Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Ády, Gabesz, meg aki még jön!
Mikor találkozzunk? 10-kor kezd a téma.
üdv,Dave
Hali Lithium!
Hmmmm...kajak!
Kár hogy nem látszik több is a hátsójukból
Szia Foxbed!
..hmmm már küldtem egy mailt a freemail ra...most elküldöm még egyszer
Sziasztok!
..hogy feldobjam a hangulatot..Mit csinálj ha nem indul a vt-d (és a szerszámkészlet otthon maradt..)?
További szép estét!
Hali Dave!
Remélem hogy elfér majd az összes
Ha nem akkor szólunk a szervezőknek hogy figyeljenek mert VT találkozó is lesz itt
Üdv Mindenkinek!
Ui.:remélem jöttök többen is nem csak Dave, Gabesz....
Hii,Dave
Köszi az infót,van lakatos haverom,megpróbáljuk megcsinálni.
Van klassz hátsó dobozom,de jók az oldaldobozaim is,van hozzájuk komplett öntött alu tartó,Krauser koppintás,azokat is fel kellene "szigszalagozni" vhogy ,de majdcsak kiagyalunk vmit.
Hii,bodoadamvt
Köszi az infót,én is azt tapasztaltam,hogy a VTZ,Xelvis,Spada egészen más áttételezéssel bir,bár nem igazán értem,mert a gyári adatok szerinti végsebességek/165,155,160,a fenti sorrendben/ nem igazán indokolják ezeket a különbségeket.Bár tudom azt is,hogy a motorblokkok között van némi különbség,főleg a hengerfejnél.A Xelvis nyomatékra és túrára van hangolva 36LEvel,a VTZ 42LE,és tényleg ez megy a legbrutálisabban, a Spada bár 40lovas,de inkább rövidtávú vágtázásra,kanyarolgatásra és pörgetésre alkalmas,.nem tudom 6.ban kiforogja-e a 13-14 ezret...,bár én ezt még nem próbáltam,és végsebességet sem próbáltem egyiknél sem, a 140et megpöccintettem VTZvel és Xelvissel,Spadaval 130at,nem vagyok az a száguldozós tipus. Inkább a gyorsulást élvezem,de nem gyilkolva a gépet.,legkésőbb 10-11e.nél elváltok,persze van kivétel,de az nagyon ritka.
Lithium!Várom jelentkezésed,hogy felvehessük a kapcsolatot!
HI!
Köszönöm, a tippet! Fel is vettem velük a kapcsolatot..a lámpa már postán van!:) (szerintem az 5 E egy baráti ár...!)
Hali Foxbed!
Nekem a Vt-m 100km/h-nál 6700 rpm fordulatom van.7400 rpm-nél 110km/h van 8400 rpm-nél 120 km/h 9000rpm-nél 135km/h. A spadánál úgy emlékszem hogy kb 7500+-100rpm körül van 100km/h-nál a fordulat.
Üdv:Ády
A hétvégén motorral szerettem volna feljönni Pestre, de az időjárás és más programok miatt maradt a vonat :( Pedig 1 hónapra felhoztam volna a motort karikázni a környéken. Na de majd talán 2 hét múlva...
üdv újra!
Előző héten végre sikerült megtenni az idei első kilométereket a motorral :)
Volt tankolás, hátsó gumicsere és egy kis városi cikázás. Annyira jó volt hallani 5500től :)
Én?(!)
Hali Ády!
Ok, én megcélzom a szombatot. El fog férni ott az összes VT-250?
Ki jön még?
Dave
Hi Péter!
Nem ismerem az a rendszám előéletét, már így vettem a gépet. Kínában ezért a számért ölnének, 3 x nyócas.
Hátsódoboz tartóját az előző tulaj csinálta, elég masszív. Laposvas van az ülés és a doboz alatt , köracél a merevítése, lemeztakarással. A doboz valami Givi utánzat, korrekt. Együttes teherbírás: 1 karton kockatej + apróságok.
Oldaldobozt talán a két "majrévas" helyére tudnád fogatni. Hátsó tartót egyszerűbb elkészíteni.
üdv,Dave
Üdv a csapatban Lithium!
