Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ez teljesen alkat kérdése. Én 187 cm vagyok, az égvilágon semmi bajom nincs a kényelemmel. Egész nap el lennék rajta simán.

Ülj rá egy sportmotorra, mondjuk egy ZXR-400-ra, na az kicsi. Ott megőrülsz egy idő után, pl. a befeszített térdek miatt. De azt nyilván nem is egész napos túrázásra találták ki. Az Er-5 ezzel szemben nekem nagyon kényelmes, nem terheli meg különösebben sem a csuklót, sem a térdet, el lehet férni rendesen, laza testtartással.

De ülj rá egyre szerintem, és majd meglátod, látatlanban nehéz megítélni. Meg attól, hogy a magasságunk hasonló, még nem biztos, hogy az arányaink is, a végtagjaink hossza stb. Szóval a puding próbája...
Én 180 cm magas vagyok szerintem az én magasságomhoz határ eset...majd hogy nem kicsi.. bár előtte csak magasabb motorjaim voltak, azokon jobban éreztem magam. Szóval én a hejedbe nem vennék ilyen alacsony motort...
Sziasztok! Er 5-öt vennék de 190cm magas vagyok. Van köztetek ilyen magas, jó lehet ez nekem?
sziasztok !
segítséget kérek , hátha valaki látta
Pár napja volt itt egy aranyszínű motor hirdetése de most nem találom. Ez volt az: https://www.kepesmotor.hu/kawa...

Szülinapi ajándékba szeretnénk megvenni és meglepni egy kedves barátunkat.
OK! Szokás szerint nagyon el vagyok havazva, a munkahelyen is mindenki egyszerre akarja bepótolni, hogy Decemberben nem dolgozott. :) De írj rám egy hétvégén. délután/este szoktam skype-on lenni.

Wow, szépen megnőtt!!! 54 kiló, az már emberes... :)
Vegyél egy Z 1000 SX - et penge lett az új vagy a H2 SX SE is állat!
Dogoka egvan 54 kiló lett a csöppöm...

Valamikor Skypeoljunk már.
Szerintem normál utcai járműnél nem annyira lényeg a az eltérő fordulatszám, köbcenti stb., nem kell ennyire pontosan beállítani az adagolást. Versenypályás használatnál, ha van egy tuningolt autód/motorod, ott érdekes lehet ezzel játszani, és mérőpadon tesztelni, milyen arányú keverék hozza a legtöbb plusz teljesítményt, ahogy a kékre is van írva.
De utcai használatra, ahogy Fisi is írja, elég a piros, meg az azon feltüntetett adagolás (azon egyféle van) - itt nem plusz teljesítményt akarunk kihozni a motorból elsősorban, hanem egyéb pozitív hatásai miatt tesszük a benzinbe, pl. a lerakódásokat eltünteti, a benzint stabilizálja (nem rohad be téli állás közben stb.), indítást megkönnyíti és hasonlók - ehhez meg simán elég a piros a 2 ezrelékkel.
BÚÉK Neked is! Megvan hát, elnyűhetetlen az a motor. Új 250-est láttam, nagyon állat, és nagy tisztelet a Kawának, hogy kihozza. Viszont még nem tudom, jön-e Európába? Egyes hírek szerint igen, de nyugtával dícsérd a napot... Egyébként nagyon tetszik, pár éve még simán lecsaptam volna rá, de most már nem tudom... Pályára már ott a ZXR400 nekem, azt szerintem nem cserélem le egy 250-esre. Utcára meg a kisninnya után szintén valami nagyobbat szeretnék... Igazából annyire bejött a ZXR400, hogy azon gondolkodom, valahogy utcára is olyan kéne, csak mivel ott kiemelten fontos a megbízhatóság, oda már nem szívesen veszek egy 20-30 éves karbis négyhengerest, rizikós... Meglátjuk, de gondolkodom a nagyobb motorra váltáson.

Veled minden OK? Hogy van Z ügynök? :) És a kis dogo?
Hello Mikikém- mizu Bélgában? :) Kisnyinnya megvan még? Nemsokára jön az új 250- es 4 hengeres kis kawa is, láttad a híreket? BUÉK all! :)
Ahány liter üzát tankolsz megszorzod kettővel, és annyi ml spuri kell bele. Elég a piros, sokáig használtam a kéket de nem adott semmi pluszt úgyhogy vissza tértem a pirosra.
Van pirosam is. Azért tettem fel a kérdést mert kétféle képen lehet adagolni. A normál adagolás az autónál számomra egyértelmű. De a motor már más fordulaton dolgozik. Ezért tettem fel a kérdést.
Eszem ágábanban sem volt meg mondani, ki milyen motort vegyen, vagy ne vegyen. Nem olyan családból származom! Teljesen véletlenül a poszt után ez a videó került valahogy elém, azt gondoltam jó ötlet, itt megosztani. Elnézést ha valakit megbántottam!! Nem akartam okoskodni, nem vagyok okos. Még azt sem tudom hogyan adagoljam a spurit!
Igen! Piros! Ahogy a flakonra van írva! (2 ezrelék, ha jól emlékszem.)
Ha ezt HO-Z-re meg a Z1000SX-re írtad, akkor pont nem releváns semmilyen téren. Dodor beszéde arról szól, hogy ne üljünk 0 tapasztalattal, esetleg pár hónapos Simsonozás után ezres sportmotorra, mert olyan teljesítménye, fékereje stb. van, amire nem vagyunk felkészülve. Az adott esetben meg baromira nem erről van szó, hanem hogy HO-Z már régóta motorozik, van bőven tapasztalata, és egy 650 feletti gépet keres - a Z1000SX tökéletes választás, egyébként meg egyáltalán nem sportmotor, sokkal kezesebb, barátságosabb. Ne keverjük a ZX10RR-el, hiába mindkettő burkolt, meg két kereke van, meg kapható zöld színben, attól még ég és föld.
Spuri! Kék? Piros? Normál? (50l/125ml) Sport? (20l/125ml)
www.motorshow1.hu - Dodor motoros okosságok - 200 lóerős birkózógép” megtekintése a YouTube-on
Ajánlom az új Z 1000 SX- et penge masina!
A tankba öntöm.... viccet félre téve ha autóba használtad akkor nem értem mit kérdezel. A megadott arányban bele rakom tankolás előtt a tankba azt ráengedem a benyát. Minden tankoláskor használom általában.
..KÖsszi "Fisi".. akkor a következő motorom 650 ccm felett lessz... már amúgy is régóta motorozok, - így már vágyom egy nagyobb teljesítményű vasra...
Sziasztok! Tudna valaki segíteni ER5 fordulatszám mérő kalibrálásban?
Szia, természetesen, csak hipotetikus kérdés volt itt, hátva van valami nagyon egyértelmű és ismert oka. Azóta megjárta a szerelőt, a legnyilvánvalóbb, könnyen elérhető helysek ellenőrzése után egyértelmű volt, hogy ezt nem szabad házilag barkácsolgatni. Szerencsére nagyon hamar megtalálták a bajt, a tank alatti részen volt kidörzsölődve a kábel, és tényleg letestelt, ahogy gyanítottuk. Hamar és szerencsére jó áron megcsinálták, úgyhogy most minden rendben van. :)
Munkába járók vele ( most is) Köszönöm a tanácsot meg fogadom. Spurit használtam az autónál egy darabig. De motornál még nem próbáltam. Te hogyan használod?