Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Csak egy kérdés, lehet hülyeség, sőt biztos.
Tegyük fel van egy eladó motor frankó minden, 1,3millió. Írják hogy ésszerű kereteken belül lehet alkudni. Szerintetek ezt mennyiben lehetne elhozni?
Hello. Azt szeretném kérdezni hogy a DRZ az szárazkarteres olajzású!? De hallottam olyan enduróról(klx 450pl) ami félszárazkarteres. Mi a külömbség közöttük az olajtároláson kívül? Melyik a jobb egy enduró motornál?
Ugy néz ki tavaszall új gumiszett lessz, akkor kell álvány? Csak a gumikat kell védeni vagy a felfüggesztés, rugók miatt ?
Szerintem csak akkor indítsd, ha hagyod is teljesen átmelegedni. Akkura csepptőltő, kipufogó végébe dugó vagy zacsi. Feltenni középsztenderre, hogy ne a gumit nyomja egy helyen. Fagyálló ellenőrzése, ha fém tankos, akkor érdemes csurig tankolni hogy ne rozsdáljon, tavasszal olajcsere. Egereket elzavarni a környékről.
Sziasztok, motor tárolásáról lenne szó téli időszakban, mennyie fontos a motortató álvány, kell vásároln első és hátsót is, ti hogy szoktátok? első év hogy télen el kell raktároznom a gépet, ugy néz ki lessz neki 10 fok körüli garázs, Havonta 1x be szokjátok indítani?
Sziasztok!

Motor vásárlás előtt állok így az ősz/tél derekán. Sport sporttúra esetleg naked motorok jöhetnek szóba, 400-600 ccm között. Találtam több típust/márkát de nem tudok dönteni, 125ccm-ről szeretnék átülni nagyobbra. Ötletek, tanácsok?
hello
valószínűleg a gumihoz adták ami tömít a plexi körül. és használd is mert ha egyszer már nem tömít akkor elég kellemetlenül be tud szelelni mellette.
Sziasztok! Vettem a sisakomra egy sötét plexit (ARAI) és kaptam hozzá egy üvegcsében szilikont. A kérdésem, minek a szilikon?
motorgumit van aki javít és van aki nem. meggyőződés kérdése. én eddig megúsztam defekt nélkül az életet motoron. autón ugyanezt nem mondhatom el sajna. pl múlt télen a kocsin az egyig hátsó kerék elfáradt. mivel kb 3000km-t futott szettről volt szó szereztem egy ugyanolyan típusú gumit mert csak párban árulták az meg azért kicsit luxus lett volna. a használt gumi javított volt szintén vulkanizálták. nincs is vele semmi baj de 120 felett úgy dobál h nem akarsz gyorsabban menni. lehet, hogy rossz a javítás és azért, nem tudom. centír, keréknyomás rendben és mégis autópályán használhatatlan lett. szintén egyéni tapasztalat de engem nem győzött meg. én megkérdezném a gumist aki vállalja, hogy hajlandó-e próbagaranciát vállalni rá. tehát, hogy megcsinálja de csak akkor fizeted ki ha feltette, kipróbáltad és nem volt vele semmi gáz. mert azért egy kerék ki-be, gumi fel-le+javítás, centír nem 500huf. néha elkérik egy fél gumi árát. nagy valószínűséggel nem fog belemenni de én megkérdezném, hátha. egyébként egész olcsón lehet venni használt gumikat is amiknek nincs semmi baja nem régiek, nem kopottak csak valakinek másra volt igénye, az is egy opció lehet.
hozzáteszem több olyan emberről is tudok akinek javított gumi van a motorján akár, gomba, akár kukac vagy defekthab és gond nélkül használja azóta is. amit eléggé egybehangzóan szoktak mondani a gumisok is az az, hogy oldalfalat nem javítanak mert azt nem lehet
Üdv.

Egy kis seítségre lenne szükségem.
Valaki esetleg tudja hogy a képen látható tank pontosan milyen motorra való?

