Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt olcsón meghegesztik: Budapest, Halom u. 42, 1105.
Valóban a fehér műanyag engedte el, tudsz műanyagos szakembert esetleg aki jól dolgozik vagy vigyem el bármilyen erre szakosodott helyre?
Mindenképpen szét akartam szedni, mert a plexit is ma akarom felapplikálni. Megnézem majd amiket írtál. Én egyébként valami olyan megoldáson gondolkoztam, így látatlanban, hogy a képen bejelölt helyre egy kis szivacs, gumi (olyan anyag ami fel tudja venni a keletkező rezgéseket,) kockát ragasztanék az óracsoportra. És ez egyfajta távtartóként működne az óra és a váz között. Meglátom mire jutok.
Első sorban szedd szét és nézd meg a tartó vasat és a fehér-óracsoportot magába foglaló műanyagot, utóbbi szokott egy idő múlva elrepedni ez okozza a nagyobb mozgást, rosszabb esetben a vas törik el, amúgy mozogni kell neki hisz rezgéscsillapított- elméletileg. Ha az előbb felsoroltak rendben vannak nagyon nem szabad neki mozogni!
A fehér műanyag tartó elég drága de műanyagos meg tudja forrasztani- akkor elég sokáig bírni fogja még.
Sziasztok!
Ha rosszabb úton megyek, kátyú. vasúti átjáró stb. az óracsoport remegése számomra rendkívül zavaró. Van ennek a hibának a megoldására valami bevett, már elterjedt házi praktika? Gondolom köztetek is akad olyan, akit ez zavar.
Ja és ez került bele:
Na megtörtént a teleszkóp olajcsere is, a szétszedésnél megint agyalnom kellett, de rövidesen csak meg lett a megoldás, meglepődtem rajta, hogy milyen jól karbantartott első rugós tagjaim vannak, mindkét szárból egyformán 3 deci olaj jött le, és a mosófolyadék utána tisztán jött ki mindkét szárból, tehát már csak a ki csepegtetés volt hátra, de addig a fékek tisztításával tevékenykedtem! Összerakás után sokkal jobb lett, most már nem ráz annyira ha rossz úton megyek!

A szétszedésnél egy menetes szárat használtam a kormánykiflik közreműködésével, hogy ki tudjam venni a biztosító gyűrűt!
A kicsepegtetős képen az üvegben nem a benne lévő olaj látható, hanem egy épp kezem közé akadt mosóbenzines üveget tettem alá, hogy a maradék mosófolyadék ki tudjon csepegni!
Ide vidd el é- Feri majd megcsinálja.

