Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsi?! Egy GS 1200 ADV-t vagy egy Africa Twint is nézz meg egyszer, ne csak ezeket a műanyag sz*rokat....
Mostanában egy-két kivételtől eltekintve, minden motor kicsi. Egy emberes kis zsebrakéták. Nálunk szeretne néha anyuka is meg a gyerek is felkéredzkedni hátulra, de ezekre egy ember is alig tudja ráhajtogatni magát.
Igen- bár fanatikus vagyok de épp ezért erősen kritikus is.
Anno még szinte mindenben nekem a Kawa volt az aki pukkasztotta a többi kategóriát, erősebb nyersebb megosztóbb gépeivel.
Nem dicsekvés de anno volt olyan ismerősöm aki azt mondta azért utálja a Kawát mert ezeknek minden kategóriában a leggyorsabb- legerősebb gépet kell csinálni..
Kicsiségre nem hivatkoznék, mert eddiga kawa mindent megtett azért hogy kitűnjön, és számomra úg tünt hogy az eddigi félig "isemretlenségből" sikerült kitörniük, egyre több Kawasakit ismerő- elismerő embert látok.

Idén azonban valósággal sokkolt mikor felmentem a Kawa oldalra- mondom mi ez a szemét?

Komolyan egy vicc az egész ami van.. Ez nem választék ez kb egy román Ceaușescu - féle élelmiszer bolt választéka kb....

Azzal is egyetértek hogy a többi inkább csak van kategória. Ráfeküdtek a Versysre is de ennek is már 2-3 éve? ,Azóta csend. A többi is alszik.. Egy vicc...

Az Er6 - ot ajánlom, ne félj tőle, de inkább az F- re koncentrálj haver nemrég vett egyet nagyon pofás!

Ja ilyeneket meg el ne higgy mint amit a jóember írkál, hogy egyesben kettesben kuplung nélkül gázadásra kerékre áll meg elforog a hátsó kerék...

NAgyon jól kezelhető gép, sajnos pici vázzal.
Ezen a hsz.-on jól meglepődtem. Te, aki tényleg nagy márka fanatikus vagy, rendesen lehúztad a Kawát.
Egyébként meg többé-kevésbé egyet is értek ezzel a véleménnyel. Sajnos ez a "kicsiség" szomorú hozadéka. Egy Honda (és nem azért ez a példa, mert nekem is az van) akkora termék palettát vonultat fel, amivel nem tud versenyre kelni egyik konkurens márka se. Van olyan tipusuk, ami egyértelműen verhetetlen, van ami meg a futottak még kategória. És ez nem a minőségre vonatkozik, hanem a kategóriájában elfoglalt helyére. A Kawa a ZX 10-zel egyértelműen vezeti a superbike-ok szegmensét, de a többi az inkább csak van kategória. Nem rosszak, de hiányzik belőlük valami, talán az a kis + anyagi, ami kellően különlegessé és vonzóvá tenné, nem csak a fanoknak, hanem a többi motorosnak is aki éppen váltás, vagy választás előtt áll. Nekem személyes kedvencem az ER 6N, de valahogy félek is tőle egy kicsit. A Honda után hallgatva, kemény, nyers a járása. Alapvetően rosszakat nem írnak róla, sőt, a tesztekben rendre jól szerepel, de valahogy félnék azt választani. Amúgy meg milyen érdekes a világ, a hahu-t nézegetve találtam egyet fehérben, mutatom feleségemnek és ő rögtön azt mondta,: ez a legszebb, amit eddig néztünk. Ő laikus és pusztán csak a látvány miatt mondta, de engem is pont az fogott meg benne elsőre. Szép, mutatós, különleges, talán már kicsit transzformerszes is, de szemre való. Még talán valamikor rá esik a választás.
Jól van bogyókám de nem mindenki fog egy oldschhol café racerre ülni, arról nem is beszélve hogy azért sem a váz, motor, fék kombó nem egy sporttúra kategória. Nekem is nagyon bejön de lehet nem ez lenne az a motor amivel két személlyel elindulnék egy hosszabb gyorsabb tempójú túrára, és épp a kinézet az ami miatt nem mindenkinek lesz a kedvence...
A W800 a kedvencem - sajnos nem az a "szűk keresztmetszet", hanem a pénztárcám. Bár lehet, hogy túrázni nem volna az igazi....
Nagy Kawasaki fan lévén egyet tudok mondani- üzenni a KAwának, kapják be a faszomat.
Ez a nyomorék haználhatatlan paletta ami idén van kb szerintem a márka mélypontja ..
Reméljük nem süllyednek le jobban azt tűnnek el a süllyesztőben de ha így folytatják, még azt is megérdemlik.

