Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello! Valaki tudna segíteni? 2004-es Husaberg fc 450re lehet valahogy világítást csinálni? És ha igen akkor hogyan? Benne van a világítás tekercs vagy fe 450ét kell bele venni?
Errol a motorrol van valakinek infoja? Manapsag feltunoen olcso...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fc_450-9830841
Akkor nézzük azt, hogy itthon jelenleg egy KTM-et amibe minimum 300óra van, de inkább több. 7-8kiloért adnak és még papirok sincsenek hozzá, legyen ez 450 vagy 525. És ugye ezek a legganébbak a piacon. Egy valamire való állapotban lévő 8-10 éves gép is több mint 1 millió és még papirozni is kell. Ott sincs garancia. Nem fog többet érni ha felújitja, viszont ha rákölti azt a pénz tudja mi van benne, és ha megadja neki azt amit az előző koklerek nem, neki az motor lesz sokaig. Vagy jön a következő szoporoller. Akárhogyis, valaki ugyis felül rá. Most nála szart be.
És az üzemóra bontásba.. storyhoz, ha tegyük fel csak hajtókart kellene cserélni akkor persze h azt mondom, h jaaa csináljuk, az nem sok, de amikor ekkora probléma van sztem az AZ. Hoztam még képeket....
Hali! Nem szoktam márkaszervizbe rohanni, szerelő vagyok, annak tanultam ebből élek.... hála a jó istennek, Mo. legjobbjaitól tanulhattam, köztük a Yamaha Fehérben. Tudom hogy sok dolgot fel lehet újítani, és javítani, ezeket a megoldásokat keresem de van amiből a sajna a gyári sokkal jobb. És a hüvely sztem pont egy ilyen. Én nem azt állítottam h minden üzem órás motort, el kell bontani, ha kiadja az óra, de ebben az esetben sztem nem éri meg felújítani. Hiszen a motor, kb. 500.000 ér, a ráfordítás ahogy számolgattam 350.000 minimum., és egy 2003 as motor.
pitya írtam privát üzenetet...
MÉR? Szerinted ÖRÖKKÉ fog tartani? Hüjje kérdés volt...
Először is kezdjük OTT hogy INGYEN leves NINCS...és NEM kell egyből a "márkszervizbe" rohanni...

Sok mindent meg lehet OLDANI-JAVÍTANI...és ezt mondom úgy hogy GÁNYOLÁS MENTESEN,mert gányolni NEM szabad...pl azt a hengerfejet egy JÓ hengerfejes megoldja TÖREDÉK áron...HÜVELYT is lehet csináltatni...csak JÓ helyen kell.

Hajtókar szintén javítható...ha nincs NAGYON hazavágva...csapágyakat,szimmeringeket is be lehet SZEREZNI megfelelő ÜZLETBEN...szóval az az ÖCCÁZEZER vastag...nem kicsit.

NEM kell mindent SZENTÍRÁSNAK venni amit a szervízben mondanak...mert NEKIK az a CÉLJUK hogy eladjanak minnél TÖBB alkatrészt,netalán JAVÍTSANAK...hiszen EBBŐL élnek...meg abból hogy AKIT lehet lehúzzanak.

