Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma végre beröffent a bestia, Somának hála az AC reléért!
Plekó megvan még? Ha igen, tavasszal elugranék érte.
Ha eladásra vetemednél az összes extrára vevő vagyok De szerintem ne add el. Nálam pl a hetes örök darab lesz.
Az típushiba, a kuplungmunkahnger pálcájánál van egy simmering, nekem is kinyomta egyszer, Guronak is már tönkrement, ha az kiesik, folyik a motorolaj járó motornál. Kb 3eft a gyári új tömítés.
De 500eft az bagó. Én az enyémet max akkor adnám 500ért, ha minden extrát leszerelnék róla. TÖbbit kiárulnám egy 150-ért...
Hát igen nem volt egyszerű mert a tulaj sokat ingázott magyar-német között de korrekt volt és segítőkész, új akksi olajak lecserélve plusz egy index búra és azóta is megbízhatóan megy a drága
így lett az én 12-esem is szürke színű , persze alatta ott a zöld, csak jól takar a gyári festés
Én is azt vallom, hogy a szín csak új autónál, motornál szempont.
Használtnál fontosabb az állapot és ha szerencséd van akkor esetleg még a színe is olyan amilyet szeretnél.
Annak idején néztem a tiédet is, még beszéltem is az eladóval telefonon de személyes megtekintés nem történt.
Az enyém sem zöld de ez legyen a legnagyobb baja
A link meg lemaradt.
link
Lengyel honban van szép 7-es 650 környékén, mondjuk zöldnek nem ződ.
Az biztos, hogy ez nem 2000-es évjárat. Max akkor helyezték forgalomba. De ahogy Tom is mondja, ennyi pénzért ne várjunk csodákat 15 éves motoroktól.
Nekem egyik haverom akarta megvenni hívta csávót kedden hogy menne megnézni szombaton, elérkezett szombat hívja a csávót hogy akkor indul , és a csávó benyögte hogy most nem jó mert meglátott valamit (azt mondta hogy csöpög az olaj a kuplungnál) és majd hívja.
Azóta is...

De ettől függetlenül lehet jó.
Szerintem 2000 az valós,mivel fekete a váz. Amúgy ennyiért ajándék! De azt is mondhatjuk ,mit varunk el 500000 forintért? Működjön,ne essen szét,ne fustoljon ,ne fogyasszon forraljon vizet ,megalljon,egyenesen menjen ,meg ilyenek.
Szépnek és eredetinek tűnik.Ennyi pénzért ajándék, főleg hogy már egy épkézlábat nem látni a hirdetésekben. Ma néztem a használtautón, 650-ért hirdetnek olyat, amit Magyarországon egyedülállónak titulálnak, azt telibe van fújva, meg kókányan bematricázva, lefűrészelve a sárvédő stb. Valóban egyedülálló. Egyedülállóan fos, jó drágán.
Biztos jó!
De ami tuti és kövezzetek meg ha nem így van,hogy a 2000-es vasnak nem ilyen a matricázása!
Szerintem 1999-es! Persze ez lehet hogy csak valami elírás,vagy akkor lett forgalomba helyezve!
Sziasztok! Tudtok erről valamit? http://olx.hu/hirdetes/kawasaki-zx-7r-ID2MHE1.html#68c9adc8cc
Válaszotokat előre is köszönöm
Na igen, ismerem milyen érzés Benzben ülni. Azóta kell ilyen autó, hogy beleültem egy 124-esbe...
Azt még elmondom,hogy Apámnak 406 2.0 16v ,boron kívül full extras járgánya van. Patent ,kényelmes meg minden. Mentem vele mostanában egy nap alatt 220 kmt. Utána atultem a Benzbe es.. A különbséget nem tudod megfogalmazni,viszont utána nem ülsz vissza más markába. Ezt tudja a Mercedes! Nem a legerosebb ,nem a leghiperebb ,de olyan,hogy beleulsz es csak mennél mennél!
Szerintem a 24-es bírja a legjobban. Ha nincs rozsda es ep a fenyezes ,meg az alváz is ,akkor nem lesz rajta!
Lassan az enyámnek is...idén belepörög a 100ezredik km.
Múzeumban a helye.
24-esek azért alkalmasak még napi közlekedésre, ugye? Mennyire tolerálják a ridegtartást? Sajnálnám kint tárolni, de egyelőre garázsa nem lenne. Bár én minden héten szinte lemosom egyszer a sós germót a járgányról, félek tőle, hogy hiába megy egymilliót, kirohad alólam.
Világos,hogy nem hajtjuk ezeket A halottasban a regebbi 10 szelepes szívó van,az bizony annyit tud. Viszont Föld-Hold kétszer
Az enyémben is azt szeretem ,hogy 1600-nal mar vált es semmi hangja. Ha meg kicsit elbambulok akkor ül a fara Pénteken voltam egy balesetnél ,ott volt egy 250 Td 20v hihetetlen jó állapotban volt. Egy millió volt. Szerencsére nem sérült,a masik elkapta a kormányt es fának ütközött.