Van 4 féle Z amiből egy játéknak- a 300 egy röhögni 650 egy elmegy , meg az utód Z900 ami mi a picsának ha ott az Z1000??
Chopper semmi, túramotorból kivették a GTR 1400- at (égjenek a pokol tűzén ezért )- sport túrának a ZZR egy jó motor- a Z 1000 SX is kiváló- lenne - ha nem ugyanaz a nyomoronc kicsi vázú gép lenne mint a Z750 S ugyanazzal a kényelmetlen üléspozícióval, meg a két játék dobozzal- de még azt mondom oké, legyen.

Sportmotor kell a fasznak ebben a ZX 10 nagyon jó , a H2- H"R párost kb szinte senki sem tudja majd megvenni, amellett hogy kiváló műszaki csemeg... Jó supersportnak a Ninja 650
Cruiserből a W 800 egész jó de nagyon szűk keresztmetszet a Vulcan S jópofa egész jó gép, de Cruiserhez nem túl nagy méretű.
Az Adventure tourer szegmens egész jó a Versysekkel, de ugye az meg nem mindenkinek fekszik mármint kategóriailag..
Robogó- motocross stb szegmens meg keveseket érdekel.

Ergó kibaszott színes a paletta van 5 motor 4 variációval..
Hol a tapsolós ikon?
Hála Istennek eltűnt veled együtt- honna a rákból kerültél megint elő?

Kiáll kerékre- persze mint a Gladius stb, annál is ezt írtad, na hagyjuk a tesztjeidet..

Az új Er6 utód egy hányadék fos motor, nem is kell vitatni, a régi Er6 sokkal jobb volt, ez a kemény 68 lóval azt tudja mint egy 30 éves GPZ 500 S, végsebességre...
Lehet jönni a nagy marketing szöveggel így jobb úgy jobb, ez egy punci motorka kislányoknak.. A burkolt Ninjának csúfolt (bár kétségtelenül pofás) röhejmotorról ne is beszéljünk.. 191 végsebesség stb

Disphitet meg húzd a faxodra- azt tűnjetek el kurvára nem kell az mint régen- na tipli...
Köszi a tesztet!
Személyes vélemény, de szerintem a Kawa erősen alulmarketingelt (nem csak nálunk, nemzetközileg is), másoktól kijön egy új modell/frissítés, már hónapokkal előtte megy a marketingkampány, aztán orrba-szájba nyomják minden nagyobb médiumban amíg csak tudják... Pl. a Yamaha MT széria, dark side meg minden... A Kawánál meg úgy derül ki, hogy volt egy modellváltás, hogy az ember véletlen valamit keres a honlapjukon, aztán ha szerencsés, észreveszi, hogy hopp, itt egy új modell, már fél éve kijött... Pedig vannak értékei a Kawáknak.
Korábban is pl. a Z1000-rel is szerintem ezt a vegytiszta motorozást célozták meg, az SX volt a jól felszerelt komfortos túraváltozat, a sima Z1000 meg egy abszolút puritán élménymotor, az SX-hez képest kicsit áthangolták a blokkot, le volt áttételezve, kivettek minden segédelektronikát, kipörgésgátlót és egyebeket (talán ABS maradt, mert már kötelező, de eleinte ABS nélküli verzió is volt), brutál jóra megcsinálták a rezgéeket, szívó és kipufogó hangokat, tök más volt, mint az SX-en - tényleg színtiszta élménymotorozás, semmi más, semmi sallang.
Csak épp senki nem tudott róla. Aztán mindig megy a sírás, hogy ma már csak agyonelektronikázott számítógépvezérelt robotmotorokat lehet kapni, közben meg itt vannak ilyen őszinte motorok is - csak agyon vannak hallgatva, aztán csak ilyen magánemeberek által írt zugtesztekből derül ki, hogy hoppá milyen jó is ez. A Z900-ra is kíváncsi lennék egyébként (jöhetne belőle egy idomos verzió is), az sincs agyonhype-olva, pedig az is szerintem gyökeres változás az eddigi Z750-Z800 irányhoz képest, komoly fejlesztések vannak benne. Amúgy az ER-6-ot próbáltam, nekem már az is bejött.