A segítséget előre is köszönöm!
Szia!
Köszi a segítséget :) Közben beszéltem egy gumissal és rákérdeztem, hogy javítanak-e defektes motorgumikat. Teljes természetességgel rávágta, hogy persze, meg kell nézni, de ha javítható akkor igen, méghozzá vulkanizálással, és hogy pár ezerből meg is van. Nekem egy kb 0.5mm átmérőjű drót a ludas merőleges a felületre...
Na most akkor hogy is van ez az egész dolog? Mert a neten eddig mindenhol azt olvastam, hogy a defektes gumi kuka, vagy csak arra az időszakra javítsuk, amíg elérünk vele egy gumishoz ahol új kerül fel...
Esetleg jótanács? Vulkanizáltassam (tekintettel arra, hogy szinte tök új a gumi), vagy ne is foglalkozzak ilyesmivel, defekt után csakis új gumi?
Előre is köszönöm.
hello
mivel elő szokott fordulni hogy nem egyszerre kopik el az első és hátsó gumi, ezért nyugodtan lehet darabonként is cserélni. amire én figyelnék, de ez tényleg csak szubjektív dolog, hogy közel azonos profilú gumi legyen fent. tehát ha eddig egy hegyes sportgumi volt fent és az első is olyan akkor a hátsó szerencsésebb ha ahhoz közelít, nekem kanyarokban furán hat ha nagyon eltér de mondom, ez csak egyéni vélemény és nyilván megszokás kérdése is.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Vettem egy FZ6S mocit, szinte új Dunlop Sportmax Qualifier gumikkal, viszont sajnos a hátsó defektes is lett :( A kérdésem az lenne, hogy csak párban cserélhető? Az elsőt nem szívesen dobnám a kukába, viszont a strapabírás miatt (ha már így alakult :( ), akkor lehet hogy a Dunlop Sportmax Roadsmart-ot választanám hátra. Vagy ezt felejtsem el, és csak az elsővel azonos típust vegyek?
Valószínű amatőr a kérdés, de sajnos nem értek hozzá.
Sziasztok.TALÁLT hátsó doboz keresi a gazdáját.Szeptember 17.-én Budapesten a 14. kerület Fogarasi úton találtunk egy elhagyott fekete hátsó dobozt. Szeretnénk a tulajdonosának visszajuttatni.Aki felismeri a dobozt kérjük jelentkezzen. 06209-874-980
nagyon köszönöm.sikerült levenni egyben.
Nézd meg figyelmesen és ráfogsz jönni, hogy nyílik!
El ne qrd!
És hallgass az előttem szólóra!
A fényképen is látható kerek műanyagot,amin van a bevágás is, kell elfordítanod 90-fokban!Ás akkor szépen lejön a plekó!De ne feszegesd,mozgasd finoman!
sziasztok.

kellene egy kis segitség.van egy mt helmets sisakom és szeretném levenni a plexit róla hogy normálisan meg tudjam törölni.nem akarom eltörni a neten meg nem igazán találtam erről semmit.

előre is köszönöm.
Nem.
gs500, er5,
Mindenképpen naked, vagy sm gép. max egy nagy ccm-es robogó, de az nem motor
Sztem gyűjtögess még, addig meg járj bérlettel!
igen, megéri. sokkal többe fog kerülni ha egy elrontott fékezésnél összetöröd magad. igen, régen nem volt abs stb. de a maiak már annyira finoman dolgoznak, hogy észre se veszed, hogy ott van. igazából megkönnyíti a dolgod mert pánikhelyzetben nem kell azzal foglalkoznod, hogy jaj akkor most nem kapok bele a fékbe hanem ésszel kéne csak belemarkolsz és megállsz. tudom sok itt a rossi aki gyorsabb mint egy abs de nem mindenki ilyen.
láttam már vezetéstechnikai tréningen egy tagot kawa z750 vadi új vas, volt benne kb 600km. fogalma nem volt a motorozásról, vagy 3x döntötte fel a vasat aznap bójakerülgetés közben, letör a kuplungkarja, idomok sérültek, stb. de az intenzív fékezésnél egyszerűen olyan rövid úton tudott megállni, hogy nem hittük el. a villa majdnem teljesen összeült. egyszerűen bolondbiztos a rendszer.
egy full kezdő vegyen egy régi 600ast, avval megtanul esni-kelni szerelni
Én részemről gyűlölöm az ABS-t!
Ha van a járgányba,amit éppen hajtok,akkor ha tehetem kikapcsolom!
De lehet egy kezdőnek segítség!Amikor én kezdtem,még nem voltak ilyen kütyük!
Szerintetek ha full kezdő vagyok akkor érdemes a ktm duke abs-es változatát választanom? Megéri azt a +200 ezret?