Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma kihasználva a jóidöt, kerültem egy nagyot. A Metzellerel teljesen csendben van, persze majd meleg aszfalton kiderül. ha valakinek kell félárban egy 2000km-t futott Mitchelin Pilot Street radial 110/70/17-s méretben az keressen meg.
Sziasztok.Keresem egy motoros barátomat.Évekig mz-je volt,most egy ER-5-öse van.Szegeden lakik,és a Picknél dolgozik,István a neve.Ismeritek?
Hát kb ezer oka lehet. Ezt most kérdezed? Hogy hideg - e még? Rajtad kívül senki más nem tudhatja.. Nyilván legfőképp valamiféle karburátor gondok lehetnek de még ezer más is. Szerintem keress egy jó szerelőt. Pl MF motors Pesten..
Sziasztok van egy kawasaki er5 2003 as motor . 6-7 ezres fordulat felett ha odahozom neki akkor letorpan .mi lehet a gond? Annyi .hogy hideg meg ?
Hát ez igen érdekes mert ilyen hanghatásról senki nem számolt be aki ilyen gumit tett fel, csak hogy sokkal jobb vele a motor mint előtte, na majd kiderül..
Lehet hogy igazad van de ősszel ettől a sugás/zugástól már frászt kaptam. emiatt kicseréltem az első kerékagycsapágyat, féktárcsát betétet. kb 20km-töl 70-ig még a motorhangos elnyomja, utána meg már csak a szélzajt hallani. tavaly tavasszal tettem fel, előtte heidenau volt fent azzal nem volt, pedig a rossz gátló miatt már kockás volt.
Amúgy a Michelin a Metzelertol léptekkel jobb, úgyhogy most elkoltottel egy kis pénzt downgrade - re...
Sokat nem oszt vagy szoroz az az egy centi... Mondjuk nem tudom hogy lehetett hangos a Street radial.. A km óra pontosságba se igazán fog bele szólni sokat. Amúgy nem csal sokat masszívan mindenhol olyan 7-8 km /h t..
Legalább picit pontosabb lesz a Km órád, gyárilag úgy is többet mutat, az útfekvést meg majd kitapasztalod!
Szerintem maradj az eredeti méretnél, nem véletlen azzal jött ki a gyárból.
A Pilot Street R az egyik legjobb "mindenes" gumi, ami jelenleg kapható rá, nem hinném, hogy azzal van probléma.
Ha mégis cseréled, ajánlanám a Pilot Power 2CT-t 110/70-es méretben.
kicseréltettem az elsö gumit mert zajosnak találtam a michelin pilot street radiált. a gumis viszont a megrendelt 110/70/17-s méret helyett 120/70/17-st hozott. )metzelert mert az most akciós) szerintetek maradhat az? vagy ragaszkodjak az eredeti mérethez.?
az enyém 2003s. eladó. ha esetleg szóba jöhet.
Olvass vissza- amúgy 2000- vagy 2001- től.
Hát ennek már fájt az élet rendesen látszik a tükrön meg a nem gyári óra burkolaton stb....
Facebookon találtam a linkjét, hátha valakit érdekel (szép és nem is drága):
https://www.kepesmotor.hu/kawa...
Köszi a választ!:) Mikortól van újabb szériás? Első körben egy olcsó motort, olcsó fenntartással keresnék, egy közlekedő edényt. De azért robogót mégsem vennék, szóval emiatt esne a választásom az ER-5-re.
Az újabb szériással jobban járnál.. Az Ernő futóműve eléggé feszes de szerintem bírja a strapát..
Sziasztok! Er-5 vásárlását tervezem és a következőkről érdeklődnék. Pesti utakat mennyire szereti/bírja az Er-5 futóműve? Ugyanis első sorban ingázásra (napi ~100km) és budapesti közlekedésre használnám. Neki itt van a tulajdonosa?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-12577250
Esetleg tudtok valamit a gépről? Előre is köszi a segítséget és a tanácsokat.
Köszönöm az infót !
2004-es évjáratún bevált az YSS. Jobb mint a gyári .(Szerintem) Biztosan van 2001-es szériához is. City Bike volt a beszerzési hely.
A tiéd is még 2001 előtti gyártású ? És az YSS telóknak tudod pontosan a típusszámát ?
Mintha valaki azt írta volna itt korábban, hogy a külső tartályosokat mókolás nélkül nem lehet felszerelni a farokidom miatt. Egyébként linkelt gátló terhelhetősége 41 kg/db, ami édeskevés a Kawához. Ami ajánlott hozzá az az YSS, enyémre is ilyen került, szerintem a gyárinál tartósabbak lesznek.
A Louisal egy időben volt hozzá való hátsó telo állítólag jó kemények. Nem TÜV minősített ugyan de volt aki rakott fel és jól működik a gép vele..
Bocsi: 2001 előtti......:D