Sok szerencsét a következő motorodhoz!

Dipshit-ről 1000 éve nem hallottam, mondjuk szerintem innen nem is nagyon kereste senki. :) De ha fel akarod venni vele a kapcsolatot, keresd meg egy régebbi hozzászólását, katt az ikonjára, és a profiljában tudsz neki privát üzenetet küldeni, amiről elvileg még e-mail értesítést is kap.
Senki ne igyon málnás sört,vagy alkoholmentes sört, de ne akarjuk kitörölni a valagunkat rózsaillatú WC-papírral sem, mert az aberrált dolog. És a bőrös virsliről se akarjuk leszedni a bőrt, mert akkor inkább ne együnk virslit. :D A sós mogyoró pedig legyen egyszerűen csak sós és nem pedig roppanós tormásízű mázban érlelt agymenés. A dolgok maradjanak olyanok, amelyek leginkább kifejezik önön magukat, válasszuk az ilyet, és nem fogunk mellé nyúlni.

Aki ezzel egyet tud érteni, annak való igazán az új Kawasaki Z650, ez a zseniális motor.

Legutóbb volt szerencsém tesztelni a Kawasaki Z650-t, és aki az ER5 után vagy GS500 után tovább szeretne lépni, annak csak ajánlani tudom, mert a sor kettő szegmensben most sikerült a Kawának egy briliáns járművet alkotnia.

Motor 1.-ben és 2.-ben kiáll kerékre kuplungrásegítés nélkül. Vagy úgyszintén elforgatható a kerék átlagos minőségű aszfalton 1.-ben ill. 2-ben mintha salakon kaparna.
Agilis motor. Az erőt a nyomatékot 5000-nél intenzíven éled meg jó motorhang közepette, hömpölyög feléd az erő, nem győzöd habzsolni, szóval nem kívánkozik tovább forgatnod, hanem váltasz fel tovább. A motor elég hamar leforog, de megszokható, nem zavaró.

Pille könnyű s elképesztően jól manőverezhető, Yamaha MT07-nél sokkal kezesebb, jobban veszi az íveket, blokkja is rugalmasabb.

Az egész motor sokkal jobb mint az ER6, nem gondoltam, hogy ilyen szinten tovább fejleszthető. A 68 Le-t senkit ne kevesellje, mert ez csak abban segít, hogy a motor, akkor és ott ahol leginkább használod, a legjobbját nyújtsa számodra. Ezzel a motorral ezt megkapod, nem kell keresgélned optimumokat : ezen a motoron mindig jól érzed magad.

A motor látszatra kistermetű, ideális motorméretű. Műszaki paraméterei szerint is olyan génekkel, rendelkezik, amely a maximumon képes kifejezni azt, hogy ő jellemzően egy motor és nem csak azért, mert van 2 kereke és pöfög...
A Z650 egy maximálisan motorspecifikus motor, mint ahogy egy Goldwing Honda nem az, mert böszme és túl kényelmes, ahhoz, hogy motor legyen, aki kényelmet akar, az üljön a karosszékben és tévézzen, mint ahogy egy robogó sem motorspecifikus, mert robogó :), de szegény YBR Yamaha 125-ös sem motorspcifikus, mert libakergető és gyenge, mint ahogy egy sor4-es sem, mert az meg az autó motorházteteje alá való. :)

A Kawasaki Z650-et azért imádom, mert gazdagon hordozza magán azokat a jegyeket, amitől egy motor leginkább motor. Ettől énazonos és hiteles, mert azt fejezi ki, ami szegmensének a lényege, eszenciája. Ezért annyira imádni való: motor motor.

