Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jobb
Beteg elmék.Minek ennyit ragozni?Rá van írva a bal deknire.
Pontosan 3 lityi ezt tanúsíthatom. Hétvégén cseréltem Xado-t. És a 3 liter kb le is csurog a blokkból. Állandóan megszívatom magam, hogy 4 liter olajat veszek hátha után kell tölteni, de még olyan nem volt Mindegy, jó lesz a ZR7 be. Az csipegeti.
olajmennyiség jelszóra ezt adta ki de valamikor én is úgy tudom leírtam régebben a Xado olaj kapcsán..
Biztos voltam benne hogy te leszel az első aki segìt mégegyszer köszi.
Gonoltam hogy a csontszáraz blokkba kell a 3,4lityi de azért hozzáértőket biztosabb megkérdezni
próbáltam keresni de nem igazán találtam ,3 l -t raktam bele én is úgy gondolom hogy ez elég de köszi a megerősitést.
Meg ha utána néztél volna a 3.4 liter a full száraz új- vagy szétszedett összerakott blokkba megy bele...
Ne rakd bele.. Ez is le volt írva régebben.. Csak lusták vagytok vissza olvasni- max 3 - esetleg 3,1 liter megy bele azzal fullon van.
Üdv mindenkinek most cseréltem olajat szűrőt a blokk oldalára 3,4l van irva de 3 litert alig tudtam belerakni a kémlelőablakba majdnem fullon van elég ez igy vagy rakjam még bele azt a 4 dl-t
Egyetértek!
Igen ez egy X akta marad, pedig már elkezdett ciripelni. Szerintem másképp csinálják mint te. Csak a végét vágják le mindkét oldalon aztán valahogy kiutik a belsejét vagy a sallangot. Remélem össze rakod azt a dobot ne maradjon ebek harmincadjára..
Az én dobom is ki lett anno herélve mert ciripelt. Jó hangja is lett, de én (talán már a korom miatt) szeretem ha gyári a mocin minden így vettem egy bontottat ami tökéletesen szuperál egyenlőre, még elkerülték a tücskök. Mondjuk az is zavart, hogy motorféken azért visszadurrogott rendesen, ezért a herélt dob azóta a garázsban pihen és várja, hátha "bebolondulok" egyszer és vissza rakom. Bár már nem túl szép, a krómozott része le lett fújva valamiért hőálló ezüsttel valamelyik korábbi tulaj által, de hát ki tudja....
nem tudom mit lehet kihozni a gyári dobból, de hozzám került fisi levetett dobja, megpróbáltuk szétszedni, de rettentően össze van hegesztve és nehéz úgy bontani hogy azt szépen össze lehessen rakni. ha kell tölthetek fel képeket a szétszedett dobról. én a ciripelés okát kerestem, de nem találtam mert nem volt benne elszabadulva semmi.
Szerintem nem teljesen rosz.
Én hallom ha jön mögöttem motoros, még zárt ablakokkal is.
Sőt motoron űlve nagyon sokan elengednek mert halják hogy jövök.
Az egy más kérdés ha paraszt valaki és csak azért se enged, vagy csak űl a dobozában és megréműl mindentől amit nem ő idéz elő. (Vagy legtöbször még attól is amit ő csinál)
"Mi a szar ez a kattogás mikor kamyarodok"
Rossz logika.A hangos kipuffot akkor veszi észre a megelőzendő ha már mellette vagy.Akkor esetleg ijesztő a hang(Tutira az).Semmiben sem fogja javítani a túlélési esélyedet.A megítélésedet viszont igen.
Nyugaton sem ha gyári kívül, plusz van benne egy baráti hangú killer és nem jön rá a Jürgen hogy át lett szogelve
Mondjuk ezt sose értettem. A mai autók nagy része klimas plusz én mindíg hallgatok zenét, tehát sem az ablakot se húzom le, plusz amúgy sem hallom mit dormogsz mert a Zene szól..
Mint írta Cblaci barátom én is inkább ha van lehetőség és szép a dobod akkor a kibelezes irányába indulnék el. Kellettek, és ahogy Laci írta egy oldalon bonthatóra a későbbi tömés szempontjából.
Fúrd ki magad! Nézd meg a videóim közt azt az 1 darabot. Bár a minőség nem a legjobb, 6-7 éves felvétel, de azért hallatszik a változás.
Nem üvöltetni akarom, meg azt sem, hogy superbike versenyzőnek nézzenek, csak szeretném ha normális kereteken belül hangosabb lenne.. Kicsit idegesítő, hogy a kocsisorok között túráztatod, és nem történik semmi, mert olyan halk.. :D
És ugyebár a külseje 1 az 1-ben gyári marad.
Bocs hogy beleszólok, láttam már ilyen módon átalakított dobot, szépen is szólt. Nálunk annyira még nem szőröznek ezen, főleg ha gyárinak néz ki a dob és nem ordít törvénytelenül. Érdemes viszont az összekötő cső felőli oldalát bonthatóra megcsinálni, egy pontosan leesztergált közdarabbal ez megoldható és a későbbiekben ha esetleg "tömni" kell otthon is boldogulsz vele. A dob "nyitottsága" határozza meg hogy kell-e hangolni, egy jól eltalált szűkítővel lehet jó lesz a gyári beállítás is, attól még szépen fog dörmögni, csak szolidabban.
Handó Peti dobjai tuti nem ennyibe kerülnek, azok 30- 45 között mozogtak, jól hangzik a kiheréltetés is, főleg ha ilyen szépen vissza is alakítják a szétszedés után, talán ebbe az irányba indulnék el. Killert akkor is csináltass hozzá!
A karbit, mivel a fojtás ki lesz véve a rendszerből- MINDENKÉPPEN ajánlatos után állítani szakműhelyben.
Üdv. Gondoltam kicsit felpergetem a topikot - ha lehet :)

Elkezdtem utánajárni a sportdob témának. Több helyen is érdeklődtem, van ahol 70-100e ft a dob szereléssel együtt - optimális esetben! - illetve, és most jön a lényeg:

Találtam pesten egy helyet, ahol vállalják azt, hogy a gyári dobból kidobnak mindent, és egy sport " belsőt " raknak bele, mindezt úgy,hogy a gyári külseje megmarad ugye ( E jelzéssel együtt! ), sőt, kívülről se hegesztés semmi nem fog látszani, mivel elmondásuk szerint a gyári dob két végét vágják szét a gyári hegesztésnél, és ott is forrasztják össze, tehát elvileg tök ugyanúgy fog kinézni,mint a gyári, csak nyilván másabb hanggal. Mindezért 30 pénzt kérnek el, ami szerintem teljesen baráti. Érdekelne ezzel kapcs. 1-2 vélemény, hátha valakinek így van megoldva, ill kérdezném hogy ha ez megvalósul ( már most májusra tudnak csak időpontot adni . .. ) akkor kell-e utánaállítani a karbit ?
köszi
Persze. A nyomásveszteség mérés sokkal inkább alkalmas egy motor állapotának megbontás nélküli felmérésére és a hibahely is viszonylag pontosan megállapítható.