Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én valami Tungsram márkájút vettem bele autósboltban.Mintha kicsivel nagyobb W értékű lett volna már nem emlékszem pontosan.Viszont azóta bírja.A fénye nem erősebb annyira,hogy az számítson.
Ti milyen izzót tesztek a gyári 1.7w-os helyett a visszajelzőkbe ?
Japu, ez hol olvasható a honlapon, hogy a szállítási költség is benne lenne az árban? Vagy amikor rendelted akkor volt csak ingyenes?
Köszönöm szépen, utánajárok, hogy mi és mennyibe fog kerülni, aztán kiválogatom az anyagilag legmegfelelőbbeket. Sajnos a pénz is nagy úr. :\
Dee...azért gagyit nem veszek semmiből.
Szia Zoli!

No lássuk, próbálok megfelelni minden kérdésedre:

Lánc- itt is több féle lehetőséged van- ami jó a D.I.D- én mégis jó szívvel ajánlom az Enumát helyette- mivel ez van rajta gyárilag is!
Itt találod a hazai képviseletet

Amire azonban ügyelj!
Ne az SROZ- t vedd meg ez a gyengébbik minőségű hanem az MVXZ 520- at, ez meg kissé erősebb mint a full gyári, de ez mégis jobb.
Itt tudnak intézni neked fogaskereket is hozzá.
Ajánlom- itt se az oldalon kiírt Sunstar kerekeket hozasd velük, hanem az erősebb JT márkájút!
Itt vannak a cikkszámok:
JT lánckerekek

Azonban ha rám hallgatsz, akkor bátorkodnék még egy kis csavart belevinni saját tapasztalataim alapján!
Nekem nem jött be a JT ELSŐ lánckerék- megmondom miért.
A gyári első lánckeréken van egy zaj csillapító gumi réteg- ez a JT- ről hiányzik, ezáltal hangosabb, sokkal darálósabb hangja van- persze a minőségén ez nem változtat, csak kényelmi szempont!
HA a csendesebb üzemmód mellett teszed le a voksot, akkor keresd fel kawazsoltit- vagy bármely KAWASAKI márka kereskedést.
A hátsó az maradhat JT költség kímélés okán.

Ami még lényeges- amikor beszélsz az ENUMÁSOKKAL, el ne felejtsd mondani, hogy csavarozható patentszemmel kéred a láncot, nem a hozzá adott sima hagyományos patentszemmel. Ára- tavaly előtt volt 1500 forint megéri azt a kis plusz lét. A lényege, hogy drága nittelő szerszám NÉLKÜL tudsz a nittelőshöz hasonló kötést elérni, csupán egy db 8-as villáskulcs kell hozzá! Felrakásában maximálisan tudok segíteni ne ijedj meg tőle!

Lánc 106 szemű- első fogaskerék gyári áttétel elől 17- hátul 42 fog.

Bowdenekben én a gyárit ajánlom- nem olcsó, szerintem lehet darabja lassan 8- 10 ropi, de ezekhez aztán 50 ezer km-ig tuti nem kell nyúlnod, nekem 48 ezer km van a bowdenekben olajat, zsírt nem látott, sőt nem is tudsz bele önteni úgy le van tokozva (pl. a kuplung bowden)!
Első villába jó minőségű 10W-s olajat ír elő a gyár ez gyárilag a Showa SS-8 márkájú- ilyet itthon nem láttam sehol beszerezhetően...
Itt jó lehet a Motul villa olaja de még ugyanilyen jó, ha nem jobb a Fuchs villa olaja.

Motorolaj:

ami NEM vált be: Motul 5100 10W- 40- es szar. Blokk Hoffher traktorba ment át tőle- váltó csattogott, nagy szar. Bár a CB fórumosok esküsznek rá- én két szezont mentem le mindkettő ugyanolyan szar volt, sőt Sly haverom is ugyanezt tapasztalta a CB 500- án pedig ez minden ésszerűségnek ellent kéne mondjon...

