Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ja. Én azért még egy 1400-as ZZR-t bevágok a garázsba
kinek hogy. ez a pali amék látta párszor a főtengelyt már le tett a 12-ről.
Nem tom, valószínűleg én b..om el a dolgot, hogy nálam nem megy tönkre semmi
Volt egy meseszép ZX7R-em, megpiszkáltuk és kis méregzsák lett. Az se evett sem olajat, sem hajtókart 6 év alatt. Aztán az új tulaj meg pár hét alatt kifektette
Egyébként meg a 12-est ki lehet használni. Utca egyik végétől a másikig
nekem egy ismerős azzal jön állandóan nem tudok törött zx12-ből blokkot. új és régi is kell. német orsz. jár motorokért a csákó. hayabusi is eszi a blokkot, 2 is volt a környéken amibe blokk kellett. volt nálam hajdúböszörményből egy tag -elég kawás a város- hogy nézzen magának 9-est, mondom neki elég nagy vissza lépés a 12-höz képest. mire ő: a francot , 4x láttam a főtengelyt benne 5-jére nézegesse az új tulaja. jó és szép motor de nem ide, még nem gördítették le azt az aszfaltot ahol ezt a motort itt mo.-n ki lehetne használni. állandóan vissza kell venni a gázt mert igaz hogy alföld de nincsenek olyan egyenesek ahol ki tudnám élvezni, városba meg használhatatlan. ezt mondta
uhhh, ezt vetted!
Érdekes ez a hajtókar kiköpés. 4 db ZX12R volt már a kezeim között, volt köztük széria és kicsit erősebb is, de egyik se köpött ki semmit.
Akkor valamit elb..tam
Gyárilag SAE 10W-40 az olaj amit írnak hozzá, de ki mire esküszik.
Én Motul 300V-t használok évek óta, de utcára nem kell ennyire túlspirázni.
Motorszámot szerintem jobb oldalon keresd a kuplung dekni előtt-fölött.
Szép gyári fény
Mi van, mi van?
Láttam már élőben Pakson többször is, egy fehér újabb busással motorozott a volt tulaja. Villanyaknál a jobb oldalon van nekem a táblája, de a blokkon nem tudom, hogy hol van maga a szám Én a hiperszuper fullszintetik olajokkal kicsit befürödtem (Fuchs, Castrol, Agip), zajos volt tőle a kuplung, hamar elvékonyodott és jobban melegedett a motor... félszintetikus 10W40 Motul 5100 és Xado Atomic.
a busatúrára remélem eljössz megmutatni
Kösz KOLLEGA!
Udv bartokatosz
gratulalok a 12eshez
Üdv Uraim!Végül is ezt a gépet vettem meg,ha tud róla valaki valamit irja nyugodtan,meg azt sugja meg valaki hol van az az átkozott motorszám ,és milyen olaj vált be ennél a tipusnál?Kössz előre is!
szépen befeszül a padba! ...menet közben azért nem sokat lenne a földön az első kerék! ...de ezt Bird nem tudhatja!
Azt gyanítom, hogy nem széria hajtókarok dolgoznak benne.
azért látszott vagy 2 mérésnél hogy igen fellélegzett az ipse mikor vissza vette a tüzet a sárkánytól. érdekes, nem köpte ki a hajtókar magából, arról is híresek a 12-esek.
Üdv Uraim!Még 1 kérdésem lenne ,2000-es évjáratun hol találhato a motorszám?
Psszttt Bogyesz
kutyás fiu
Üdv!

Ismerek olyan utast akivel koptatóig lehet dönteni és nem rinyál, 150km után sem hogy pihenjünk, bár igaz ritka a megálló nélküli túra. Pöppet szoktam ráncigálni a szarvát, de hogy szitálna... bár ha megteheted hogy gátlót szerelsz fel, tedd. Jobb félni mint ....

fúúú mikor jön a jó idő
Egy gonddal kevesebb
Móóórgeeeen még jó fél év és 10éves lesz a kapcsolatunk, (szerelmünk) pár kép a múltból óvatossan a hétvégén me csúszik