Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem, akkor minden ok!
Igen-igen, mikor milyen gikszerrel, viszont most lehet hogy egy hangszert veszek...
Azt hülye fejjel eladtam még régebben, mert úgy tűnt akkor, hogy soha többé nem motorozhatok (3 gerincsérv meg egy törött gerinccsigolya), de csak megmaradtam , kihordtam lábon.
Azóta volt egy Africa Twin-em, de az nem jött be, most van a VTR helyette. Sokáig újra Millét akartam, de valahogy soha nem jött össze. Most nem is bánom, ez a mennydörgő is ad nekem olyan élményt, mint a talján.

Hát Veled mi van, gyűröd még az aszfaltot Kakucson?
Mi lett az olasz csődörrel, nem vált be, vagy csak + untad...
Sziasztok!
Tegnap bútoroztunk össze ezzel a szépséggel, nagy a szerelem most !
Kérdéseim nyilván lesznek, meg vissza is fogom olvasni a hsz-eket időm engedtével.
Most csak annyi lenne, hogy a sebességmérővel mi a görbe furicskát lehetne elkövetni, hogy a valós sebességet mérje? Az előző tulaj nagyon leáttételezte, 150 körül például 180 fölött mér az órája. Van erre valami orvosság, vagy törődjek bele ?
toth.gyula@citromail.hu
e-mail címed? a részletek miatt.
10 ezer a kettö posta mehet
Hello!
Fém fékcsövek? - mennyit gondoltál érte? Posta / utánvét megoldható?
vtr 1000 alkatrészek eladók tel 06704275150
Nagy ritkán előfordul 500 ezer környékén jó állapotú VTR, de nem jellemző. Átírással együtt meg el is lehet felejteni a dolgot, lehetetlen küldetés. Ennyi pénzből egy 25 éves, sokat látott VFR kijön, kicsivel az is azért 500ezer fölé megy. Talán most picivel lejjebb mentek az árak így a szezon végére, de már nincs meg az a régi szisztéma hogy télen olcsó, tavasszal drága. Viszont most nincs túl jó választék, tavasszal sokkal több jó motor volt hirdetve. Figyelni kell folyamatosan a piacot, mert bármikor felbukkanhat valami jó gép.
Igen, az emberi oldala is érdekes ennek az egésznek, az elmúlt 18 évben kötöttem pár üzletet már. A tapasztalatok alapján már tudom hogy egyáltalán melyik motorért érdemes megemelni a telefont. Az ilyen szedett-vedett motoroknak mindig tróger a gazdájuk, magamat meg nem fogom leszopatni ilyen romhalmazokkal. Az olcsó a drága, itt is érvényes ez az örök bölcsesség. Inkább megveszem a drágább, de jó műszaki és esztétikai állapotú motort egy értelmes tulajdonostól, mint valami olcsó hulladékot, amikből szépen lassan előjönnek a csontvázak, és ki kell cserélni a fél motort a végén. Aztán összeszámolva a költségeket többe jön ki a mutatvány mint a drágább motorral, plusz dolgoztam rajta napokat, vagy esetleg olyan nyűgje jön elő amihez már se szakértelmem, se szerszámom nincsen, és vihetem szervizbe a gépet. Kb ennyi.
A szájmenésem televágja a fórumot, de 2008-óta, mióta csatlakoztam olyan tetű ez a fórum, hogy nocsak. Legalább használva van.
Én úgy irigylem az olyan embereket, mint te, akk egyből kiszúrják, hogy ez nem eredeti, ez festett. Én akkora egy bamba vagyok, hogy ekkora balekot ritkán fognak mint én, mert nem nézem meg ennyire.
Mondjuk én inkább az embert próbálom megismerni, mennyire link, milyen típus, hogy használhatta, hazudós-e, igazat mond-e a motorról. Szerencsére nem nagyon fürödtem be semmivel még, és az nem a szemfülességemnek köszönhető, hanem időben észrevettem, hogy gáz az emberke.

Van egy haverom, az ránéz egy gépre, és mint te, köpi csípőből, hogy mi másik motoré rajta, meg mi gyári.

Összejön úgy néz ki a CSOK, és lehet egy éven belül tudok venni egy vasat.

Télen olcsóbbak? Vagy nincs már meg ez az ezeréves íratlan törvény?