Amit AJÁNLOK:

és itt most JAPU barátomat idézem egy az egyben:

FUCHS SILCOLENE COMP4 ELEKTROSINT 10W40 -es szintetikus olaj most 2800Ft/ l áfával,szállítási költséggel együtt a silcolene.hu-n

Váltó álom tőle- nagyon jó olaj.

Itt is lehet több lehetőséged:

ha szeretsz kísérletezni akkor ezt is ajánlom:

XADo 10 w -40 fullszint olaj

Azonban, ha nagyon speckón akarod csinálni- nem árt elő kezelni
EZZEL

Ezt azonban, esetedben csak úgy tudod kivitelezni, hogy vagy elhasználod a Fuchsot, és olaj csere előtt 2000 km- el megcsinálod az előkezelést, és utána rakod bele a már bekevert XADO-t, vagy ha nem sajnálod a pénzt már a friss olajba is bele öntheted a revitalizálót.

Ezt azonban, ha ódzkodsz az újdonságoktól, vagy nem hiszel benne, akkor felejtsd el.

cblaci próbálta ki motorban először, én előtte már javában használtam autóban.
Nekem is bevált, de nem akarlak rábeszélni.
Ami még jó olaj a Castrol ActEvo 10w-40- Parabellum ezt használja a gépébe ha jól tudom...

Hát dióhéjban ennyi, ha van kérdés még tedd fel!
Na hülye telefon nem azt a smileyt akartam oda hanem ezt --
À- múltkor is szénné égette magát szerencsétlen faszkupak, amikor nagy pofával elkezdett röhögni túl csövi gépén..
Csak hát észre vettem miket írkál amott.
Bezzeg, mikor kiderült mi volt a motorral már nem kért elnézést a köcsög viselkedéséért... De hát ismerjük már milyen. ..
Jahm , erre gondoltam én is, de furdalta a kíváncsiság az oldalam, ezért kérdeztem meg !
Legközelebb a dugattyut fogom megkérdezni hadd basztassam a kedélyeket!
Ha a rendszámos Simson motorozható volt két személynek( meg a 125-ös nyüzüge) akkor szerinted elbír?
Nálam a fogyasztás négy fölé megy eléggé azt hiszem.De nem igazán számolgatom.Minek?
Na tesókám ezzel a vezérmű tengellyel olajat öntöttél a tűzre.A haverod már biztos kürtöli,hogy vezérmű kampecos a motorod.Sőt az összes Kawasaki.
A WD-40 véleményem szerint nem az igazi a bovdenekhez.Oda jobb kenőképesség kell.Olaj pölö. Macerás belejuttatni de megéri a melót.
Sziasztok!

Olyan szep ido volt ma itt a Drava melett Baranyaban, hogy egy orszagut-toltes-legelo-orszagut korrel unnepelyesen megnyitottam a tavaszt! :-)
Nem tartozik szorosan ide, de el kellett irnom valahova az oromomet :-)
(toltottem fel 2 kepet is a mocirol miutan kivakartam a sarbol)
Sziasztok!

