Kawasaki KDX Klub

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hengerfej tömítés, zsír új. Tömítés készletből való.
Power szelep mechanika alkatrészek.
Féklámpa kapcsoló és alkatrészei.
Gázbowden. Állítható.
Főtengely elég szar... de a hajtókar jó rajta.
Domino gyorsgázkar.. alíg használt, használt markolatokkal.
Kuplung, hibátlan állapotban, nincs beverődés a kosáron. Vastag lamellákkal.
Vízpumpa alkatrészek, lapátok jó állapotban.
Hátsó láncvédő. Javított, de szép.
Olajbetöltő sapka.
Power mozgató mechanika (le van hegesztve... elég kókány)
Szevasztok srácok!

Eladó néhány megmaradt KDX 125 cucc!

Gyári sárvédő. Nincs törve, szép állapotban van.
Olajtartály. Javított, de nem ereszt.
Lánc vezető (hátsó)
levegőt,igen azzal a réz színű besüllyesztett csavarral, bár nem tudom milyen karbid van rajt,de szerintem a műanyagtetejű csavar az alapjáratállító lesz,ahhoz nem kell különösebben nyúlni.
Subertű állításról: a karburátor tetejét lecsavarod,majd kihúzód belőle azt a dugattyúszerű dolgot és meglátod a subertűt,kiakasztod a bovdent belőle, és látni fogsz a tűn ilyen rovátkákat,+ egy seeger szerű biztosítót,azt a biztosítód a legfelső rovátkába rakod majd összerakod a karbut! de kisérletezhetsz az 5 féle variációbol,hogy melyiknél javul,illetve ..rosszab.
A levegőt a pici rézszinü csavarral állitom ugye? A benzint pedig a müanyag tetejü fekete cuccal? A subertüt hogyan kell állítani?
szia, nagyon ismerős a helyzet!Nekem is szinte ugyanígy kezdte, javulás csak úgy lett,hogy visszavettem a súbertű magasságából,tehát teljesen leengedtem,(tehát kevesebbet kapott)levegőállító csavaron meg kb másfél fordulat kifele.(a teljesen betekert állástól számítva) továbbá nekem az olajszivattyú is sok anyagot nyomatott neki tehát abból is vissza kellet vennem...most azért motorozhatóbb az enyém bár így sem tökéletes teljesen mert alacsonyabb fokozatba középtartományba néha torpangat.
Amúgy neked a szimeringek jók? nem szív ott falsot esetleg?
Sziasztok! Sikerült egy hengerfejtömítésel és egy Gyertyával be röffentenem a kdx200 at de vissza durrog és nem pörog fel .. Ezek után szerintetek mi lehet? Karbihozbén sajna nem nagyon értek. De azt tudom h új főfuvi Van benne A benzin szintet hova es hogyan kell állítani? Illetve a levegő állítás meg ilyeneket sem vágom
szia,domború.
Helló!Kdx 125ben milyen a dugattyú teteje?Egyenes vagy domború?
na erről beszéltem, ha van felétek normális motorboltos vagy szerelő, akkor ő tud majd csináltatni hf tömitést...
Szia! Tudok segiteni! www. steelhorsemotor .hu
a hengerfejes ötlet lehet reális lehetne,mert ha menni nem tudsz vele akkor valószínű nem is fogy nagyon a víz?!(nincs a hütőviznek kipu gáz szaga?)Nekem is volt hengerfejes több baja között....ha hfejtömítés cserére kerül majd sor akkor még véletlenül se a gyári fémmel rakjad össze,mert nekem kb 2 hónapot bírt vele. Lehet csináltatni faxa HF,tömítést valamire való motorboltos tud ebbe az ügybe segíteni...gyújtásfelőli szimering jo lehet? továbbá nagyon érzékenyek a légszűrőre ezek a gépek mármint a szürő állapotára...
Talán meg van a Problémánk. hengerfej tömítésnél ki volt pasztázva és egy olyan vékony tömítés volt benne a paszta alatt hogy át látok rajta :D Tudna valaki segíteni? beszerzésben?
Szia.Kompresszió van a torok repedezett kissé de hajszál vékonyak. nem tudok rajta át fújni. Azt mondták lehet hogy hengerfejes. De néztem a vizet nem fogy belőle.
valami más ötlet esetleg?

Köszi az eddigi tippeket
szeva,háát üdv a klubban nem biztos,hogy jóválasztás volt a kdx én soha nem szívtam ennyit motorral..most már 3 év után SZINTE tökéletes de nem az igazi...amúgy, falsot nem szívhat? főtengelyszimering,repedezett torok!? erő van benn?légszűrő milyen?Gyertya még lehet lugas még ha van kivülről szikrája...
Sziasztok.
Ma vásároltam egy KDX 200 1994 évj. Nem indul mikor behúztuk beröffen de ahogy gázt adok leáll .Rúgásra eggyáltalán nem indul
benzint kap Szint Jó szikrát ad hengerbe van benzin oda is eljut. Tud valaki segíteni?
Helló!
dx125a-001850
Ez a vázszám,hanyas évjáratú lehet?
Szerintem megeggyezik a kettő,így ránézésre. Mennyit ér meg neked?
Sziasztok! Véleményeket szeretnék kérni kdx 200ról!
Mik a gyenge pontjai? Látom a fórumot olvasva hogy a power meg a kuplung bajos? Mik a fő gondok ezekkel? Minden választ előre is köszönök!
szia köszi! A problémám végül is szerintem kizárásos alapon főfuvi probléma:(1-2-3 fokozatban meg akar fulladni,torpanni,4-5-6 jo,szépen is megy nyélen) szóval lassan menni nem is nagyon lehet vele menni.... a súberttű teljesen lent van,tehát kevesebbet kap!ha feljebb rakom (tehát ,hogy többet kapjon) fullad nagyon....falsot sehol nem szív ,gyertya új br9es ngk,légszűrő uj.... 3dik dugóméret a nikaszilos hengernek.. szóval már csak az maradt,hogy kisseb főfuvi,most 120as van bent....esetleg valami kiprobálható ötlet valakinek,vagy esetleg neked? szívesen meghallgatok akármi ötletet.
Alvázszám alapján.
Szia,
Ez nem feltétlen egyforma, még a karburátorokban is lehet eltérés (ha ez elsőre nem is látszik), attól függően milyen piacra gyártották.
Jet main 110-125-ig.
Jet pilot 35-42-ig.
Helló!Megperselyeztetni olcsóbb a hengert mint nicasiloztatni,nem tudom hova valósi vagy,de békés megyében 25000 a henger+dugó.
Helló!
Kdx 125 évjáratát hogy tudom megállapítani?