Megmondom őszintén, család mellett nem vennék már másfél millióért motort, mert szégyenleném magam, de lehet a 700 is sok. 500 amit rászánok, átírással. Tudom, zsidóskodom, de ha kivitelezhető valahogy a dolog, miért ne?
Tudom, most mondjátok, hogy 500 alatt keressek valami mást, vagy ilyen szart, de hátha na... hátha valaki extra sos-be akarja majd eladni, vagy mittudomén. A remény nem kerül pénzbe, és jó érzés, kitartást ad.
Olcsó húsnak híg a leve. Irányjelzők nem eredetiek, oldalidomok újrafényezve, matrica nélkül, szakadt ükéshuzat, nem túl igényes megjelenés. Vajon megvannak a gyári kipufogók? Így elsőre ennyi amit észreveszek. Erre tuti lehetne költeni egy keveset, abban biztos vagyok. Ár/érték arányban még mindig ez a legjobb gép:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_f-9211776

Ez amúgy VTR-R kolléga gépe, szerintem egy kis alkuval elvihető, régóta hirdeti. Sajnos egy ilyen karbis V2 dinoszauruszt nehéz eladni manapság.

http://www.sportmotor.hu/tagok/86372
Egy 98-as motorban inkább kevésnek mondanám az 50ezer km-t, mint soknak. Ez évi 2941 km-t jelent. Amúgy, ha karban van tartva, semmi baja nem lehet egy Hondának ennyi kilométerrel. Korábbi Hondám 51 ezer körül adtam el, a mostaniban lassan 58 ezer van.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_f-9225736

ezt nézte már valaki? Miért ennyi? Régóta hirdeti azt vágom. Mennyire féljek a sok km-től?

Egy sárgát néztem még 15 ezer km-rel 650 ezerért az sem rossz vétel.

Szerintem érdemes már a telet kivárni, nem így gondoljátok?

Nekem a piros/kék/sárga pont azok a színek, amiket útálok, és a legtöbb ilyen. Ha VTR-t veszek, már véglegesre veszek, és átfestetném. Újra kell olyankor műszakiztatni? Vagy csak átütik a forgalmit?
Ha valakinek szüksége lenne bontott kuplung kosárra...van 2szettem. SP1-SP2re
egyikben 23 másikban 29e km
TDM-et ne? Hát most taglóztál, mert minden ismerősöm azt meséli a TDM-ről hogy nagyomn király. Csúnya, de szép hangot ki lehet belőle hozni, világból kimegy, stb.

No, a kedvenc szerelőmmel viszont nem diskuráltam róla, mert ő lesz a döntő tényező. Ha áment mond, akkor elkezdem nézegetni.

Gondolkozom 97-98-as vtr-ben, de mikor az enyémet vadásztam régen, akkor valamiért az ilyen szériásokat valamiért kerültem. Vagy azért mert akkor még tele voltam pénzel, és nem érdekelt, vagy azért mert rosszakat hallottam róluk. Arra sem emlékszem miért utolsó szériás karbisat vettem, és nem injektorosat, de biztos volt oka. Akkor ne féljek egy régebbi vtr-től, amiben van 70-80 ezer km?

Mondjuk aki ennyit vezette már, annak midnen tiszteletem. Egyszer 180 km-t mentem egyben vele. Két napig feküdtem, úgy szétment mindenem. Hogy ez sport túra, vagy túra sport vagy mi? Hát nem. Alig vártam hogy Gyöngyösre érjek, és elkezdjek vele kanyarogni. Arra tökéletes (tudom most az SP-sek elkezdenek oltani, hogy ez egy játékmotor, meg ilyenek de nem vagyok Valentino Rossi, nekem jó volt a futóműve). Igaz nem is úgy kanyarogtam, hogy a koptató szikrázik, meg a seggem veri az aszfaltot.

Arra is tökéletes volt, hogy melóhelyre elindulok, két nagy kanyar, utána 6. és nyél, 250-re fel (ha jól mér az órája) egy perc alatt be mukahelyre és leáll. 10 km, és aláztam a hétköznapi autókat.

Bocs, hogy televágom a fórumot, de szájmenésem van mostanság
En csak siman nem tudom mit tegyek, eljottem dolgozni kulfoldre, itt ragadtam mert minden szep es jo, iden kb 2000 km-t mentem a motorral mielott kijottem, azota neha skype-on meghallgatom a hangjat mikor apam olyan kedveben van. Decemberben tervezek hazamenni, de lehet hogy nem lesz olyan ido hogy motorozni is lehessen, fiatalkorombol 4 ev ment el ra hogy megvegyem, az almom volt, de meg nem allok ugy hogy ki merjem/birjam hozni magamhoz. Eladni viszont nem akarom, kihasznalva meg nincs :( Ti akik otthon vagytok es nyuzzatok a vasakat vigyazzatok magatokra !
Sziasztok!
Búcsúztatója Csütörtökön lesz a csömöri krematórium épületében 13.00 órakor.Azt tudom,hogy ide rendszeresen járt,posztolgatott.Ha valaki úgy gondolja (és ismerte,vagy csak részvétet szeretne nyilvánítani),és nem lakik messze,szeretettel várjuk,AKÁR MOTORRAL IS.ismeretségi köréből aki teheti,azzal fog jönni.Köszi...
"addig húzod míg gyorsul
meg a sok hülye aki nem hallja hogy 210-el jövök mögötte"
Ez tetszett!