http://mfmotors.hu
Az elég sok bár ha csak sacc, akkor az nem elég pontosan kellene tudni, mert ha sokat fogyaszt akkor sokat kap és azért fuldoklik teljesen ellentétesen azzal amit korábban írtam, érdemes lenne az úszószintet megnézni megnézetni, írtad, hogy karbit is pucoltak akkor azt hogyan állították be? még a gyertyákat lenne érdemes megnézni, az elárulja, hogy dús vagy szegény a keverék!
Bár még a fogyasztás tesztelgetésére nem tettem meg elég távot de az üzemanyag visszajelző alapján olyan 6l/100km-t saccolok.
Most olvasom hogy" kifogástalanul indul és jár" akkor viszont lehet az ellenkezője lesz, nem fogyaszt sokat a gép?
Most, hogy jobban végigolvastalak, lehet rossz nyomon járok, amúgy hidegen jól indul?, mert akkor egészen más lehet a probléma!
Így elsőre a fals levegő ugrik be, le kellene ellenőrizni a falsli gumikat! Milyen évjáratú a gép? Nálam is volt ilyen amikor nem kapott elég benyát a gép, ha tettek a tiédre utólag benzinszűrőt akkor azt cseréld, vagy vedd le!
Már a megvételekor dadogott 4000-es fordulat környékén, ha azon átlendültem akkor már egyenletesen gyorsított de nem volt felemelő érzés,hogy nem számíthatok a motorra egy-egy kigyorsításkor a szervízben többek között karbit is pucoltak amitől valamivel jobban ment de 140 km után egyik reggel leálltam vele majd egy óra múlva indítom(a blokk még meleg volt), berakom 1-esbe, engedem a kuplungot fel és ahelyett, h elindulna lefullad, valahogy nem adta át az erőt a blokk pedig kifogástalanul indul és jár. Vissza szervíz, újabb 2 hét várakozás (és fejvakargatás mert nem nagyon tudták mi a baja) után visszaadták, kitisztították a vákumos üzemanyagcsapot, amitől elindult de maradt a dadogás majd újabb 100km után negint nem tudok vele indulni. Mindent összevetve 2 hónapig volt szervízben de nem tudom használni, dióhéjban ennyi.
A lánc feszességére gondoltam, de valóban, a jel arrébb van.
Igen a második képnél jöttem rá a feszítő hibájára, de ott még egy foggal el van csúszva a vezérlés!
A második kép az már jónak tűnik, de az első?.........
Akkor már én is írok, múlt hét pénteken esedékes volt a vezérműlánc ellenőrzése (mivel a szelephézag állításnál ezt elhanyagoltam), megbontottam és akkor szembesültem vele, hogy a jelek jócskán el vannak csúszva, és oldalirányba is eléggé mozgott a lánc! Mivel szombat munkanap volt gyorsan megrendeltem a láncot (persze nyitottat) és egy nittelő szerszámot is hátha másnapra kihozzák! A motorozásnak egyenlőre lőttek, és kocsival sem kellett sehová mennem, nekiláttam (pontosabban ültem) sörözni, ilyenkor mindig pörög az agyam, és nem hagyott nyugodni a dolog, újra megnéztem a láncot, és akkor látom, hogy ezt már cserélték (DID) és megtaláltam a nittelés helyét is, megszámolom újra a láncszemeket amiknek a lánckerék jel között kell lennie, 25, holott 24-nek kell lennie, most vagy átugrott vagy rosszul rakták össze, de annyira laza nem volt, hogy át tudjon ugorni, na nekifogtam helyrerakni a dolgokat, és minden jó lett, kivéve a feszítő patron rugóját, az ugyan is elgyengült! Rohantam a géphez lemondani a lánc rendelést ami sikerült is, de sajna a nittelőt már nem ami szombatra meg is érkezett (sebaj sosem árt ha van szerszám)! Na visszatérve a feszítőhöz, agyaltam, hogy mit lehetne tenni és csak meglett a megoldás: a nyomórugó csavarját teljesen betekertem, a patron 2 csavarját felváltva fél fordulatokkal elkezdtem kitekerni és közben figyeltem a feszítő kattanására, mikor ez megvolt ugyanígy fél fordulatokkal visszatekertem, már feszesebb volt a lánc, de nem az igazi! Ezt még 2X megcsináltam mire olyan feszes lett amit jónak ítéltem, és oldal irányba is csak nagy erővel lehetett a láncot elmozdítani! Vannak manuális feszítők is, ez most így funkcionál, a következő szelephézag ellenőrzésnél ezt is néznem kell, na persze ha addig még meglesz a kawa!
Szia, le tudnád írni, hogy milyen hibákat produkál? Ha nem jönne össze a szervizben, akkor Kistarcsán tudok segíteni.
: Sziasztok! Büszke er5 tulajdonos lettem.... Pontosabban lettem volna ha jól nűködne a gépezet de olyan hibát produkál amit még a szervízben is fejvakargatva néztek. Tud valaki kawasaki er5 - re specializálizálódott szerelőt Budapesten mondani ? Előre is köszönöm a válaszokat.
A szikra nagyon halvány amikor én is meg akartam nézni, kint az udvaron nem láttam semmit, nagyon sötét hely kellett hozzá, hogy lássam, ha szárazak a gyertyák ennyi indítózás után akkor valszeg üzemanyag ellátási gond lesz!
Viszönt furcsa hogyha nincs gyújtás, csupa benzinnek kellene lennie 10perc inditgatás után a gyertyáknak, ezek meg szárazak.
Úgy tűnik megadta magát a gyújtás modulom. a jeladót sikerült kimérni az jó. áram van a trafókon. nincs szikra. nincs valakinek elfekvőbe egy gyújtás modulja ER5-höz?
Szia!Az olcsobb kategoriát (4-6000 forintos )szabadtérre nem ejánlom.Az inkább beltérre vagy max féltetös tárolásra alkalmas.Nekem 4000 forintos van és féltetö alatt tartom oda jo.Ismerös aki szabad ég alatt tartja ugyan eut vette és két suezont birt.Egyszerüen szo szerint tört a vászon.A mérettáblázat rajta van igy ha körbeméred a motort nehéz mellé nyulni.Érdemes olyat venni aminek az alján körbe vannak vaskarikákkal megerösitett lyukak.Abba bele lehet füzni vékony gumival bevont drotkötelet és riasztos lakattal lezárni.Plussz védelem soha nem árt!
Sziasztok!

Bp-n őrzött helyen, de szabad ég alatt tudom tárolni csak a motort. Ki milyen takarót és főleg mekkorát használ, javasol hozzá? Előre is köszönöm.