Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk jól be baszna ha 12 ezrenkent kéne szelep hézagot állítani még az er5 ön is! 24 bőven jó, az újabb kawak vannak gyárilag 24 - re írva cserébe szerelők is a duplájára esküsznek. Nekem 46 ezernél nyúltak hozzá először a 16 lapkából mindössze 3 +at kellett cserélni normal használat (140-200 km/h utazó nagyon ritkán vad kigyorsítások mellett) ' úgyhogy Japu jól írja amit írt ettől nem hanyag tulaj.
Engem inkább a motor nő ki, lassan . Elöbb utób valami alacsony csopit kell vennem.Próbáltam már egy-két xv-t 535,750,hát valahogy nem jött át a dolog, úgyhogy még rá érek váltani.
A kötelező szervíz be van tartva a szervízköny szerint.Persze hogy már ellenőrizetni fogom a szelephézagot a következő hűtőfolyadék cserénél,meg amit kell.Bár panaszkodtak már néhányan,szelep állítás után, hogy rosszabb lett mint előtte volt.
De amit írtál hogy két év alatt elfogy a szelephézag az baromság, kivéve ha olyan sokat , pl 40ezret mentél vele.Meg az is amikor olyat írnak hogy 19ezernél fékbetét csere vagy lánc szett csere, normál utcai használatnál.Ha pályázik akkor elhiszem.
Az állatot nem rád értettem ,csak beugrik néha a szóhasználatomba ha ledöbbenek valamin.
Honnan a faxból értene hozzá.Csak tizenpár éve üzemelteti ( akár jómagam) és még nem volt képes kinőni.
"Az enyém 13 éves múlt és még senki nem nyúlt a szelep hézaghoz a karbi szinkronhoz .Minek is ha minden rendben van úgy működik minden ahogy meg vettem..53 ezer van benn"

Na az ilyen állatok miatt mennek gallyra a jó kis kawák, szelephézagot 12 ezrenként (újabbaknál 24ezerenként), karbiszinkront meg szintén 12 ezrenként kell ellenőrizni! Ha nem értesz hozzá akkor inkább ne írogass marhaságokat!
Azért mert kinőtte. Gyorsan nőnek a mai ifjak.
Az alig 2 év alatt amíg ilyen motorom volt azt tapasztaltam, hogy a szelephézag elfogy aminek nincsen hangja és ez a rosszabbik erre nagyon figyelni kell!
Az állat! Ha nem értessz hozzá minek jártatod le a gépet?!Miről írsz?
Az enyém 13 éves múlt és még senki nem nyúlt a szelep hézaghoz a karbi szinkronhoz .Minek is ha minden rendben van úgy működik minden ahogy meg vettem..53 ezer van benn, 5 -6 körül van százon ,kétszemélyel is .,160-at lazán megy kétszemélyel is,de 90,140 között kifejezetten jó neki,kétszemélyel is,az aksi is még eredati yuasa
Köszi megnézem
Na ez jó volt... Régi Kawa = vödör csavar. AMúgy meg olvass vissza, ezek ilyenek..
Ez inkább a konstrukció sajátossága, persze azért nem mindegy, hogy milyen zörejeket hallasz! Az alig 2 év alatt amíg ilyen motorom volt azt tapasztaltam, hogy a szelephézag elfogy aminek nincsen hangja és ez a rosszabbik erre nagyon figyelni kell!
Hidegen zörög a motor,melegen halkul.
Ez akkor inkább szelephézag probléma lehet?
Akkor írd át az adatlapodat, légy szíves!
Alig 2 év után kinőttem a kawát, és szombaton el is kelt! Rá 2 napra már meg is lett az utódja!
köszi ezt én is megtaláltam de Magyarországra nem szállít a rossz posta tapasztalatok miatt. Csehben találtam volna még de ott is 19000 ft lett volna szállítással. 29000-ért meg láttam már zárt Caberget. csak akkor már olyan helyen veszem meg ahol ki lehet próbálni. mt,ls2?
jah meg nezd meg ebay-en van-e plexi, en talaltam::

https://www.ebay.com/itm/CABER...
a szel zajvedelem teljesen egyenfuggo, nah meg a fejforma is. nem irtal forintot de ha meg vagy elegedve a caberg-el, en azt vennek. ha nem akkor korulneznek az mt,ls2 polcan.
letört a caberg 105s buksimról a plexi.(leesett.) két éve vettem újnak. (doboz zsák matrica stb.) most szembesítettek vele hogy tíz éve nem gyártják. nincs hozzá plexi. kell vegyek új bukót. tudtok ajánlani zárt bukót aminek jó a szél és zajvédelme és elfogadható az ára?
Van 2 db új karburátor membránom, akit érdekel írjon!
Van rajta vízhőfok meg olajnyomásmérő is ettől felesleges több erre a gépre...
Jó ötlet azt még én is akarok felrakni, tavaly olajnyomás mérőt is akartam, de aztán csak nem lett belőle semmi, mivel jövőre úgy is váltani készülök valszeg ebből is csak ábránd marad!
én inkább egy vizhöfokmérönek örülnék. de csak kerek analogot találtam az meg nem nagyon fér el a plexi alatt. jó lenne egy digit panel ami mutatná az idöt, vizhöfokot.
Végre a voltmérőnek is találtam helyet, bár 2 tizedet csal, de ennek tudatában tökéletesen használható a töltés ellenőrzésére!
Kalocsán lakom semmiképp nem tudtam volna segíteni ebben, szerencsére megoldódott..
Ugye- hogy ugye?
Nem kell plusz semmi -van abban gyárilag elég gumi csillapító inkább még az hogy nagyon is tud mozogni azt azért fárad el néha...
Köszönöm.