Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek lényegtelen ugyan de szeretném megkérdezni hogy a zár és a majrévas körüli gumi cseréjét hogy lehet megoldani.Az enyémen már teljesen elérett szakadt és gondolom új nem nagyon van.
Igaz.
Igen de te nem LED- eset vettél csak minit ahhoz nem kell másik relé.
Kutyát nem érdekli.De:Pölö csekélységem nem akart relét cserélni.Mini index meg kellett.A hátsó dobozok miatt.Lehet venni pár száz SZMF-ért és működik.
Ki hogyan érzi nyilván.
Jobboldali műanyag takarót kell leszedni hozzá- lánccal átellenes oldal. Tessék
a jobb oldali kis burkolat mögött van kis kocka alakú. csak az volt a baj hogy az új állithatón 3 láb volt azért rájöttem hogy az egyik a test igy megoldódott
nem lenne baj ha ide is leirnád hátha segitene másnak is. köszi
közben weasels kollega segitett kész is van köszi
szevasztok megmondaná vki hogy hol van az index relé ? cserélném ledesre mert nagyon gyors.
Nem tudok vele menni. Nincs kuplung... Akkor szerelő...
Service Manual elő, dekli olaj leeresztes után le. Előtte mindenképpen szerezz dekli tömítést mert valszeg a régi rá lesz égve.
Miután lejott óvatosan már többet fogsz látni, hogy de javaslom inkább egy szerelőhöz való elvitelt. Viszont ha nincs lehetőséged vagy te akarod megcsinálni akkor így előbb leszel. Amúgy kiemel a kuplung?
Lehet csak a vissza húzó rugó tört el de ha így van akkor meg nem nagyon kéne vele menni hátha bekeveredik a blokkba a darabja..
Sziasztok. Tegnap beesett a kuplungkar. Nem a bowden szakadt el, hanem a blokk tetején lévő kis kar vesztette el a tartását. Gondolom a gond a blokkon belül lesz. Van erre valakinek tippje, tapasztalata?
Azért ha teheted vegyél szűz motort.Nem kell Kawát.Bármit ami tetszik.Mondom:nincs annak párja.Olyan mint a nőkkel.Kinek egyenértékű elsőnek vagy kitudja hányadiknak lenni.A pénz csak kifogás.Kell vagy nem?Ha kell akkor kell ugyebár.
Kedves F.Levi volt itt pár éve egy ikonikus pöcs aki erre élvezett.Dipshit nicken hergelte Fisi tesómat.Vagy megdöglött vagy benőtt a feje lágya de már nem hány ide.Szeretnél a helyébe lépni?Mert akkor érdekelne a motivációd.
Szinte minden szavaddal egyetértek.Kivéve az ER 6.Nekem nem kellene.Csak optikai szempontból.Amúgy lehet remek.
Én nem fogok belemenni egy parttalan vitába, ami igazából nem vezet sehova. Leírtad a véleményed, el lett olvasva, én is próbáltam megformálni a sajátom és ennyi. Nálad annyi előny mindenképp van (velem szemben), hogy egész biztos sokkal több motort kipróbáltál már, és így könnyebb összehasonlítani motorokat. Én nem dicsekedhetek akkora tapasztalattal, így alapvetően csak arra hagyatkozhatok, amit látok. Már pedig az utóbbi évek trendje az, hogy a motorok mennek össze (nem a nagy terepjárókról van szó, aszfaltra valókról inkább). Nyilván van, lesz az a határ, ami alá már nem mennek, de nálam már átlépték azt a vonalat, ami után kicsinek tünnek. Megint csak azt tudom írni, hogy két személlyel esetleg egy-két csomaggal, elég mókásan néznek ki. Nem húzásként, de mondjuk Zoli(32) egy utassal csomagokkal kissé furán nézne ki a Triumph-fon. De lehetne példa a CB 1000 R is, vagy akár az SV, és ER 6N is. Manapság inkább tervezik ezeket a kategóriákat egy embernek, hogy minél könnyebben és élvezetesebben tudjon gurulni velük, míg ha túrázni akar akkor vegyen egy nagy anyahajót, FJR-t ZZR-t, vagy valamelyik K-s BMW-t. Itt elnézve a motorok átlag életkorát és a körülbelöli értéküket, arra következtetek, hogy sokaknál kompromisszumok köttettek a vásárláskor. Nekem is jólesett volna annak idején fiatalabbat, meg nagyobbat venni a CB-től, de ezt tudtam különösebb megeröltetés nélkül kiköhögni.Az esetleges utód se lesz új, örülök, ha egy gurigáig eltudunk menni. Nyilván mint mindenki, én is minél olcsóbban minél jobbat szeretnék, ami megint csak korlátok közé tereli az embert.
Egy a lényeg, a béke legyen velünk, inkább motorozzunk, mint vitatkozzunk.
NA- azt nem mondtam hogy azért mert szerettem az Er5öt még kényelmesen el is fértem rajta, nyilván rövidebb távokon nem volt probléma de napi 6- 700 km már nem túl szívderítő egyiken sem.
A Z meg mióta megvan mondogatom hogy az sem nagy. Lehet nem sokkal kisebbek de épp a kicsitől kisebb egy kicsivel szóval már nem jó- mint ahogy Eryknek sem, mint látod.
Hát én azt a képet már nem fogom visszakeresni illetve ki is léptem a csoportbol mert 100postra jutott egyetlen egy értemes, a többi mind a butaszar post volt. Egy fehér versys1000volt a képen, a 4es henger leömlője tényleg nem látszott de az 1es hengeré látszott hogy keresztben a többi mögött van.

Ellentmondasok pl hogy panaszkodsz az új motorok méretrre holott amig az er5vol semmi bajod nem volt a játékmotor mérettel, a 750S sem egy nagy motor, az újabbak sem sokkal kisebbek mint az. A gtr tényleg egy baromi hosszú, nagy motor. Kár hogy nincs már a palettán de engem nem érdekel, soha sem volt célkeresztben ez a számomra semmitérő kategória. Se nem sport se nem túra... magánvélemény!

Eriknek ugyanez... kicsik a mai motorok, holott egy cb500-on ül.
Tudod ez úgy lett volna korrekt ha a post képe is megvan. Ha jól emlékszem akkor a felömlők nem voltak teljesen jól láthatók. De javíts ki ha nem így volt.
Ja és kérem a hatalmas ellentmondásos baromságokat is szeretnék hozzá szólni.

Ha már csak kötekedni jöttél..
Ja nem fáj nekem semmi csak jöttem kötekedni.
And I nélkül, de jó ez a t9..
És mit minek? I neked minek And I KTM te ismered az egész palettát?
Szakértőnek azért nem nevezném magam a teljes palettán. Az ilyen emberektől meg mint te kezd végképp a motoros feeling egyre kevésbé érdekelni. Különben meg nem kell nyalat verni múltkor még ha jól emlékszem az olaj topicban voltak nálad is fehér foltok...
Na sorolja kend akkor. Az hogy mennyire tudom egyiket a másiktól megkülönböztetni egy dolog, hogy ott azt hiszem a leomlok nem látszottak rendesen.
Amúgy fáj az élet vagy mi bajod van?