Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

meg ez:
1 pár gyári tükör, fejidomra való
képpel
Szia!
"bal oldali első villa, egyben, kompletten."
Ennek az ára érdekelne, képpel együtt.
Első tele nálam így nem volt még tapasztalatom, hogy is mint is kéne a dolgokat, de miután beindult, bemelegedett, semmi gondja nem volt már.
Azóta 130 km-t bele raktam az elmúlt 3 napban :D
Nagyon jó kis motor :)
Sziasztok!

Megmaradt alkatrészeimet eladásra kínálom:

-bal oldali első villa, egyben, kompletten.
-1 pár karbi, légszűrőházon rajta, légszűrő betéttel együtt
-1 pár kormánycsutka /R verzió, a villát öleli körbe/
-1 hátsó felni
-1 hátsó lánckerék (jó állapotú, bár én nem venném, csak szettben...)
-1 ülés vezetőnek
-1 pár vágott slick pályagumi /ha valakit érdekel, leolvasgatom mik az adatai/
-1 hátsó ülés alatti idom, de pályaidom, aminek nincs hátsó ülése, hanem teli (se lámpa, se ülés)
-1 fejidom, gyári pályamotoré. plexi van hozzá, amúgy teljesen "üres", lámpa helye sincs.
-1 műszerfal, csak a fordulatszámmérő van már benne.. Szomorú
-1 db fekete váz, hátsó lengő, teló, minden nélkül. Csak váz.
-1 használt hátsó féktárcsa
-kábelköteg ECU nélkül, de nem tudom hiányzik-e belőle valami.
-1 pár gyári tükör, fejidomra való


Sziasztok!
Én is azt hittem anno, hogy baj van a vízpumpával, mert a blokk oldalán Víz szivárgott le a blokk aljára.... már mindenre gondoltam, csak a legalapvetőbb dologra nem.... elrepedt a kiegyenlítőtartály alján lévő cső, és innen cseppent le a blokk aljára a víz. 2 cm levágása után tökéletes volt.
Ejjha ez baj! Mert ha alacsony a vízszint, megsülhet a motor! De azért annyira nem eszik forrón, nem jellemző.
De! Kérdés, honnan csepeg!
Lehet, hogy a tömszelencéd pusztult meg, ez hosszabb távon okozhatja, hogy a motorolajba víz kerül. Kell egyéb pech is hozzá, de sajnos én így jártam. (viszont előtte nem csepegett, egyszerűen befolyt a blokkba - szerencsére úgy fest ez nem okozott nagyobb bajt, azóta kb 27e-et futott motor)
Ha így van, akkor nagyon javaslom, hogy ne halogasd a javítást! Ha így jártál, akkor a víz a vízpumpa mögül jön.
Másik lehetőség, hogy elrepedt a ház fedele, ez is előfordul, pláne, ha többször szerelték. Erre a csere, vagy a hegesztés a megoldás! De szemmel talán ez észre sem vehető! Ilyen vízpumpával is találkoztam, csak levegővel vizsgálva a fedelet, a szivárgásjelző mutatta, hol a hiba.

Javítás: ha tömszelence hiba, akkor gyári nincs (nem is baj) lehet venni első szériás Suzuki SV szelencét, vagy szabványosat. mindkettőt próbáltam, mindkettő tökéletes, jobb, minta gyári! Aztán lehet kétcsapágyasra alakítani a vízpumpát, így a tengely támasztása biztosabb.
Ha kiderítetted mi a hiba, és nem jutsz eygedül dűlőre, írj (szakacsmarcell@yahoo.de) van javított tartalék darabom, cseredarabért (és persze a költségek fejében) szívesen adom.
És utána vette a gázt? Ment rendesen? Mert szerintem inkább az elpárolgott illóanyagú benzin a porlasztóban a nyűgje.
Én úgy teszem el, hogy leeresztem a porlasztók úszóházából a benzint, és mikor indítom, előtte feltöltöm a porlasztókat. (vákumcsapot megszívod)
Ezzel friss benzinnel indul, tele az úszóház, és nem eddig nem tapasztaltam így amit korábban, hogy utána pár km-en keresztül nem megy, csak szivatóval, dadogva akár.
Igaz, idén még nem indítottam, kb 3 hónapja csak áll. (sok más dolog volt, korán eltettem) lassan be kellene indítani. Félek az akkum idénre feladja. Gyári, 2007-es forgalomba helyezésű 2006-os a motor.
valakinek volt már probléma a vízpumpa körül?
nekem azzal nincs bajom csak csöpög picit a víz ....aztán nem akarom addig szétszedni amíg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikre figyeljek esetleg.jöhetne pár ötlet.köszönöm előre is...
Én beindítottam az enyémet. A benzincsövekbe alig volt anyag, nagyon nehezen indult be xD de végül nagy nehezen 5-6 leállás után feléledt. Szokatlan ez a hideg neki, de télen úgy se lehet használni...
eladnám a sport kipum!
BOS karbon dob.
eredeti hosszából vágtunk. teljesen nyitott. ha lesz jelentkező rá lemérem pontosan mindenét.valamint kép esetleg videó készítéséről is lehet szó..:)
tökéletesen jó a hyo-ra. nagyon durva hang 130 db-t mértek a hosszú változatnál. így, hogy megrövidült nincs adatom.
25 K az ára! másik dob vásárlása miatt eladó!
Ma próba képpen beindítottam a motort, szerencsére nincs benzin folyás így egy hónap állás után sem. Úgy látszik tényleg csak kiszáradt valami tömítés benne.

