Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak ötlet:Az oldalsztender kapcsolója(kihajtott sztender esetén)kuplung kiendedésekor leállítja a motort biztonsági okból.Nem lehet nálad ez a lefulladás egy hibás kapcsoló műve?
Amiket írsz lehetne tűszelep is , de megnézted mennyi olaj van a karterben? Ha teli akkor bzony tele folyt a blokk nem kéne akkor kínozni azzal az olajjal... Először ezt ellenőrizd!
HA tudsz azért csinálj egy videót róla.
Hogy értve kicsi? Méretre?
HAli. Nem egyértelmű a leírás nekem. Lehet az oldaltámasz kapcsolója szart be? Ez meg tudja űllítani ha egyesbe teszed. A kettest nem veszi én úgy tudtam hogy álló helyzetben nem enged egyből kettest kapcsolnitehát ha áll aztán kettesbe akarod rakni nem engedi. Nyilván középtámaszon egyesbe rakva majd onna fel kettőbe működnie kell. Szerintem ne kínozd magad vidd szerelőhöz- az MF motors Pesten jó hely , őket tudom ajánlani!
Sziasztok!
Tavaly vettem egy ER-5 motort, nagyon tetszik, meg voltam vele elégedve. Idén indítottam volna be, de az a hibajelenség fogadott, hogy elkezdett ömleni a benzin a légszűrő házból. Azt mondták, hogy a karburátorból folyik vissza az üzemanyag. Ezt leellenőriztem és nem onnan folyt. Sikerült megállapítani, hogy a karterből dolgozódik fel az olajjal kevert üzemanyag a légszűrő házba. Erre azt állították, hogy a benzincsap átereszt, így megtelik a karburátor, majd onnan a karterbe jut valami csövön keresztül. A benzincsapot nyomás alá helyeztem és nem volt se az on, se a res állásban áteresztés, csak a pri állásban, de úgy tudom, hogy ez normális dolog, így kell üzemelnie.
Továbbra is, ha beindítom a motort, jön a légszűrő házba az üzemanyag és a tankból eléggé gyorsan ki is fogy. Ahogy járattam, mert azt mondták, hogy járatni kell, mert a karburátorba felakadt egy tűszelep, vagy micsoda, egyre magasabb fordulaton jön elő a probléma.
A kérdésem az lenne, hogy találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Tudja valaki, mi lehet ez? Vagy, esetleg, hogy mi lehet a megoldás?
Köszi előre is a válaszokat!
Sziasztok!

Segítségeteket kérném az ER 5-ösömmel kapcsolatban: mikor el akartam indulni vele, lefulladt. Meg még vagy ötször. Üresben szépen veszi a fordulatot, de egyesben egyből megáll. Az a gyanúm, hogy az egyes valójában akár a hatos is lehet, mert ugyan üresbe tudom tenni, de már kettesbe nem. Magyarán a váltó megakadt az egyes és az üres pozíciójában. Jártatok már így? Tapasztalat? Az a gyanúm, hogy valaki a közös garázsban kicsit megtaposta a váltót.
Szervusztok!
Egy éve van egy ER-5-öm, és most beszorult a váltója. (gyanúm szerint valaki a mélygarázsban vadul megpiszkálta húsvét alatt) Beteszem egyesbe, lefullad, mintha hatosba tettem volna. Üresbe lehet tenni, de feljebb már nem. Se té, se tova. Járt már valaki hasonlóan? Nyilván szerelőhöz fogom vinni, csak kellene valami kiindulási pont, de ha egyszerű a probléma, még én is meg tudom csinálni. Köszi a segítséget!
Sziasztok! Én is elgondolkodtam a váltáson. Kicsi nekem a motor. Keveset futott szép állapotú. Silkolene olaj, új pirelli gumik. A dob csörgés az egyetlen baja. 3éve van nálam pár száz kilométert tettem csak bele. Ha az idősödő mérnök hívószó az nálam is igaz. :)

Ára 550kHUF.

(voda) 324 9203
életem talán eddigi legszarabb videója :D nézzétek el... azt is hogy retkes a masina, holnap mosom...

Az első 2 rövid vidi a gyári cicergős, a második a módosított dob DB killer-el, az uccsó pedig killer nélkül. A killer nélküli nem adja vissza milyen a valóságban :)

http://youtu.be/rBhMOBCaqWE
Eredeti gumik,13 évesen a Dunlop??
Én 7évesen cseréltem 26ezernél , repedezett és bakelit kemény volt.
Az a leomlo elég érdekesen néz ki. A patika állapothoz képest. Kályha ezüst vagy mi?
Szia!

Ezt én is nézegettem, épp a napokban tűnt el a használtautóról. Tetszik, csak az ára nem (hahun 615 volt), ahogy nézegettem a hirdetéseket, kb 550ezer forint az az ár, amiért általában a nagyon jó állapotú mocikat adják. De fel fogom hívni! Köszi a választ.
Szia!

Én tavaly néztem motorokat, erre mozdultam rá (http://www.kepesmotor.hu/kawas...).

A tulaj tényleg idős mérnök, nem a szokásos kamu duma, első tulaj, garázsban tartott, télen is járatott, állítása szerint max 90-el használta. Akkor nem adta el, meggondolta magát, pedig zsebben volt a lóvé. Megvettem egy másikat, rá egy hónapra hívott, hogy mégis eladná. Utána fent volt hahu-n is, ott már 630e áron, ha jól emlékszem. Lehet, hogy azóta még ment lejjebb is.

Annyit számolj hozzá, hogy két gumi mindenképpen kell, valószínűleg még az eredeti gumik vannak rajta, tavaly legalábbis még azok voltak.

Szerintem egy hívást megér ez is, ha nincs még meg a kiválasztott.
holnap csinálok, bár nem fogja visszaadni :)
Videót kérünk!
El is felejtetttem megírni, megcsinálták a kipuffomat :)

Mindeninek tudom ajánlania SIMA TEAM - et. 2 nap alatt kész lettek, kívülről semmi változás, maradt a gyári dob.
DB KIller-el elég normális túrás hangja van, már nem csörög zörög mint előtte. De ha kijön a killer, akkor elég sportos, nagyon szép tekintélyes hangja lett - városban jól jön. Mindezért 30.000 ft-ot kértek el, tényleg csak ajánlani tudom őket.
Ugyanitt ők csinálnak még - szintén 30.000 körül - bukócsövet is, hátha érdekel valakit
Na megérkeztek a membránjaim Németbő!
Sárospatak június közepe felé..
idén mikor és merre lesz?
TKB tali- most már úgy mondom hogy leginkább volt meg még meglévő Er5 tualjok csapata, minden évben van egy két talink, az ország különböző pontjain.
milyen tali? :)
A pöri jó, a pörit szeretjük!
A tali csütörtöktol van vasárnapig. Indulj csütörtökön reggel. Ennyi :)