Szóval nem kell OKTATÁST tartanod...tudom MIRŐL van szó...de ERRE a RÉGI blokkra már ÉN sem költenék...
Akkor ezek szerint minden üzemórás motor bontásra van ítélve ha az üzemóra kiadja????? Egyiket se csinálják meg???? Bontják????
Ha gondolod teszek még fel képet !!!! Hogy vastagon fogjon....
Mert gondolom ezt is valami nagy szaktudású rakta össze, aki nagyon penge....
Ja és beszéltem Palcsesz ha jól emlékszem, a nevére. Ő mondta hogy mind ilyen gány, ezért van vele sok munka, ésŐ szte sem éri meg.
Ja, és tegyük fel összeteszem, mer fel lehet újítani a hajtókart az nem nagy durr. Új hüvely az fix meg dugó. A henferfej gépmunka az biztos. Az összes csapágy csere, pl. a kihajtás tengelyen megse fordul a csapágy.... legyen 350.000 , és ha az üóra kiadja akkor kezdje előről????
Sziasztok!
Ott kezdeném , h Pitya haverja vagyok. Kedves 660Pesztizzs, hogy is írtad Vastagon fogott a toll!!!! A legjobb barátomat nem vasalom le, semmivel, az fix. De én 5 kilót mondtam. A másik kérdésem az lenne, hogy amikor csak a vezérlést szeded szét és a vez. lánc feszítőre, egy 1.5 cm-es alu toldás van feltéve, az neked mit sugall? Vagy kb 2 tubus tömítő paszta mindenhol, , de még a kartelben is. Vagy amikor leveszed a hengerfejet, és a szelepeket kinyomód, és azokon az élszalag olyan h borotválkozni lehet vele, az még a kisebbik baj, de hogy görbe is, az fasza. És most jön a vége, a szelep ülékből hiányzik 3mm, az hol van szted? ???? mert ha nem a hüvelybe beépülve akkor nem tudom hol. A motor alján kb. annyi alu forgács h dunát lehetne rekeszteni, az mire utal nálad? Vagy a főtengely szimering. szétcseszve és benne hagyva.................és sorolhatnám, a 8.8 as salgó polc csavart a kuplungban. Na akkor ez neked mennyi lenne javításban? Úgy hogy ingyen csinálom. És még persze a teleszkópok is folynak mindenhol ahol csak lehet. Ha gondolod képet is mellékelek. A KtM Kecskemét azt mondta, amikor lekérdeztem árak miatt, hogy kb. 5 kiló
Köszi a választ
hát jó kérdés...300 körül jó lenne ha ki tudnék szállni belőle :)
Mennyiért válnál meg tőle jelen állapotában?
hát igen :/ jól mondod
ITT már csak tényleg a BONTOTT cucc segítene...ha LENNE...de ez még a RÉGI blokkos...erre költeni már NEM szabad

Valamennyit ki tucc BELŐLE mérni...aztán SPÓROLSZ hozzá...egy jó KÁRTÉJJEMRE...

Nem volt rossz a BERG...nekem is volt jó pár darab...de LEJÁRT nekik...az alkatrész miatt.
hát igen :/
200-300 körül lenne "csak" a hajtókar dugóval stb, de szelepek csapágyak tömítések vezlánc kuplunghoz a cuccok stb stb kb ott lenne a vége... :/
ha 300.000 körül megállt volna a dolog akkor azt mondom ok annyit ér a dolog, de ez igy sok...megprobálok a legjobban kiszálni belőle és gyűjtök egy ktmre :) :D
Hát az az ÖT-HACCÁZEZER kicsit soknak tűnik...elég VASTAGON fogott az a CERUZA...

Amúgy már NEM szabad HUSSABERGERT venni...nincs alkatrész...ami meg még FELLELHETŐ azért meg annyit kérnek amennyit AKARNAK...
ja meg hát..tákolások voltak benne stb... :/
azt mondta haver hogy csoda hogy még ment, meg hogy volt benne erő...4be gázra jött kerékre szóval volt azért benne erő, de minden hegyre van koppva...
azt meghiszem...., hát ugye haverhoz elvittem a blokkot hogy bontsa szét és cseréljük ami kell...na most a váltón kívűl mindent cserélni kellene, ami azt jelenti kb 500.000-600.000 körül állna meg a dolog...valószínű h bontásba elmegy a moci (váz, kerekek, teleszkop stb) de azért probálok keriteni esetleg egy blokkot ha van valakinek :D ha nem akkor ezzel szépen befürödtem... :)
Mivan PITYPANG? Száguld a szopóroller?:)
Mi történt?
Szétrobbant?