Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már csak az a kérdés tartós-e.
Bekerült a Mecseki féle fesszabályzó. Alapjáraton lámpa nélkül 14.2V lámpával 13.9V a töltés. Minden ennél magasabb fordulaton max.1-2 tized voltot változik. Perfekt!
Kösz a tippet!
Hello :)
Van egy pár WP progresszív rugóm 1000F-be.Eladnám.
Jó estét, műanyag stiftet vagy műanyag clip, ami alulról tartja a hátsó ülés alatti idomot honnan tudok szerezni? Ilyen gomb szerű a feje. Ezen a rajzon a 23as asszem:
http://www.hawkworks.net/VTR10...
köszi
Szerintetek ultrahangos mosóban ki lehet tisztítani egy pamut sportlégszűrőt ( BMC)?
Ülés alatt a tank mögött, van egy rakat stekker. A fehér három polúsú az amit keresel.
Légszűrőt cseréltem, ránézésre ez a szűrő kuka vagy tisztítható? Elég érdekesen eldeformálódott a harmónika a széleken. Mentem egy tesztkört, megszünt a visszadurrogásom és nem rángat kis fordulaton. Ha valakinek ilyen gondja volt mint nekem nézzen rá a filterre.
Aksim fasza, generátorra hol tudok rámérni? melyik a csatlakozója vagy kábele?
Tudok!
Keress meg a basibike@gmail.com -on
Hali!
Érdeklődnék hogy 1000 F-hez hasidomot tud valaki eladót?
Tetszett a tanyasi hasonlat Amúgy ma nézegettem az aksit, tartja a 12.7et, fel lett töltve és békén hagyva. szóval akkor vagy generátor vagy feszszab, vagy vmi kábel.
Egy egyszerű 12V-os H4-es vagy H7-es izzó is megteszi :)
110V es 100 wattosak. Valaki mondta hogy magyarorszagon is lehet valahol kapni. Ha nem talalsz akkor a 220-as is jo lesz bar mondjuk fel fenyerovel fognak vilagitani. Sok motoron siman feljebb megy 120 V-nal a feszultseg akar fel fordulatnal. Minimum 100 wattosak legyenek.
Láttam már menet közben CBR900-ast ívfényt húzni, kifingott totálra a fesz.szabályzó, és kibaszott pár elektromos kütyüt a motoron. A túltöltés jelentősen károsabb mint amikor nincs töltés.
Üdv.
Néztem a Youtube-on. a Generátor teszt 1. című videódat. Azt szeretném kérdezni mekkora feszültségűek az izzók, amik deltában rá vannak kötve a generátorra?
Kösz!
Na akkor nekem is szar a fesszabályzóm . Met alapjáraton bizony 14V-ot mérek az akksin. Üresbe meg 13.5V-ot. Ha emelem a fordulatot, akkor 17-18V-ig elmegy a töltés. Pedig úgy emlékszem régebben nem így viselkedett
Minden fogyaszto az akkurol megy akar jar a motor akar nem, viszont nem lehet a ket dolgot a valosagban szetvalasztani. Mikor a motor beindul es a gen fesz eler egy bizonyos szintet akkor az akku szint tehermentesul azaz kb az uresjarati feszultseget mersz. Mikor a gen feszultseg szint magasabb akkor az akku feszultsege no.
Kepzeld el ezt: van egy tartalyod mondjuk 1000 literes es elkezdessz locsolni egy slagon keresztul a viragos kertedbe. 1 ora mulva azt veszed eszre hogy felig van a tartaly (nem jar a motor gyujtas raadva) igy mig locsolsz megkered a szomszedot hogy egy vodorrel toltse a tartalyt a konyhabol. (jar a motor alapjaraton) Most azt latod hogy nem fogy a viz a tartalybol annyira de nem is emelkedik mivel pista ba lassu es a konyha is messze van. Igy megkersz meg par szomszedot hogy segitsenek be, es ekkor mar a locsolas mellett mar emelkedik a vizszint a tartalyban. ( emelt fordulat ). Mikor meg tele van akkor mindig megallnak a toltogetesben.
Ertheto?
Na közben még egy dolgot valaki tisztázzon nekem, járó motornál közvetlenül generátorról működnek a elektromos fogyasztók, vagy aksiról és az aksiba visszatöltött áram mennyisége egyezik meg az áramfogyasztással?
Azert itt vannak mar a kovetkezo generacios akkuk: Lithium-Iron
Mi mar inkabb ezt hasznaljuk.
Nincs ilyen vezerlo. Csak a generator es a szabalyzo. Valamelyik vagy mindketto elszallt. A generatort kell elsore megvizsgalnod majd a csatlakozokat, fokent a 3 fazis csatlakozojat ami a szabalyzoba meg. Ha minden ok akkor a szabalyzo halt meg. A szabalyzot NEM tudod kimerni! Csak kovetkeztetni tudsz a hibajara!
Még egy észrevétel. Laikusként arra tippelnék hogy amíg nem indítom el a motort minden aksiról működik, miután jár, mindent átkapcsol a generátorra. Na most nekem úgy néz ki a dolog hogy feltöltöm az aksit megyek vele 50 km-t vagy vegyük 40-50 percnek, 1-2 önindítózással, kötelező lámpahasználattal és újra lemerül az akku műszerek sebesség fordmérő fekszik rá 2-3 perc gyújtás kihagy majd leáll. Tehát végig aksiról ment minden járó motornál is. Saját logika szerint vagy a generátor szállt ki a játékból vagy egy vezérlő ami ezt kapcsolgatja hogy akkuról menjen a dolog vagy generátorról. Feszszabályzó ebbe beleszólhat? Tippek?
Megpróbálom.
ezaz, koszonom.
Egy kis okosság a kiiktatáshoz:

http://www.rc51.org/valve.htm
Szerintem semennyit.