Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legyen neki könnyű a Föld ! :( Megint egyel kevesebben vagyunk :(
Ovatosan az uton skacok! Szomoru!
Srácok!
JanMoto barátunk sajnos múlt vasárnap balesetet szenvedett...Béke poraira...Legjobb barátom,sok tekintetben padavanom volt...
http://www.sportmotor.hu/motor...
https://www.facebook.com/janos...
Aki úgy gondolja,itt gyújthat egy gyertyát...
http://www.gyertyalang.hu/gyer...
Egy fejidomom van ! Pálya idom! Üvegszálas de a lámpa helye nincs kivágva. Javítani való van rajta de egyben van!
Szia! Egyszerűen annyi történt, hogy próbáltam javítani a köridőmön és az egyik kanyart elkottáztam :D Viccet félretéve hülyeséget csináltam. A határaimat feszegettem, kisodródtam az út poros részére és beborultam az árokba. Utána segített két motoros akiknek örök hálám. nem tudom, hogy húztam volna ki a motoromat egyedül az árokból. Szerencsémre, amit most se értek, de egy karcolás sincs rajtam. A motorom bal oldalán az idomok megsemmisültek és a hátsó segéd váz is elgörbült. Mázlim, hogy egyébként motorikusan semmi baja nem lett.
Mi történt egyébként? Mert ez az idétlen oszi sok marhaságot összeírt ezzel kapcsolatban. Persze nem kell őt komolyan venni.
Sziasztok! Hétvégén sikerült elkoptatnom a motorom bal odalát. Tudnátok nekem abban segíteni, hogy hol tudnék szerezni egy bal oldali első idomot? VTR 1000f em van. Előre is köszi
Futóműbeállítás? Ezzel bele kérdeztél a tutiba....
ennek 1001 változója van... Én 83kg vagyok... az olajat 2évente cserélem... 5ös öhlinset használok... ennek megfelelően ha minden középre van tekerve akkor az összes tekerhető ponton 3kattintásnyit a kemény felé... (Az én vezetési stílusomhoz )Ezzel segítettem? nálam ez eredményez stabilitást és tökéletes gumiképet.
Az indexet én tettem oda... szabadon rakhatod ahová jól esik... ehhez a formához van sablon,így ezt neked kell legyártatni.
Van még 2 féle... a másikhoz is én gyártattam lámpát... full led,két kerek,integrálva az index. :D
Köszönöm megkaptam. Az a baj, hogy az index helye is rajta van. Azt mégkérdezhetem Tőled (és aki még olvassa), hogy milyen futóműbeállításokkal mész?
Pénteken tervezem kicsit szétkapni, jobban megnézni, csak kellettek távpontok, hogy mikre figyeljek. A motortartóbakokra ránézek!
A Feketére vagy Iridiumosra vevő lettem volna, ha F-re jó, és nem SP-re.
JAH! DE SP NEM F!
Plexi akad.... Fekete v Iridium... bubis v majdnem gyári.... 15e,Iridiumos 25.
Kűdtem....
Motortartóbakok nincsenek elporladva? Egy bizonyos kor és tárolási valamint felhasználási körülmények összegeként hajlamos elfáradni.
Mivel komolyan érdekelne a fémfékcső szeretném látni, hogy milyen állapotban van. 10 ezer nem nagy összeg, de akkor is.
Postai után vét megoldható?
Első pár! Mit fotózzak egy fém fékcsövön?
A fém fékcső érdekelne.
Első, hátsó vagy mind kettő? Esetleg képet tudnál küldeni?
kovacsdaniel21@gmail.com

Előre is köszönöm!
Szia! Fém fékcső 10es. Többi nemvan.
Üdv!

Esetleg a bontódó motoron lenne? - sötétített vagy sötét plexi? - fém fékcsövek? - hátsó sárvédő?
Persze jó állapotúak érdekelnének? Ha van, és tudnál képet küldeni azt megköszönném.
Az alkudozás meg majd telefonon!
Baszki.... télleg...

Szóval NEM cibere, hanem VTR 1000F!

És miért ide? A sok sör meg a peca...
CBR 1000F Bontódik. Még minden van!
70/6321-829
Nem akarlak megijeszteni, de akkor vmi nem kerek!
Én már közel 40000 km-t belehajtottam, de ilyet még nem tapasztaltam.
Meg kéne nézetni szakival!
Azt tudom, hogy V2 és ezért rezeg.
De már két éve hajtom és egy Váci túra után kezdett el igazán rezegni/vibrálni. Hosszú távon elviselhetetlen, utasom 50 km-enként ütögetett, hogy álljak meg, mert nem bírja.
A Blokk tudomásom szerint nem volt széthúzva. Megbontva is csak a szelephézag, és a vezérműlánc csere miatt volt, de az is tavaly.