Sajnos menni jégen nem célszerű vele, így csak járattam egy 20 percet.
Megcsináltam a műveletet. ;D.Oldalról kapott ütés esetén sincs gond mert a tartólemezt a váz nem engedi elcsúszni!Már csak a kipufogó kell és indulhat a szezon!
Köszönöm! Örülök, hogy jobb kedvre derítettelek!
Szia!Reggelve vagyok amúgy a hyo fórumon is,csak ritká látogatom :)
Fent van az egész ahogy le is fényképeztem.Sajnos csak hétvégén lesz időm valamit is foglalkozni vele!Vasárnap legkésőbb leveszem és lemérem!
Köszönöm hogy megkerestél ,most jobb lett a kedvem
Szia! Regeltem,hogy el tudjalak érni! Nem kell minden keretnél fúrni! A betett képeid alapján a tiédet sem kell! Viszont rosszul tetted fel! A lemez hátra kerül, a kerettartó pedig előre és közte van a váz lemeze! Figyeld meg a videóban hogyan! Nekiálltam megrajzolni a bukókeret műhelyrajzát. Ha még lent van a keret és megmérnéd a főbb méreteit, ellenőrizni tudnám a munkámat. Köszönettel üdvözöllek! Steve a Púpos
1500Ft körül van +-200Ft, ugyh összesem 3500Ft körül lenne. 702832508 a számom, ezen el lehet érni, ha érdekel.
Meg tudod érdeklődni, hogy levélként mennyiért jönne el hozzám?
sziasztok!

Eladó 650-es Hyoba vadiúj légszűrő 2000 forintért.
közben ránéztem a fórumra...........a picsba...fúrni kell
így raktam fel...szerintetek ?
hmmm..köszönöm szépen,nem is tudom miért nem néztem először ott körül :)
Nos ahogy látom ez a világításnak a felszerelése elsősorban....s ha jól látom középen itt sincs felfogatva hanem a hűtő mögé van csúsztatva...aszem
Hello csiszar
A megoldás a HYOSUN KLUB-ból "PuposSteve" kolega szolgáltattam. :
http://youtu.be/wldO1JU_eVc
Hali srácok!Gv 650 -hez rendeltem bukócsövet...ez szép és jó.Csak hogy középen fogalmam sincs hova kell felfogatni.Addig jutottam hogy a hűtő mögé szépen beilleszkedik.Van rajta 2 csavar +1 lemezzel ,de hogy az csak arra való hogy a lemezt odafogassam s így beilleszkedjen a hűtő mögé azt már nem tudom,de így értelmetlen is lenne mert ha eldől a motor vagy a funkcióra szükség lenne akkor így eltolná a hűtőt....akinek gv 650-e van az segítsen nekem légyszi!
valaki innen akinek gt 650 r van küldte már el úgy istenesen.
sajnos nem volt alkalmam még és hajt a kíváncsiság.
ha van itt ilyen akkor írhatna pár dolgot.
meg tudjátok, hogy a tű gyárilag hanyadik szinten van?
köszi;)
akkkor megvagyok nyugodva.:-)