, de azt nagyon nem értem, hogy ezek a kacatmárkák (VW, Ford, és főleg az Opel) hogy a picsába' nem mentek már rég csődbe? Nem olcsók, de nem is jók - mégis veszik a zemberek, mint a cukrot....
ha el sem olvasod akkor mire reagálsz? ha el sem olvasod akkor csak elég ha magadnak írkálsz, mert úgysem érdekel más véleménye
én elolvasom a te írásod azt a te álltalad hitt, állított véleményed nem egyezik az enyémmel akkor mi van? Eret vágni egyikünk sem fog magán
Vegyél belőlle mindenkinek akit útálsz
Nekem ne vegyél még akkor sem ha nem vagyok a kedvenced
ugyani én nagyon szépen megköszönöm, de próbálok magamon erőt venni, hogy ne fogadjam el
Szervízt olajcserekor meg műszaki vizsg alkalmával lásson. De azért van egy határ ami ezt is felűlírja
a 2,4 szívó az volt
ez volt az egyetlen amit nem szerettem a hájeszok közül
Ennek az autónak kétszer is örültem amikor megvettem
meg amikor eladtam
egyszerűen a 75 lóerő és a beltéri csatazaj kibékíthetetlen ellentétet okozott közöttünk. itt már az sem kárpótólt, hogy 3 év alatt a kötelezőkön kívűl talán egy izzót kellett benne cserélni
Nem egyezik a véleményünk ennyi. Hozzáteszem ezeket az autókat ezzekkel az erőforrásokkal már legalább 50 éve nem kellene gyártani. Tudva lévő, hogy mesterségesen fentartott dolog. Aminek jelen állás szerint a vége kezd lenni.
Azt, hogy ez majd mikor következikbe talán 100 öregasszony sem tudná megmondani, de előbb utóbb lecseng a fosszílis meghajtás. 20 évvel ezelőtt még senki sem gondolta, hogy a tükörreflexes fényképezőgépeket néhány év alatt leváltja a digitális. Mennyi jó fényképészet szűnt meg ami az előhívásból élt meg
Változik a világ. Az autó működési elve nagyjábó 100 éve ugyan az. Ehhez képest a közel hasonló időre tehető repüléstechnika is többet változott bár az sem átütően. Ott is meg kellett hagyni a "széntüzelést" Ha egy kicsit körbenézünk magunk körül minden sokkal gyorsabban fejlődött és változott. A fűtéstechnikát is csak az utóbbi évtizedben engették kibantakozni, mert a földgáz is ugyanolyan jó üzlet és jó adóbevétel mint a kőolaj. Ma meg már nem épül új lakás, ház vegyestüzeléssel vagy földgáz üzemmel. Egyéb alternatív megoldások születtek, amik elérhető áron vannak átlag ember számára is az üzemeltetése meg töredéke
Egy kibaszott jó politukus lehetnél. Amikor egy dologról állít az egyik valamit a másik párt politikusa meg ugyanarról a dologról hanyat homlokk az ellenkezőjét. És ezt mind olyan meggyőzően és hitelesen adják elő a nagyközönség számára, hogy átlagember az életben nem fogja tudni kinek higgyen
Persze ez is csak egy hasonlat lett volna de neked es sem jó
Tényszerűen válaszoltam arra, hogy te lefosoztad a Ford-okat. elmondtam, hogy az egyik legkevesebb költséggel üzemeltethető német autó. Vagyis nem kapsz nagyságrendekkel többet/jobbat...sokkal drágábban más márkában, ahol viszont költségesebb az üzemeltetés.
Erre te bepörögtél és ontottad magadból a meggyőződéseidet.