Sajnálom, hogy megtörték a motorod. Racsidepo-t tudom aljánlani Lakihegyen.
Dave
Hii Dave
Emlékszel a Terminátorban amikor Swarci bemegy a csehóba és mondja a rocker csávónak:"Szükségem van a ruhádra,a motorodra..."
Nos,nekem meg a tiédre
Legalábbis a rendszámára ,véletlen lett 888as,vagy volt ismerősöd az Okmányirodában?
Hátsó doboz tartóját csináltattad vagy gyári?
Oldaldobozom is van,Krauser,annak is agyalok vmi megoldást.Csak jobban lehetne túrázni,ha nem szatyorban viszem a cuccost
Hii Tonyjo
1:Igen,a '88as VTZ-mé is egyben van,csak nincs bekötbe,hanem külön irányjelzői vannak.A Xelvisé a Spadaéval egyezik.
2:Pedig szoktam tologatni a vasakat a városban..épp ma is fordultam egy kört,de aztán gyorsan beláttam,hogy a péntek délutáni csúcsban nem túl egészséges motorozgatni a sok idegbeteg autós között....parkolóbol tolatnak ki ezerrel,ugy hogy semmit nem látnak hátulra..nemtom mit szólnának ha nem egy motor jönne,hanem egy 40 tonnás kamion kenné fel őket a betonoszlopra....be is tiltanám az orral való beállást parkolóba...aki meg nem tud farral beállni,hajtson csacsifogatot,annak legalább van esze...
Meg azon is csodálkozom,hogy nincs Kecsón mostanában egy hely ami törzshelye lenne a motorosoknak talira...talán emlékszel még rá,hogy anno a Lordok alatti Szivárvány előtt esténként 15-20 MZ,Szimó,meg egyebek gyülekeztünk,jókat dumcsiztunk,meg gurultunk egy karikát...dee moost?
Megadtam mailcimemet,majd irj,és összefutunk.
Hali Fórumlakók!
Ki jön Május 7.-én Budapestre az ingyenes Motorrevü motoros találkozóra a Duna Plázához?
Üdv Mindenkinek,Szeles és Balesetmentes Utat Mindenkinek
Ády
Hali!

Akkor sajnos nem jó neked.
Szia!
Köszi a gyors reagálást, felajánlást! Sajna nem tudom a Xelvisé hogy néz ki (kerestem képeket a google-n de hátulról egyet sem találtam...talán fotogénebb oldalról! ) Ő egy 84 es darab az irányjelzők egy lámpatestben vannak a világítással.
....ezzel már meg is dőlt az állításom!..még hogy csak ez az egy van a városban!?..Ha jól olvasgattam neked kapásból 3 lapul a garázsban..hogy hogy nem futottunk még össze?!No majd! ..egyébként ma volt a biztosító embere..korrekt volt!
Hali!

Ha a hátsó lámpa olyan mint a Xelvisé - akkor nekem van egy. Odadadom annyiért amennyit ajánlasz . Budapesti vagyok, mayergabesz@gmail.com.
Szia lithium!
Sajnálom ami veletek történt,azért elég szerencsésen megúsztátok ahogy látom.
Kár,hogy eddig még soha sem láttalak benneteket,ugyanis én is Kméti vagyok.Jó lenne összefutnunk.
Mailcimem:freemail.hu, előtte az itteni nicknevem,a többit szóban
Szevasztok!
Kicsit szégyenlem magam, hisz két évi aktív vt250 használat után találtam rá erre a fórumra! Nagyon bevált eddig a kezesbárány...az ok hogy keresgéltem viszont kicsit szomorú. A hétvégén megtorpedózott egy zebránál egy opel. a hátulja kicsit összetört. tudtok-e bontókat ajánlani, ahol találnék hátsó lámpát, sárvédőt?(olcsón)
Egyébként kecskeméti vagyok...a típus ritkaságát erősíti, hogy szerintem a városban egyedüli ...ez a jó benne ! Szeretem!
Ha tudtok segítsetek! Köszi! Széles(ebb) utat mindenkinek!
Szia!
Yuasa YTX7L-BS az eredeti, de Motobatt gyártmányt vettem és jól működik.
üdv,Dave