Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Motul 7100 5000-es cserénél még pirosas színe volt, pedíg nem gyári motor és húzom is neki becsülettel. Most Castrol Power 1 van benne, az is elég jól bírja.
Sziasztok!

Olajcsere előtt állok. Ki milyen olajat használ? Tapasztalatok? Előre is köszönöm.
Sziasztok!

Megmaradt. Akit érdekel nyugodtan keressen.
jah az más...
Sajnos ez gyárilag direktbe van kötve.
Remélhetőleg az új akksi majd megoldja a problémát!
Csabi!
Nálam a TL-n is xenon van csak hála Istennek nincs direktbe kötve!

Látszik (a ford. kilóméter óra vissza áll nullára) mikor beindítom a motort és rákapcsolom akkor teker egyet az akun.
Az lesz!
VTR1000 SP1
Sziasztok.valakinek esetleg?10000ft
Hali!

Nekem az sp2 ugyan ezt csinálta!
1 nap állás után pöcc!
Lényegtelen hogy mennyi motorozást követő cigiszünet után semmi!
20-30 perc és röff.
Xenon nuku...
Vettem bele egy Varta aksit és minden gondom megoldódott!
Én nem szaroztam vele tutira mentem és az volt a baja.
Szerintem neked is bejön!
Üdv.
http://www.allballsracing.com/...

Alul sok forgalmazo cikkszama lathato. Nem tudom honnan tudod rendelni. Ez egy szett es a szimmeringek is benne vannak.
ez lenne amit nem mutat
nem tudom miért nincs kép.
Haló srácok!

Tudja valaki hogy SP1 első kerekébe milyen csapágy kell? Mármint valami számot tud e nekem mondani, mert előbb venném meg és aztán cserélném ki, mert nem tudom napokig felemelve tárolni. Köszönöm előre is.
Oksa! Köszi!
Nincsmit.
Majd próbálkozunk még ha nem jön össze.
Hm, csupa jó dolog.
Akksicserét meglépem aztán meglátjuk...
Köszönöm a segítséget!
Igen, némileg javít a helyzeten, de általában adott méretben nem nagyon lehet válogatni az áramok terén...
Valamikor próbáld ki xenon nélkül. Sztem jó lesz. Viszont tévedhetek is , ezért, a következő ötletem, h valahol van egy okos testzárlatod...
Hm, tehát elsőre simán beindul xenonnal! Utána megyek a géppel jó 15 percet, leállítom és 1-2 percen belül megpróbálom újból beindítani, akkor meg nem indul! 10 perce rá meg simán!
Laikus vagyok tény, de még szakival is beszéltem és ő is csak a szemöldögét vonogatta.
Az akksicserét nekem is kidobta a gép, az a legegyszerűbb...
Ha már akksicsere! 10 Ah-s van benne. Ha nagyobbat sikerül "belepaszírozni" az javítana a helyzeten?
Valahogy úgy...
Meg mondjuk az 5 éves aksit én ívesen ujitanam fel. Biztos hogy sokkal jobban inditana.
Mert nem értesz az elektromossághoz.
Már meg is van a probléma forrása, h mi okozza.
Van egy xenon-os szar minőségű vidim fent, ott látható, h mi a gond.
Ameddig a trafók kondijai nem töltődnek fel(stb), addig zabálja az áramot. Nagyjából nálad olyan 12-20A-el terheled még indítás előtt az aksidat.
Megoldás: Ki kell kötni a xenon trafókat egy külön kapcsolóra, amit azután kapcsolsz rá, amikor már jár a motor.