Hmmm...vannak még őszinte emberek.
Erre van az a mondás, h a vér nem válik vízzé.
Motoros a véred, az is marad.
Csak TDM-et ne! Abban a motorban minden szar. Szerelés szempontjából is. Pl akksi csere 2 óra!
Sztem egy F-es VTR is ezeknek az árában mozoghat.
Azt meg már legalább ismered.
Száguldozást elkerülendő lehet veszek egy TDM-et, vagy hogy nézzen is ki valahogy, egy TRX-et. Én hangra megyek elsősorban, és szerintem 800 alatt nincs hangjuk akárki akármit is mond. Egy 850-es sorkettes meg 200-nál többet nem tud nagyon, hangot meg szépet lehet kicsikarni belőlük, örök élet az is.

Vacilálok nagyon, még magam sem döntöttem el. Honda buzi vagyok, kocsim is az, kicsit zavar hogy elkurvulnék egy yamahával.

Egyébként meg 80-nál is meg lehet halni egy 125-össel.

Nem vagyok az ős- kanyardöntögetős, meg egykerekezős bajnok, legnagyobb tapasztalattal bíró motoros, mert nem vagyok az. De robogóval esést leszámítva sosem volt perecem. Sokat bicajozok is, és motorral, kerékpárral is úgy közlekdek, hogy autósként gondolkozok, és nem az adott jármű szemszögéből. Így sikerült elkerülni lehet balesetet, 36 évesen rengeteg bicózás után és sok motorozás után sem volt esésem. Tudom a véletlenek kiszámíthatatlanok, de sokat megspórolsz a fenti gondolkodásmóddal, és bele is lehet kötni rendesen, de nekem eddig bejött.

És ott van még a nagyszámok törvénye. Ha odafigyelsz is a sok km alatt egyszer össze kell jönnie elvileg.

Gázos Suzukim (autó) volt, 150 ezer km-rel vettem és 500-al adtam el, azzal sem volt soha semmi, még koccanásom sem, és ezt gyorsan le is kopogom.

Nyugodjon békében a kolléga!
Én is azon gondolkodom hogy eladom. Időm meg pénzem az lenne, de sajnos minden motorozás előtt azon aggódom hogy csak épségben hazaérjek a kislányomhoz. Ez abszolút befolyásolja a menetteljesítményem. Meg a kedvem is elveszi egy kicsit.
Szerettem volna kérdezni, mennyire merjek venni majd 97-98-99-es gépeket, 50-60 ezer km-rel. Enyémben 30 volt, semmihez nem kellett még nyúlni komolyabban általános (fék, akku, gyertya) cseréken kívül. Milyen típushíbáik szoktak lenni (pl. fesz.szab. túlmelegedés).
Sajnálatos az ilyen baleset!

15-20 éve motorozom, volt csopim, enduró, robogóim (az nem motor tudom) veteránom, és egy VTR. Kb. 8 évig használtam, elég keveset csavartam bele, mert jött egy gyerek, és nemsokára a másik, akik miatt többet kellett otthon lenni.
Idén sajnos több dolog is összejött ami miatt el kellett adnom. Szokásos házvásárlás szöveg... de igaz. Felcsűrték az otp-be az idegeim, és eladtam, mert rohadjak meg ha hitelt kell fizetnem, és ennyi hiányzott egy házhoz. Egy fiatal vette meg, remélem szeretni fogja, mert én telente szobában tartottam annyira becsültem, szerettem.

Szóval a másik ok, hogy eladtam, mikor egy tavaszi napon mentem haza, és óverkodott egy 5-ös bömös velem. 220-nál előztem (óra szerint) majd kicsit még gyorsultam vele, és beleálltam a fékbe, mert jött egy kanyar amit eddig max 140-el vettem be. Nem derékszög, szép íve van, és ahogy láttam, 180-al is be lehet venni. A feleségem tudta mindig mikor jövök haza, mert kb. 4 km-ről hallotta a motorom. Sosem tudtam miért meleg a kávé mire hazaérek, és le sem állítottam a motort.

Másik indok, hogy két gyerek mellett ha van is időd motorozni, meg pénzed, nem biztos hogy megteszed azt, mert:
motornál közel az aszfalt
addig húzod míg gyorsul
meg a sok hülye aki nem hallja hogy 210-el jövök mögötte

szóval ezeket a dolgokat átgondolva eljutottam odáig, hogy mivel elég jó életbiztosításom van (durván 12 milliót fizetne a kettő) a gyerekeket fel kell nevelni, és azt szeretném ha én lennék... eladtam a vasat. Nem hullattam könnyeket, nem sírt a szám meg ilyenek, elvitték "oszt" kész van.

Van egy régi Honda Civic-em, ami megy 180-200-at (na jó nem olyan könnyen mint egy vtr) és azt vettem észre, ha egyedül vagyok, erre a sebességre megyek.

Tehát ahogy a futballhuligánok végén van: abbahagyni.... a faszt!

Újra elkezdtem nézegetni VTR-eket, és ha kilábalok ebből a rohadt házvásárlásból, szerintem újra visszatérek hozzá.

Gondolkoztam XR-en is, mivel szeretem ha hallják hogy jövök, de azok nem mennek max 160-180-at végre, és vagyok olyan beképzelt, hogy nem engedném hogy megelőzzön egy hatos golf.