Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarok okoskodni... De sajna az egyik SPs barátom ugyanígy szívott az utángyártott szettel...
Lehet h mi kifogtuk a csütörtöki darabokat... De több külföldi SPs fórumon is olvastam hasonló finomságokat... Mert kínomban már nem tudtam hova forduljak mindenki csak a vállát vonogatta...
Milyen szettet kaptal? Én a 2001 SP1 mikrofilmet linkeltem és ott látható a 2 gyuru. Én az EBC-VEL szívtam párszor és nem is szeretem viszont a Barnett nagyon jo. Vesrah-ot nem rendelünk így nem ismerem. A TRW-t nem is hallottam még.
Ettől kicsit ideges lettem. Ezek szerint ne számítsak sok jóra?
Az egész kálvária 48000nél kezdődött... Milyen meglepő a gyári kuplung elkezdte a csúszást 7ezer felett...
Van TRW... Rugó lamellák kompletten, a gyárinál 10%al erősebb, micsoda faxasag... Jobb lesz mint valaha... Igen... 2hétig... Aztán megint csúszás... Semmi gond, garanciába cs...megyünk tovább. Újabb 2hétig... Kezdi elölről...
Sok reklamáció pénz vissza... Méricskélés... 1centivel rövidebb a Trw rugó mint a gyári... Utso próba... Gyári rugó vissza... Ugyanolyan fos.
Komplett kuplung kosárral,nyomolappal(ami ugye 2motort is ki kellene birtok) mindennel cs... EBC be... 20w50 bele... Azóta jó.
Most visszatértünk a hideg miatt a 10w40re... Hát kíváncsi vok.
Minden új, a rugók és a fém lamellák is. Akkor is homokszóróztassam? De az én motorom 2001-es és a 2 gyűrű 2002-től van. Az enyémbe is belemegy?
Bizony ajánlott a gyári!
Én 3x cseréltettem kuplungot... Trw csúszott 3000km után ... Most az EBC megy benne...
Hozzateszem már kompletten nyomolappal együtt sikerült újra csúszásmentes kuplungot elérni...
Rohadtul meg lehet szívni az utángyártott szettekkel... ::::(((((
En a 2 fem lamellara gondoltam hogy rendeld meg. Nem annyira fontos de jo ha ott van. A homokszorozas a felulet felerdesitese miatt kell hogy sebessegben behuzott kupplungnal szetoldjon. Maskulomben ha fenyes feluvegesedett vagy egett akkor viszi majd a motort es a valtas is csattogosabb kemenyebb lesz. Az is fontos hogy a fem lamella egyenes legyen nem pedig gorbult. Persze ha a regit hasznalod.
Mármint a két gyűrűt rendeljem meg vagy egy lamellát? Az egy lamella egyszerűbbnek tűnik. Az áztatásról tudtam, de miért kell homokszóróztatni?
Ha van idod varni akkor inkabb a hondatol rendeld meg. Vagy ebay ha van. A fem lamellakat homokszorozd fel mielott berakod. A fa lamellakat aztasd motorolajba min 1-2 orat.
vagy keressek valahol egy lamellát? esetleg két acél gyűrűt?
igen ezt én is néztem és a manual-ban az van, hogy 2001 után van a két lemez. ha összerakom nem fog mozogni?
A nagyobb belso atmerojuhoz kellene az acelgyuru ami gondolom nalad mar nincs a ket acelgyuru es igy az kimarad. Csak rakd ossze ugy hogy az a lamella megy legbelulre az agyra es tobbet ne foglalkozz a kerdessel.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nemrég vettem egy SP1-est és kuplung lamellákat szeretnék cserélni benne. Elvileg 7 kopó és 6 fém lemez kell. Meg is rendeltem viszont a kopó lamellák közül az egyiknek a belső átmérője nagyobb, de a motorból kiszedetteké egyforma. Ez normális?
na akkor az megjobb.
Köszönöm! Igen F-re kell. De közben találtam újat elfogadható áron.
http://olx.hu/hirdetes/honda-vtr-1000f-alkatreszek-futomu-kerekek-tank-puig-valtokar-stb-ID2y49r.html#87742e6511

en mar itt probalkoznek is. F-esre ugye?
Nem tudjátok hol lehet kapni csillapító gumi szilentet a lánckerék és a kerék közé?
sp! Itten nincsen F! :) stratusphere.hungary@gmail.com ha érdekel
SP-re vagy Firestormra?
ez mennyi péééz?
Ha kell a motortakaró műanyag előre akkor van 2 db is... még színben is tudsz választani fekete és fehér közt
És még akad itt egy Wilbers Kormánygátló szintén újban fekete színben!
Ha valakit érdekel,fekete színben vadiúj...
Nem aztmondom nem lehet. Azert nyomozni kell utana. Raadasul eleg dragak az alkatreszek pl az elso lampa is ebayen lattam egy oldal volt 60.itthon nemtudom mennyi lehet a kulonbseg. De ha szukseg van ra ugy is megkell venni. :)