Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ez elég karcsú. Lehet hogy már maga az akksi szar és nem veszi a töltést, kéne bele egy jó akksi, és mérni. Ha úgy sem jó, akkor tovább méricskélni, a generátor tekercselését és a fesz.szabályzót is.
Arra készülj hogy nem lesz olcsó bele az akku, legalábbis ha gyárit akarsz, a Yuasa akksi 40ezer körül mozog. Banner, Varta amit tudok ajánlani, az kevesebb mint a feléért kapható. De inkább Varta. A Bannerr a VTR-F-be nem passzolt túl jól, és faragni kellett rajta hogy jó legyen, az SP-mbe viszont Varta volt amit nem kellett alakítgatnom.
koszonom a valaszod, ha kiiktatom akkor mennyit rontok a helyzeten?
Hondába csak hondáét! A többi japcsi motornál nem számít de Honda csak hondát szeret. Ha nem fesz szab akkor lehet hogy leégett a tekercs próbáld ki másik akksival aztán másik fesz szabályozva hátha valamelyik megoldja ;)
Évek óta a bordázott, olcsóbb megoldás van nekem, és hiba mentesen működik.
Fém a hátoldala, így a segédvázon keresztül szépen elvezeti a hőt. A gyárin nincs se bordázat és a hátoldala se fém.
Vegyél fesszabályzót Tatabányáról A Mecseki Zsolt-tól!
Nem lesz többé probléma vele 15000Ft
06209189743
A motorral együtt vettem 3 hete, az mondták új, tehát semmi biztosat nem tudni róla, sztem régi, de kipróbálom egy másik aksival is majd.
Feszszabályzóból viszont néztem hogy van ugyanolyan bordázott, amire esküsznek 10 ezer forintért is meg 44ezer forintért is, az olcsó hamisítvány lehet?
Akku mennyi idős,másikkal próbáltátok?
Aksi töltése szárazon 12.1, és semmi visszatöltés nincs. Gázadásra ugyanúgy 12.1. Járó motornál lámpát rákapcsolva 12.0; 11.9. Valakinek van ötlete?
Ettől a vákumos sz*rtól rángathat kis fordulaton? Vagy ha alapjáraton meg huzom nèha vissza büffen?
Bebaszna ha alapjáraton 14 volt lenne. Alapjáraton nem igazán van töltés, ilyenkor még a fényszóró is elhalványodik, bekapcsolt fényszóróval olyan 12V körüli feszkót kellene mérni, mivel egy jól feltöltött akksi üresjárati feszültsége 13-13.2V körül kell hogy legyen. Pici gázra egyből meg kell jönnie a töltésnek, 5000RPM fordulaton pedig max 15.5V lehet a feszültség.
köszi
A köznyelvben kicsit tévesen használják a zselés akksi kifejezést. Az AGM akkumulátorok ugyanúgy savas akksik, csak a kénsav egy üvegszálas szövetben van felitatva, így jobban bírja a rázkódást, ill. a lepotyogó ólomdarabkák nem okoznak cellazárlatot, balesetnél nem folyik szét a sav belőle annyira, illetve nem tud úgy szétfagyni mint a hagyományos ólomlemezes akksi. Mindenképpen AGM akksit tegyél a motorba, a hagyományos akkuk ideje lejárt. Lehet még kapni olyat is, de én már egy MZ-be sem raknék olyat.
A valódi, zselés akkumulátorokat ahol gél állagú az elektrolit, a járműiparban nem használják.
Vákuum vezérli, meghatározott fordulaton nyitja a csappantyút a ram-air csatornában. Ezt elsőnek szokták kiiktatni a szekunder levegő rendszerrel együtt, aki tuningolni szeretnéa gépet. Amúgy az emissziós normák miatt vannak benne ezek a szirszarok.
Kicsit most megkeverdtem, bocs. A műszerfalra gondoltam, de ott tényleg nincs. Marad a multiméter.
Kösz a tippet. :)
Szia!
Volt nálam is hasonló eset. Egyszerűen annyi történt, hogy az akksi sarut rögzítő csavar meglazult. Próbáld meg utánhúzni.
Köszi, töltésjelzőt a műszeren lévőre értetted ugye? Mert a műszerfalamon nem találok ilyet.
Ki lehet mérni azt hogy működik e feszszabályzó. Az akksira kell akasztani egy multimétert, elindítani a motort. Alapjáraton, ha van töltés akkor a fesz felmegy 14V körülire. Ha gázt adsz akkor tartja ezt az értéket, hellyel-közzel. Ha rossz a feszszabályzó akkor vagy nem tölt, vagy felmegy a fesz 17-18 voltra is. Ha nem tölt a generátor, akkor az akksi feszültsége nem változik elindítás után sem. Mondjuk akkor a töltésjelző is világít. Amúgy a feszszabályzó, és a vezérműlánc feszítő az egyik leggyakoribb hiba ezen a típuson.
Bocs ha sokat kérdezek de érdekel jópár dolog, pl hogy mi a jele ha szar a feszszabályzó.
Ja és az akkumulátorról is kérdeznék, savas is jó bele, vagy inkább zselés? Azt néztem hogy YTX12-BS kell bele, ez tiszta. Viszont láttam, hogy megdöntve helyezkedik el az aksi a motorban, ez savas akkuknál nem okoz gondot?
Köszi, akkor logikus a viselkedése. Van egy haldokló aksim, tegnap hazajövet a fordmérő már megadta magát aztán nemsokkal utána már sebességet sem mért, a gyújtás is leállt magától, sebesség miatt még visszaröffentettem a gépet. Fesszabályzó probléma akkor kizárva? Azt furcsáltam hogy nem tudja visszatölteni az aksit a járó motor. Bikázás után megy egy darabig aztán elszállnak az elektromos rendszerek, lámpa nélkül is csak megnyújtható max az időtartam.
Mindkettő elektronyos
Hello, ismét :) Firestorm sebesség és fordmérője elektronyos vagy spirálos?
0630/6963423