Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nálam diagnosztizálták az okát akkor megírom neked.
10
Nem foglalkoztam még vele. Egyből szét akarná kapni a motorszerelő gondolom. Kb. 6 éve meg 15 ezer km. óta produkálja. Inkább akkor ha nem melegítem be eléggé.
Külön a gomba tartó érdekelne!
Esetleg valakinek VTR 1000 F-hez Dynojet és bukógomba tartó,
egyben 15000Ft.
Sziasztok!
van egy pár eladó gyári légszűrőm SP1, SP2-höz. Makulátlan állapot, teljesen tiszták.

http://www.kepesmotor.hu/olaj_...
22mm
A CNC előfeszìtők VTR 1000F-re felszerelhetőek? Vagy valami méretett tudsz mondani?
ELADÒ VTR 1000 SP1/2-es modellekhez.
- GYÀRI Féktárcsa szett, 40ezer km-t futott motorròl, nem üt, nem agyon kopott, nem törött motorròl valò, kitűnő fékbetétekkel. 45ezerFt (Csak egybe adom)
-CNC rugò előfeszìtő elox kék (felszerelve se volt) 2500ft
-Gyári HONDA nyerskulcs 2200ft
-Univerzális kormánylengéscsillapìtò 6 fokozatban állìthatò VTR-hez valò kbilinccsel 12ezerFt
-Undertail idom aksitartòval E jeles hátsò lámpàval 13eFt
0630/6963423
Pár kép a Plexiről.

Próbáltam pár vaku nélküli képet is csinálni róla (utolsó 3 db kép), hogy lásd mennyire szürke!
Akkor ez egészségesnek mondható? Vagy neked is rá kéne nézetni?
Kipuff elkelt!
Nekem is szokott olyat produkálni.
Üdv. itt van egy cikk amiben a delikvens ezt írja a VTR 1000F ről:
"Különösen zavart az elején, hogy a motorblokkból furcsa, kattogós hang jött. Ezt több márkaszervizben megkérdeztem, hogy mi lehet (Takober, Dream), de mind azt mondták, hogy ez normális F szívótorok hang."
A cikk forrása: http://totalbike.hu/motorok/honda/a_nyugodt_turamotor/

A kérdés hogy ez a hang milyen gyakran, milyen fordulaton és milyen gázállásnál jön ki? Mert nekem most 3000ford/perc alatt kis gázálláson előfordul ilyen rángatással kézenfogva jövő katttogás. Sportkipum van, karbi asszinkron lehetséges?
cmo88@citromail.hu irj, nekem van.
Szevasztok!

Kisöpörtem a garázst, volna egy pár cuccom eladóba VTR-hez.

-VTR 1000F-hez 1db jobb oldali kipufogó (gyári). Egy 2004-es évjáratú masinán volt rajta, kb 22e km-t futott, évek óta becsomagolva pihent a szekrényben. A balos párját biztosítónak le kellett adnom, mivel azt egy autó behorpasztotta. A 2001 után gyártott modellekre passzol (az új műszerfalas, nagytankos VTR-F-ekre). Felmegy egy az egyben a régebbi modellekre is, de minimális eltérés van: mások a feliratok, és a kipufogó vége vastagabb. Ára 10ezer HUF.

-VTR SP2-höz gyári kormánycsapágy szett, bontatlan gyári csomagolásban, cikkszámokat lásd a képen. Alsó+felső csapágy+alsó porvédő. SP1-hez nem jó! Ára: 10ezer HUF.
A válasz erre, fület kérlek használd, mert akkor értesítést kapok, ha nekem írsz! Jelezd, ha aktuális!
Ocsesz jól mondja. MENJÉL VELEEEE!
Ha nálad a forgalmi,biztosítás és adásvételi,mehetsz vele nyugodtan.
Ha jól emlékszem 15 napon belül kell átíratni.
Akkor tutira érdekel, ha tudunk várni novemberig, amíg megjön a fizum az nagy áldás lenne, ha nem akkor is meg tudom oldani, nem tudom mennyire sürgős a tőle való megszabadulás
Biztosítást már megkötöttem a rendszámra már aznap hogy megvettem.
Félig off, csak onnantól vezethetem a 2 napja vett VTR-emet, hogy átírattam az adásvételt követően? Az előző tulaj forgalmijával, 2015/8 ig érvényes műszakival nem mehetnék vele forgalomba?
Makulátlanok! Annyi a sztori, hogy amikor kinnt dolgoztam Angliában, ott rendeltem hullámos tárcsàkat előre-hátra, ùj betétekkel. A motort eladtam, ennek pedig biztos örülni fog valaki, mert Horror az ára ùjan..
Zotya engem lehet érdekelnének azok a fék alkatrészek, ha tényleg nem sérült nem görbe semmi