
Remélem segítek vele
Üdv:Ády
Hali Dave!
Remélem sikerül ezt a képet elküldeni itt.
A telóba pontosan 265+- 2,5 ccm olaj kell(azt nem tudom kivenni hogy milyen viszkozitású kell)
Üdv:Ády
Hali Gróf úr!
Nekem van kifejezetten VT 250 F/ F II szervízkönyvem (igaz angolul).Ha megfelel akkor elküldöm a net címedre amennyiben megadod. .A fénykürt az mindig fog működni mert annak tudtommal külön áramköre van és ha relés a fénykapcsoló akkor a relén keresztül megy a nagy áram erősség és nem a kapcsolóban(tudtommal) .Ha leégett a reléd akkor nem is fog kattogni...
Üdv:Ády
Lent voltam megint szöszmötölni a motorral. Rájöttem közben, hogy a fénykürt működik. Viszont nem kattog, ami azt jelenti, hogy valószínűleg nincs is relé. Ez teljesen más megvilágításba helyezi a dolgokat. Lehet hogy csak egy áram van a kapcsolóra vezetve, és onnan megy direktbe a tompítotthoz, ill. a refihez? Ez csak azért furcsa, mert elég nagy áram megy át akkor a kapcsolón. De minden jel erre mutat. Én meg már leszedtem a gépről minden mozdíthatót... Hétvégén folytatom.
Letöltöttem, és azt állapítottam meg, elég nagy az eltérés a VT250F és a Xelvis között elektromosan. Kimondott elektromos kapcs. rajz nem volt benne, de amúgy nagyon hasznos olvasmány, még egyszer nagyon köszönöm!
Csak épp a fényváltó relét nem találom...
Köszönöm Gabesz! Letöltöttem.
Dave
Ezer köszönet!
Ollé.
Hali Mindenki!

Dave: Elküldtem.
Gróf: a lenti linken van kapcsolási rajz is. (7 napig letölthető)

http://www.mammutmail.com/?act...

Gyűrűztettem a motort, most tök jó a nyomás, de ugyanúgy nem megy. Kezdek egy kissé belefáradni... Nem tudom elképzelni mi baja lehet.
Szia! A bal oldali sokkábeles a gyújtáselektronika. Van jobb oldalt is egy kisebb relészerűség, az viszont csak három kábeles. Fényváltó reléhez számításaim szerint öt vezeték kéne. Egy bejövő áram, egy a kapcsolótól, egy kimenő a tompítottnak, egy a refinek, és egy test. De még ha a kapcsolótól jövő áram megy tovább, akkor is négy. De lehet hogy tévedek valamiben. Kapcsolási rajza nincs esetleg valamelyikőtöknek?


Amúgy nagyon jó kis motor, lassan 3000 km. körül járok tavaly ősz óta. Szeretem a hangját, és nekem 4 liter alatt eszik városban. Hidegen elég hangos már, érik a vezérműlánc csere is. Szeretném majd saját magam csinálni, akkor valószínűleg fogok még kérdezősködni kicsit...

Köszi az eddigieket!
Üdv. András
Hali Gróf Úr!
Általában a fejidom alatt szokott lenni a legtöbb elektronikai alkatrész,legalábbis a VT-mben ott van...
Nekem is 2,2 körül szokott lenni a guminyomás...
Üdv:.Ády
Üdv Gróf Úr!
A tank alatt nincs elektronika. Talán az idom alatti rész a hibás. Ott van egy csatlakozó és bal oldalon egy fekete doboz, amibe sok kábel megy. Hogy pontosan mi megy bele, azt nem tudom.
Nekem 2,2 bar-on van mindkét gumi. Stabil így.
Üdv, Dave
Hali Gabesz!

Itt vannak képek a légszűrőről,elkészült végre .
Remélem jó tippet adtam más VT tulajoknak is
Üdv: Ády
Sziasztok!
Elektromos segítségre lenne szükségem. Elöl megszűnt a világításom. Se tompított, se refi. Nem jön előre áram a fényváltó relétől, amit nem találok. Tudja valaki merre van? A tank alatt esetleg? A műszerfal alatti biztosítékok rendben vannak. Van ezen kívül még bizti? Még az akksinál találtam egy 7,5-est, az is jó.
És egy más jellegű kérdés: mennyi az előírt guminyomása a Xelvisnek?
Remélem tud valaki segíteni, mert motorral járok dolgozni.
Köszönöm előre is!
Szia Gabesz!

Küldd, légy szíves ide: dmayer.hu@gmail.com

Köszönöm,
Dave
Hi!

Van vt 250 F és FNII -hez szervizkönyvem küldjem?