Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tisztítsd meg az akku pólusokat, meg a sarukat bronz kefével, és utána kend be zsírral majd úgy rakd össze. Azért kattog az indítórelé mert a rossz kontakt miatt nem tud kellő ampert felvenni az indítómotor.
.. bár eddig nem történt ilyen, pedig 5 hónapja így ( ilyen olaj szintel) motorozok..
..tehát pont a MAX. Jelölésre esett.. és most is úgy van. Tankolni a oldalsztenderrel szoktam.. ezért nem lehet hogy valahová "túlfolyt" az olajam?? És ezért nem tekert?
..még ami eszembe jutott - ami olaj túl töltésnél, vagy benzin becsorgásnál szokott bekövetkezni, hogy olyankor sem tud valamiért tekerni az önindító..
Azért gondoltam erre, mert az utolsó olaj cserénél az olajszintem PONT a max. J
..viszont "kattogás nélkül" eggyből be indulva nem lehet ki zárni más alkatrész hibáját sem.. szerintem..
Azóta (tegnap este ) gurúltam vele, és minden jól működött megint..
Ha meg ott a 12V, akkor az önindító vagy a kábelei.
köszönöm szépen a tanácsokat ! Van műszerem, akkor rá mérek
.. még nem csinálta soha ezt a jelenséget. Gondolom ha önindító kábelén nem mérem ki az akku feszültségét akkor a relé a hibás..
Rá kellene mérned, hogy indítózáskor megjelenik-e a +12V az önindító felé menő vastag piros mazzagon. Ha nincs műszered, egy 12v-os próbalámpa is megfelel a célnak.
indító relé
Ez az önindító reléje. Lehet hibás is, de lehet hogy maga az önindítód "ment el vadászni", vagy valamelyik kábel (ez erről az önindítóra menő piros, vagy a fő testkábel) tört meg valahol.
Ez az alkatrész hallatatot egx - egy kattogó hangot indításkor.. ennek mi a neve ??
Sziasztok. Tegnap a benzinkúton tankolás után egy csöppet meg szívatott az Er 5. Az alábbi dolgot produkálta: kihajtott sztenderrel nem indult ( máskor akkor is be indult ha ki van hajtva, csak sebbesség be rakásakor le fulladt), de vissza hajtás után sem indult Csak a jobb oldali hátsó -oldalsó kis idom alatt inditáskor "kattogó" hangot hallatatot, önindító nem tekert.
Soha nem csinálta ezt. Félre toltam, közép álványra tettem. TUDTAM HOGY AKKUM FAS@A, AZ nem lehet hibás. Az oldal sztendert hajtogattam le - fel , de többszöri inditózásra is csak kattant az a "valami" az oldal idom alatt. Akksit le kötöttem, oldal idomot lekapptam, biztiket átvizsgáltam, a szt. Kapcsolót is bas@tattam kb. Elment vele fél óra. Aztán akksi sarut visszatettem és lehajtott sztenderrel beindult. Szerintetek ( is) haldoklik a sztenderkapcsoló, vagy más lehet a hiba forrása?
Sziasztok!
Pilot csavarnál lévő O gyűrű + pici alátét méretét meg tudná mondani nekem valaki?
Nekem volt, de én veszélyesnek találtam ezt a "tempomatot". Egyetlen egyszer beleakadt a kesztyűs ujjam szándékolatlanul és adtam egy nagy gázt amikor nem kellett volna, és ez egy harmatgyenge GS500-nál sem volt vicces (majdnem baleset lett belőle). Ott, akkor repült is az árokba ez a műanyag vacak, pedig majdnem egy évig használtam megelégedéssel.
.. * "gázkart"...
Nekem nem lenne jó az ilyen "kütyü" az ER--5 ön, - sokszor "duplán fogok rá -és tekerem a kázkart (..hogy menjen..)
De nagyobb motornál -hosszútávon működhet..
Nekem is zsibbad MINDEN kétkerekűn. A robogón is, igaz, ott azért több idő kell. Foghatom a kormányt akárhogyan...
Kettő segít, az egyik, ha időnként a jobb kezem (az zsibbad) ujjait ki-ki nyújtom. A másik a "tempomat" felszerelése:

https://www.ebay.com/itm/1X-Mo...
Feleslegesen nem kell a fekvőtámasz.
Köszönöm a tanácsot ez be vált! Szinte csak ott tartom a kezem.Megint van vér a végtagjaimban! Léptem egy szintet.
Nem magyarországon vizsgázok.
Melyik kategóriát csinálod? Az ER-5 az A2-be nem fér bele, a korlátlan A vizsga feltételeihez meg túl kis köbcis (>595 cm3 kell legyen), illetve túl gyenge is.
Szuper! Ezt ki próbálom. Ma reggel le mentem a garázsba hogy meg operálom a kawit. (testileg lekileg felkészülve hogy karburátor tisztítás lesz) Erre reggel pöcröf szépen húz alsó fordulaton is. Működik a spuri?!!! Akkor most megyek motorozni. A tempózást majd csak a vizsga után, addig vizsga tempó van.
Kicsit hajolj előre, a könyököd "törd" meg ne egyenes karral kapaszkodj a kormányba, és lazán fogd a markolatot éppen csak mintha pihentetnéd rajta a kezeid. Nem lesz görcs.
E mellé ha kicsit még megszorítod a tankot a combokkal, akkor sokkal jobban fordul majd a motor alattad. Ha majd jobban tempózod a kanyarokat akkor meg vidd még előrébb a súlypontod, nyugodtan dőlj a kormányra, persze ne feküdj rá.
Szépnapot mindenkinek! Fel tennék egy kérdést. Ugyanis a szeretett motorom alacsony fordulaton úgy szól mint az egyhengeres. Az előtörténet az hogy rozsdával küzdöttem addig amíg a benzin csap és a karburátor közé nem raktam egy szűrőt. Azután jött a felhőtlen motorozás jó sokáig. De mire észbe kaptam a szűrő mindkét oldalán volt rozsda! Gyorsan ki is cseréltem a szűrőt. Tehát valószínű rozsda van a karburátorban. A kérdés az hogy, más is okozhat ilyen tipusú hibát?? Vagy szerintetek is a rozsda a hibás. Mert akkor ki kell operálnom azonnal ugyanis hétfőn vizsgázok a motorral. Ja és lenne még itt valami. Van itt valaki akinek zsibbadt a keze ha egy óránál többet motorozott. Az megoldás lehet ha a kormányt meg döntöm valamelyik irányba? A válaszokat előre is köszönöm!
Pontosan nem tudom, de saccolva a spotmotorok nagy részének ez a "E20 Adapter (Euro Schnellkupplung)"-os fedele van...ahhoz közvetlen jó lehet a cucc. Az szögletes aluminium házas elsö föfékhenger tartálya esetében arra kell figyelni a gyári fedél estében, hogy annak peremén van a sliccelés-hasítás ahol az alatta levö membrán tud szuszogni, utána menni a csökkenö folyadékszintnek, hogy ne jöjjön létre vákuum a tartályban.

Szóval egy 6-8 mm-es aluminium lap méretre vágva normál esetben a két csavarfurattal, és alatta teliben egy talán NBR anyagu gumilap már simán tudja fogani a süritett levegös gyorscsatlakozót. megkockáztatom egy 8-10 mm vastag müanyag "lemez" is jó lehet az aluminium helyett. Szívás hogy a hátsó folyadéktartályhoz megint másmilyen "fedél" kell.