Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah....belefér....
Hát ha neked ezt mondták a szervizbe....akkor 80km/h !
Én is fokozatosan terheltem a gépet- ezres szerviz után 2ezer km-ig csak olyan 80-100km/h val mentem , azt utánna már kicsit próbálgattam a gépet.
Köszi a tippet, 1000s szervíz az természetes, utána még pici járatás (200Km) fokozatosan nagyobb fordulat/terhelés, jelenleg max 5500ig forgatom ahogy a szervízben mondták (szentes) amit így megyek vele max 80kmh, én a járatást így képzeltem el, remélem ez még belefér a járatásba
Csá!
Gratula a mocihoz!
A bejáratásról csak annyit hogy az ezres szervizig max 60-70km/h-val mennyél! .... de inkább 60km/h..... semmiképpen se tépd a szarvát neki! ...majd ezres szerviz után lehet.
Hello mindenki!
Nemrég lettem gazdája egy Ninjának , bejáratásról kell-e valami különlegeset tudni . Nem sokat olvastam vissza, de siófoki vagyok
részemről ok
Sziasztok!
Látom senki sem ír semmi pontosat a idő és a helyre
Akkor én feldobok 1-et
Siófok McDonald's parkoló 10:00 óra?
Ja és akkor 13.a Szombat.
Kinek jó vagy más ötlet?
Budapestről valaki?Osztyapenkó benzinkút találka?
A motor kényelmével szerintem semmi baj. Egyik újságban olvastam, hogy ezt írták negatívumként, pedig, ahogy MotoCat írta, 150km-t lazán el lehet vele gurulni egy 'seggel'. A kormány elhelyezkedése miatt még a csuklód és a hátad se fog fájni. Egyenes gerinccel tudsz utazni.
Nekem a fenntartási költsége össz-vissz a 2 szervíz volt (1000 + 6000), plusz a láncspray.
Utazóba vígan tudsz menni vele 130-140et (10 000-en megy 140-145-t). Amikor mi elmegyünk túrázni és utána még használom a városban is, kibír 300-350 km-t (nyilván ha kevesebbet mennék vele városban, vagy nem sietnék olyan sokszor, tovább bírná). Ha pedig csak Kecskeméten belül mozgok vele, hát igen... 250-300 km. Nálam.
sziasztok!
ez nem is rossz ötlet. jövő szombat (13) Siófok? csak kéne egy konkrét időpont, meg egy hely, ahova mindenki odatalál (itt magamra céloztam, hajlamos vagyok az eltévedésre )
Esetleg valaki jönne Kecskemét felől?
Én azért ajánlottam a v2-őt mert annyi esze midnekinek van hogy ha érzi hogy gyorsan megy meg gyorsul akkro nem rántja meg a gázt, de azt lehet nem fogja érezni hogy mikor melyik sebesség fokozat kell, és a v2 jobban torelárja a hibákat mint a sor4....tapasztalataim szerint....Persze a sor4emet nem cserélném el semmiért
Persze hogy nem veszünk össze Én csak az enyémből indulok ki hogy az hihetetlenül kezes gép. Klassz hogy 6ezer felé nem is kell pörgetni akkora benn a nyomaték. Meg hát én is 125ösről ültem át erre és nem volt gond
Nem haldoklik csak nem megy,gyorsul.Ha haldoklik az már eléggé alapjárat közeli.Egy kezdő vezető meg különben se próbáljon meg a legjobb fokozatban kanyart bevenni még.
Persze ez csak az én véleményem,nem veszünk össze.
Hát éppen ezt mondtam... Ahol a sor4 haldoklik meg rángat és vissza kell kapcsolni ott a v2-nek kutya baja csak egy gázfröccs...
szerintem Z3-nál a pont,kezdőnek azért nem való V2 mert alsó fordulatszám-tartományban is megy.sor4-nek ott alig van ereje.
(u.i:én v4-gyel is mentem már )
értem
Nagyobb a nyomatéka igen de éppen ebből fakadóan nem kell szétpörgetni és simán elviselni ha mondjuk egy kezdő vezető rossz sebességfokozatba vesz be egy kanyart, nem fullad le nem rángat meg ilyenek. Én inkább ajánlanám a V2-t kezdőmotornak...
nekem mindenki azt mondta hogy a v2 nagyobb nyomatéka miatt jobban kell vigyázni vele kigyorsításkor
Persze hogy nem mert még soha nem vezettél V2-est és nem tudod milyen...