Már rég nem jártam itt, és semmi beszámolót nem tettem. A motort pontosan tavaly áprilisban vettem. Tökéletes állapotban volt mindenféle szempontból. Jogsit is tavaly szerztem, valahogy júniusra lett meg.
Örültem is, mert végre kezdődhetett az igazi motorozás.
Mire le kellett tennem a motort, tehát kb október végéig, addig beleraktam 6000kmt. Semmi extra helyen nem jártam csak itthon. Azt is csak sík terepen. Egyszer mentem csak hegyvidéki területre, de szerintem idén sokkal több lesz. :-)
Lassan szeretném újra elővenni de előtte pár dolog szükséges. Le kell cserélni a láncot, a fogaskerekekkel, olajat kell cserélni(az első villában is), valamint a bowdeneket és azok házait is újra cserelném(elsősorban azért, mert a gázbowden gyakran szorul, ha befújom wd40el akkor jó minden de gy idő utam megint nem. ez mitől lehet?)
Szeretném megkérdezni hogy milyen olajat ajánlottok?(34000km van benne), valamint hány szemes láncot és fogaskereket(azt tudom,hogy elől 17-és kerék van.
Alkatrész ár épp ma kérdeztem egy két dolgot, van ami kell, van ami csak kíváncsiság ...
Sok cucc ára olcsóbb lett tavaly óta!
Vezermu tengely ebből kettő kell darabja 83 e ft
Mûszerfal belsô 25.300 ft
Teleszkop szimmering 3500 per stück
Porvedo kb. ugyanennyi per darab
Fék munka henger fedel alatti tömítés 3400 ha jól emlékszem
Levegő szűrő 5000 ft, szerintem ez nagyon jó ár még a hifloval szemben is!
Hátsó kerekben lévô gumi csillapító az a csillag alakú gumi 14 ezer körül .
Fogyi az általad említett temponal 4 liter körül vagy nagyon kicsivel alatta. .
Két személlyel inkább ennyi, vagy max kb. 4,2-4,3 de persze sok függ a hajtás modtol mûszaki allapottol illetve az emberek sulyatol is kissé .Kanyarogni jó vele, már amennyire én tudok..
A kissé magasabb sulypont megszokást kíván .
Halló Ma volt szerencsém kipróbálni egy ER5-öt:) nagyon megtetszett a kis masina Lenne pár kérdésem kb mennyit fogyaszt két személlyel olyan 100-110-es tempónál, egyáltalán két személlyel is motorozható ? Sajnos nem volt nagyon lehetőségem kanyarban kipróbálni az aszfalt sem meleg és vizes volt itt ott az út is... Milyen a kanyargás vele? Mennyire megbízható a motor vannak vele komolyabb problémák ? Alkatrész árak esetleg Kopókra gondolok... egyelőre köszi csáó
Sikerült, ha te hozod a folyadékokat, 10-be belefér. KB. 4-5 órás munka, tehát megvárható, majd addig elütjük az időt. Most tele van motorral, csak jövő héten tudná bevállalni.
Hali mindenkinek
csövi mi a helyzet sikerult megerdeklodni a dolgokat?
Túlságosan nem kéne kispannolni mert akkor meg a műszerek kapnak többet a vibrációból.
Esetleg még annyit játszanék vele, hogy nézd meg hogy elfer e duplazas a mûszerfal belsotol, és akkor én raknek pluszba rá még egy lapos vasat, hadd erosodjon !
Annyira ne hajlitsd meg csak épp óvatosan hogy tartson és alig mozogjon.Ami necces az a visszajelzok takaroja az a pici mûanyag .Anno alig 10 ropi volt ... Nemsokára kiderül mert szét akarom ellenorzes végett kapni a muszerfalat.
Köszi a választ.
Hegesztés és festés után visszateszem eredeti állapotba és majd a tapasztalataid alapján esetleg késöbb meghajlítom.
Hátha úgy meg túl merev lesz és esetleg más sérül.
Azt hozzá teszem a gyári hegesztettet most félre raktam mintának, és az mhmaxtol vett karambolos darabot hajtogattam vissza ez alapján ,csak túl hajtottam picit és így jöttem rá az alant irtakra.A végeredmény tesztelés alatt ,eddig állat!
De előtte mentem jó pár km-et a hegesztettel és semmi baja.
Sajna ezt kicsit túl bonyolította a Kawa nagyon rugosra akarta csinálni,de át estek vele a túlsó oldalára!
Most olvastam egy tesztet a totalbike-on: 150-es Yamaha Xenter robogóval ment le a Balatonhoz a cikk írója.
Na neki lehetett fogalma a fagyoskodásról, hóesésben ráadásul.

Tudom, hogy fázni fogok, de motorra akarok ülni végre.