Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megégő tárcsa? A betét tud megégni a tárcsa nem igen. Az inkább elvetemedik vagy üt.
Olyan lehetséges, hogy a szinteres betét hagyott rajta egy réteget amitől nyikorog. Vagy az új betét nyikorog.
Valamelyiket felcsiszolod és el kell kussolnia.
De elméletileg normál használat mellett magától meg kell szűnnie a problémának. Ha jó a betét.
Sziasztok! Nemrég vettem egy 2007-es zx6-ost, és az első tárcsák kicsit megégtek. Az előző gazdája járt vele pályázni és kicserélte a betéteket full szinteresre. Én azóta kicsréltem EBC HH-ra. A fő problémám, hogy lassú fékezésnél nagyon hangosan csikorog-nyikorog a fék. Tudok ezzel valamit kezdeni? Köszönöm a válaszokat.
A leváló koromdarabok meg a füstölés más.
Ha füstöl egy benzinmotor az problémára utal.
Hidegpára nem számít.Nem szabad ráhagyni jól tetted hogy megnézetted.
A jáó van az tesvíír hozzáállás nem nyerő.(kivéve ha piacra készíted fel )
Tibi ezzel azt állítod hogy minden robbanómotoros jármű kormol. Na neeeeeee...
Hallo!03-04 636 hoz,titán sportleömlő,a rugókon akrapovic felirat van!Ár 20 ezer!
Az jo Megoldódott a probléma és még csak pénzbe sem került.
Jártam már így én is egy vákuumcső volt lecsúva és nem ment a motor
Megoldódott a hiba!
2 cső le volt csúszva nevét nem tudom a szerelő vette észre, most egyenletes alapjára és no füst.
Jó de akkor döntsük már el, hogy a motorolajba kerül benzin vagy a motorolaj kerül bele a benzinbe mert nagyon nem ugyan az.
Egyébként vihar a biliben amit csináltok. Ha most lemegyek és nyomok egy tiltást a motoron az is fekete kormot fog löki pedig 7000km van benne és semmi baja.
Mert a kipufogóba korom van ami a hirtelen gázfröccsre leválik és kirepül.
Sőt ha az autómmal csinálnám ezt ugyan ez történne.
Megmondta, hogy amúgy nem füstöl a motor.
Az elégetlen olajnak kék a füstje.
Az benzinnel elkeveredett motorolaj ég fekete füsttel.
Ha olaj kerül az égéstérbe az kék füstöt produkál. Ld. 2T ill. felújítást igénylő blokk.
Elvileg benzines motor akkor tud fekete kormot produkálni ha a benzin olajjal keveredik és úgy ég el.
Az hogy ez hogy lehetséges azt nem tudom,föleg úgy hogy a motor jól viselkedik.
Megnéztem mintha egy kicsi benzin szagot éreznék,de az olajszint nem lett magasabb.
Gyári dob van rajta viszont átalakítva .
Az olajat nem néztem hogy benzin szaga lenne, de meglesem majd.
Nincs véletlen picit benzinszaga a motorolajnak?
Illetve ha gyári a dob akkor az gáz nem ha kormol .
Enyimé nem kormol a gyári dobbal így a tiednek sem kéne sztem.
A gyári dob előtti NEM azt tekintsd semmisnek. Nem is értem mi a f...nak írtam oda ,
Nem akarok okoskodni de ha nem gyári dob van rajta akkor nem meglepő hisz ha jól tudom akkor a dobban van a katalizátor is plusz egy két plusz csövecsk, hogy az emissziós szabájoknak megfeleljen a bringa.
De ha sport dobod van az még ugyebár végig átmérő perforált cső van ami az emissziónak még a közeledben sincs így nem csoda, hogy kormol a dögje.
Amúgy meg igaza van ddt500- nak .. Szard le tankold aztán húzd a gázt persze ésszel

Üdv
Oké,Köszi a segítséget.
Ne törődj vele. Ha normál üzemben nem kormol ill. nincs benzinszaga akkor hagyd a csudába. Ha belefújsz a kéménybe korom jön ki belőle. Ez van.
Nem szoktam tiltásig húzogatni álló helyzetben, ez csak egyszeri volt mert felfedeztem hogy fekete füstöt nyom nagy fordulaton.
Leginkább az, hogy nem arra gyártották, hogy álló helyben tiltásig húzzad a gázt....
Sok a korom a kipufogóba. Sok korom=sok üzemanyag ami nem égett el rendesen=sokat kap a blokk. Powe commanderrel orvosolható ha nem valami más áll mögötte.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a motorom egy zx636 2005-ös Kawa.
Nagy fordulaton pl:álló helyben tiltásig húzom a gázt és kormol a kipufogó, mi lehet a hiba oka?
Szia, engem érdekelne. Irj légyszíves a mail címemre, ha megvan még.
Helyes.Nem szabad feladni.