én V2est tuti nem ajánlanék egy kezdőnek
Hy All!
Akkor mi lesz a jöv hétvégén?
CSapatunk egyet?
Írjatok má valamit hogy hova, meg mikor , meg ilyenek... ok?!
Köszönöm a sok sok véleményt, illetve tanácsot, most már tudom kb merre induljak el, és hogy milyen gépekbe gondolkodjak.
tovább nem is offolom a topicot
Széles utat mindenkinek!
Széles utat!
Tökéletesen egyetértek KawaMotoCat véleményével!
Huszon egynéhány évvel ezelött egy R69 rendörségi elfogó BMW-ről száltam le, és 2 évvel ezelött vettem egy ZX10 ninját ( ki ha én nem! kicsit beképzelt voltam), egy nap után visszacsináltam az üzletet, és aránylag olcsón vettem egy tökéletes állapotban levő használt, 250 GPX-RII Ninját, és 1 évig gyakoroltam vele a kanyarokat és a közlekedést igaz csak 37LE és max 160-170 kétszemélyel, utazója 120-140, de bevált. Most egy 600-f2-t nyúzok, de időnként előveszem a kicsit is, ugyanis, ha nem pályázni akarok, akkor a kicsi is viszi a megengedett sebességet, a naggyal meg csak negyed gázzal tudok haladni, ugyanis én soha nem takarom le a rendszámot. A suly sem mellékes, 145 vagy 200 kg. Végül is nem minden esetben kell ragaszkodni a drága újhoz, mert a technika fejlődésével az 1 éves gép már avétossá válik.
Olcsó benzint mindenkinek
Cica!
Szerintem nem elsődleges szempont egy motoron a végsebesség. Szerintem ha te ezt tartottad volna szem előtt, akkor most nem 250-esen ülnél. Túrázásra meg nem tudom mennyire alkalmas. Mondjuk egy srác eljött velünk egy 250-es ZZR-re a tátrába, de azt nem oda tervezték. Én figyelembe vennék több dolgot is, mint pl. a gumi mérete. Lehet hogy tök mellékes, de azért nem mindegy, hogy milyen széles gumikon vesz be egy két hegyi kanyart túra közben. Ég is föld a különbség.
Van pl. egy srác ismerősöm, aki első motornak vett egy ZX6-ost zsír újon. Ő is azt mondta, hogy ő addig szeretné használni, míg megy. 250-est biztos nem vennék első és tartós motornak, mert 2 év után nagyobbra fog vágyni. Ez már személyes tapasztalat.
Nekem is jön jövőre a ZX6-R!
köszi a sok segítséget, sztem elnézek jövőhéten 1-2 kereskedésbe.
lehet egy kicsit félreértettetek, ha pl 600as gépet vennék tuti nem sportmotor lenne. akkor naked-ben illetve túraendúróban gondolkoznék azok meg 60-80Le között vannak.
Ha nem baj, akkor én is adok egy ötletet! Persze annyira nem értek az ilyesmihez, de ha nem akarsz fejre állni egy izmsoabb 6ossal akkor ha nem midneképpen zsír új gépet akarsz én a zxr400-ast ajánlom, nem nehéz, 60pár lóerő meg 220as vég sok sok mindenre elég, pár dobozzal meg is lehet pakolni, azok legalább még anyagból készültek, és sokáig fog szolgálni ha egy jobb fajtát veszel A másik ha midneképpen új motort szeretnél, akkor a kawának van az ER6os motorja 70-80lóerővel létezik full idomosban is, kényelmes túrázós, nem túl erős kezes gép, akkro ott van még a gs500-as ami egy nagyon jó és hosszú életű masina a sor2es blokk miatt, szintén létezik full idomosban, emelett még van v2-es motor a Hyosung gt650 van naked, meg van full illetve fél idomos verzió, ez sem több 80 lóerőnél, az emg még kezelhető minimális gyakorlással is! Ezek azok amiket lehetőségként tudnék felhozni, mert azt mondom egy 250-est ki lehet nőni, egy 60-70-80lóerős masinát azért már nehezebben! Üdv: Dorci