Aki valóban motorozni szeretne és nem alibi motorozni, vagy szélsőségekben motorozni, annak tudom ajánlani ezt a motort szívből. A következő motorom ilyen lesz. A Z650 egyébként igazi adrenalin bomba 3-4mp alatt 100-on van és sűrűn nyomatékos, útfekvése stabil, első pillanattól kezdve úgy irányítod, ahogy akarod, szót fogad mint egy juhász kutya. Kitalálja a gondolataidat. Igazi fenegyerek, mindenre jól reagál és prompt. Hiteles személyiség, nem ígér semmit: pontosan teljesít.

A motor különben kényelmes és a fogyasztása is baráti 4,5 liter/100km. 160-as utazó nem probléma. Végre 200 meglehet.

Egy kritika: a hátsó sárvédő nem sokat véd, de műanyagossal, lökhárítossal olcsón csináltathatsz rá jó optikájú toldást..

Más: Mi van Dipshittel?-- sehol nem látom, tudtok róla valamit?
?
Nem.
Ti most a Mestertől beszéltek?
El nem bírom képzelni hogyan kormolódhat (koksz)Én nyugger-túrázós tempót megyek de így is jó a gyertyakép.
Tanácsom: Attól,hogy azt mondja,hogy szerelő még lehet olyan fac mint akivel nekem volt dolgom.
Az hagyján hogy ilyetmond de ha ennyi koksz van egy motorban akkor az már máshol is le lenne rakódva ergó az már komoly teljesítmény csökkenéssel járna..
Aszongya ,hogy a sok lerakódott car miatt csökken az égéstér.Ergo nő a kompresszió.NADE mennyi korom kellene ekkora változáshoz.Az özönvíz előtt a P-20 gyárilag két garnitúra hengerfej tömítéssel jött.A két milis az akkori Normál benyához és volt egy 0,5-ös de ahhoz már az akkori Extra kellett.Csak ettől a 1,5mm-től 5 lóval erősödött..Lehet matekolni.
Valóban, egyik sem, mint ahogy semmilyen léghűtéses gép nincs meg valamekkora olajfogyasztás nélkül. 6000 ezrenként 4 decit igazán kibírok (elég lenne 2 is, ha hagynám a cserere lefogyni alsó nívóig, de nem hagyom.)
Nem akarok soviniszta elnni d ennyi erővel látod ez a csettegő még ennél a km- nél sem eszik egy csepp olajat sem, vajon hány géesöccá mondhatja ezt el magáról?
Én már inkább nem is mondok semmit, a kokszos kompresszió emelkedéstől meg azóta is fekve röhögök, lehet ezt még tovább fokozni?
Én már néha annak sem....
Én a saját szememnek hiszek.
A 14 bar meg sok - egy ennyit futott motortól, az újkori gyári értéke lehetett ennyi. Van nagyon jó tényleg a Xado (csak Fisi meg ne hallja...)
Szerintem egyszerűen csak rossz adatot mondott be a szaki anno. Az akksi uyganez volt benne amúgy. Azt nem hinném, hogy kokszos. Megy bele a spuri rendszeresen és a vákuum és a szívőcsőben is szinte nulla nyomáskülönbség van a két henger között. A túlfogyaasztás oka valszeg az, hogy kurvára ki voltak tekerve a pilotok. MEglátjuk. Nemsokára tesztelem. Majd meglátjuk...
4 olajcserém volt eddig. 2 szer más olaj volt de tettem bele 3 tubus XADO-t mindkétszer, aztán visszatértem a XADO olajhoz.