Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az semmi. Nekem van kpm-es munkásnadrágom is hozzá!
Szia!
Jó lett a motorod új színe! Megy a háttérben álló Kamazokhoz
Hali!

Először is köszönjük a részletes és precíz leírást.

A polisz meg azért vágta mi a pálya mert a tükörhegy felől érkeztem kb 150-el és motorfékezve bukkantam fel a bukkanón... namost azt ugye korábban már leírtam, hogy 7-8 ezertől felfelé motorfékezve szolídan durrog a kicsike... Szerintem erre figyelt fel, a többi meg már más tészta... :-)

üdv
knapet
Vazzz... félre nyomtam.
Itt a többi! Ma reggeli képek, még ropognak! ...a hidegtől

.coRo
Mivel szombaton elhoztam a Z-ét és a nyáron beruháztam végre valami fényképező gépre is, csináltam nektek néhény képet, amit ígértem már vagy 4 hónapja .

.coRo
ez jó, kössz
Setzernek es masoknak, akik a karburatorral nincsenek tisztaban!

A karburator vagy porlaszto hivatott elvegezni az uzemanyag apro cseppekke valo porlasztasat es a levegovel valo elkeveredeset meg azelott, hogy a levego-uzemanyag keverek az egesterbe kerulne. A porlaszto atyja Banki Donat, aki a XIX. szd-ban alkotta meg az elso porlasztojat, ami a fizika orakrol ismert Torichelli-cso elven mukodott. Tevesen kerult a koztudatba, hogy csak az ilyen elven mukodo porlasztot nevezik karburatornak. Nem igy van, minden karburator, ami a karburalas feladatat latja el. 60 eve hasznaljak a repuloiparban az allando (es nagy) nyomasu karburatort, ami nem ezen az elven mukodik, de megis karburator (hiszen karbural). Tehat az Otto motorok taplalasahoz jellemzoen karburatort hasznalunk. Viszont pl. a Diesel motorok eseteben az uzemanyagot nem porlasztjak a beszivott levegovel, hanem kozvetlenul az egesterbe fecskendezik befecskendezovel. Ettol Diesel a Diesel ezert minden, ami nem igy mukodik az karburatoros. Marpedig a Z-n es a tobbi mocin egy olyan rendszer van, ami a hagyomanyos prolasztoval megegyezik majdnem minden tekintetben. Csak az a kulonbseg, hogy a prolasztas nem Torichelli elven megy vegbe, hanem egy magnesszelep vezerli. Ez a "80-as evek benzines autoinak megfelelo megoldas, csak ma mar okosabb szamitogeppel vegzik mindezt. (A Z-nel lehet is olyat tapasztalni, hogy dogmelegben rarantjuk a gazt es computer ide vagy oda, csunyan megtorpan a motor, mert a magneszelepes rendszerbol eppen a gyorsitospriccni hianyzik, ami a torichelli elven mukodo de modern prolasztokban benne van. Nem gyakori es nagyon jol uzemel a Z, de elofordult ilyen nalam.) Szoval marketing es egyeb okokbol tevesen epulnek be a koztudatba bizonyos fogalmak. A mai olcsobb autok es az injektorosnak nevezett motorkerekparok 95%-a karburatoros. Az mar mas kerdes, hogy a karburalast elektronika vezerli es szamitogep is segiti. De ha a motor uzemanyag-levego kevereket sziv, akkor az karburatoral szerelt. Csak azok a motorok injektorosak, amelyekben valodi injekcio tortenik, vagyis az uzemanyagot kozvetlenul az egesterbe lovelik. Ezt Diesel motornak hivjak es nem azert hivjak igy mert gazolajjal megy. Eppen ezert tulajdonkeppen a benzinnel mukodo csucstechnologiaju direkt befecskendezeses motorokat is dieselnek kellene nevezni. Ilyen motorkerekpar viszont nagyon keves van, a Z sem ilyen. Hanem karburatoros, ezert talalhato rajta az alapjaratot szabalyzo levegocsavar eppen ugy, mint minden mas (klasszikus) motornal. Kurva jol hangzik, hogy az en motorom mar injektoros, de a Z rohadtul nem az. Persze ketsegtelenul megerdemel valamilyen megkulonboztetest, hiszen a magnesszelep altal szabalyzott porlasztas sokkal kifinomultabb, mint a torichelli elven mukodo, tehat ezek a mocik jobban mukodnek, ezt alairom. De ha legalabb neven nevezem a dolgot, akkor ne kapjak oltast!
Szasz Knapet!
Szerintem az alapjárat állító ugyan ott lehet a 2007-eseken, mint a régebbieken .
Nem lehet eltéveszteni,
de b@szki h tuti legyen vegyétek már elő a 2007-es használati útmutatóját .
A 2000-es alapjárattal ugy indulsz mint a DRAGOSOK , nem csodálom h a polisz levágott,
bár lehet h 1300-nál se halkabb , akkor meg a kurv@ annyát a fakabátnak.
Na sok sikert .
FIGU
Végképp elvesztettem a fonalat... nekem jó így is ahogy van. Kit zavar a 2ezres alapjárat? Ahogy nagbecsű edzőm mondaná "leszarom"...
Az a csavar ami a pillangószelepet nyitja, már ha jól tudom!
A dugás amúgy is szimpatikusabb... és még koszos sem leszek...
Pont ezt akartam mondani... lányos zavaromban asse tudom mi van rajta.... de amint hazaérek ma este meg fogom nézni ezek után...
A tank alatt van egy fekete fejű, kézzel is csavarható műanyag csavar. Másik nincs, szal ha csavarsz rajta, biztosan észre fogod venni a változást!
Petíííííí......a Te drágád befecskendezős!

Neked dugnod kell
Ha talál valaki karburátort a Zén, szóljon nekem is!
Az új Z-k nem befecskendezősek?
Most akkor tekerjek vagy dugjak?!?!
Petíííííí!

Szerintem neked rá kellene dugni a számítógépet és behangoni az elektronikát a kipuffra! Én szerintem csak le lett véve a gyári és rákerült a másik és tudod, hogy az egy eléggé nyitott dob!

De ez az Én véleményem és tapasztalatom!

Próbáld meg behangoltatni és nem lesz semmi baj! Nekem is volt hasonló problémám, igaz az egy befecskendezős endúrón, de a lényeg ugyan az! behangoltuk és ultrabrutál lett!
Hat a baj az, hogy mar nem emlekszem pontosan. Valahol a karburator sornal van egy tekero, vagy pedig az egyik szelso karbinal egy ugyanolyan - rugoval biztositott - allitocsavar, mint minden mas motoron. Biztos megtalalod. En is ugy talaltam meg, hogy tul alacsony volt az alapjarat, alaneztem, meglattam, tekertem es szepen felhangolodott. 5 mp volt az eletembol 2 evvel ezelott. : ] Tobbre nem emlekszem.

Nekem gyari kipufogom volt, ugyhogy mind alapjarat, mind minden mas normalisan mukodott. Nem tudom, hogy foljtatlan kipuval mi lesz az eredmenye a tekergetesnek, de erdekelne! Holnap beszeljunk.
digital ikle... for protect your battery...
Vagy az újakban már van úgynevezett "iKLE" (indítást követő leállító-elektronika).
Nekem is új van, nagyon is új
Jajaa minél újabb annál szarabb...
Mondjuk az enyém az 2003-as. Lehet, hogy azért?
Baszki a végén kiderül, hogy csak az enyém szar?!?