Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit jelent a kép?Nagyon le vagyok maradva .,Tanítani én is rühellek.
Tanulni nem.
Viszont tanítani rühellek.
Sok a macera vele.
Belém is szeretnél állni?Minek?Nem egy réten legelünk.
Gyanítottam hogy arra tippelsz, de nem: nem az alumínium dugattyú tömít, hanem az öntöttvas gyűrűk, az meg hasonlóan tágul mint a szintén öntöttvas henger. Nicasilos hengerre ez már nem igaz, de a sűrítési végnyomás leginkább a levegő felmelegedésétől nő.
Akkor meg lesz a közös nyelv,Hasznájuk!
Én meg azt hittem hogy azért mert hogy a kitágult fémek esetünkben a dugó meg henger jobban zár és ezért nagyobb a kompresszió..
Pedig tanulni nem nem szégyen.Személy szerint én még tőled tanultam.
(Hogyan néz ki a fél kéz?)
Olyan jó kötözködni
NA jó ez a volt Rigám meg Pannóniám nem feltételez semmit Van benne 3 alkatrész
Gépész vagyok, viszont most lusta vagyok számolni, cserébe van valós saját mérési tapasztalatom: GS500-am hengereiben hidegen 10,2, üzemmelegre járatva 11,2-11,3 bart mértem. Tágul a meleg levegő...
Úgy látom itt is beszállt a t9 :D
Fenét.
Nem vitázom.
Én fél kézzel eszem a banánt.
Taníts!Mit nem tanultam meg ennyi géperejű és ennyi km után?
Általában mindent magam csinálok.Diedel adagolót is beállítottam ha kellett.
De volt Rigám is meg Pannóniám is.
Ha te mondod.
Akár van oka akár nincs az az olaj nem motorba hanem személygépkocsi motorba való! Szal mellé nyúlt!
Magasan képzett tanárom után mondom:a különbség hangya fasznyi.
De kíváncsi vagyok a pontos számításra
Gépész jó lenne.Ott megvan a közös nyelv.
Szerintem simán belerakta azt az olajat. Nem először rendel olajat, nem hinném, hogy mellé nyomott. Érdekelne, hogy mi az oka.... biztos megvan.

Azt nem tudom, hogy milyen motornál mérték. Otthagytam az Ivanicsnál és mondták, mikor mentem érte és rákérdeztem.
Gyakorlatilag nem egy bonyolult művelet üzemmeleg motornál is mérni. A szinkronhoz úgyis le kell venni a tankot, ha kényelmese akarsz dolgozni, csak az üzemanyag ellátást kell megoldani, de az mg sima ügy egy benzincsővel és egy tárolóeszközzel.

Ha lesz végre egy szabad hétvégém, hogy gondosan megcsináljak mindent, amit akarok a motoron, akkor megejtem ezt is. Már minden megvan a szerkezethez is, csak össze kell rakni.
Melegen picit jobb az érték.
A nyomásveszteség mérés pontosabb képet ad.
De ha hidegen mérsz előtte meg utána akkor mivel kapsz rosszabb értéket? Gondolom ilyenkor is azért megmutatkozik a különbség nem?
Ja,igen.
Ezt is megtudtuk! Gondolom ilyenkor van valami köze a hőtáguláshoz a dolognak nem?
Tuti!
tuti?
Általában de.
A kompresszió(végnomás)nem igazán függ a motor üzemi hőjétől.