Kawasaki ZX-7R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha már cseréled, mert csörög, akkor vélhetően megette a vezetőket is, tehát azokból is vegyél újat és együtt a lánc-feszítő-vezetők cseréjével jó pár évre tünetmentessé varázsolhatod a géped.
Kókányolni nem érdemes, ezeken a részeken sem érdemes pénzt spórolni , mert csak szívás és a bosszúság lesz belőle
Vedd ki a feszítőt és nézd meg nincs-e berágódva. Nekem is ezért lett cserés, mert a fogasléc elnyalódott kb a felénél, billegett is és nem tudott már kijjebb racsnizni. Ha már félig kint van én ránézetnék a láncra. 8-9eft a DID lánc bele, nem kell szétbontani a blokkot, ahogy Kawaszekis mondta, át lehet fűzni. Nekem is az van benne, 51ekm-nél lett cserélve, most van benne 100ekm, tehát már közel annyit ment, mint a gyári.
ha volt szerelőnél a motorod, az meg tudja állapítani hogy milyen a láncod állapota. ha nem volt akkor te is ellenőrizheted, szelepfedél le. természetesen ha megnyúlt a lánc akkor az a cserés nem a feszítő. vezérmű láncot kétféle képen cserélsz, vagy kawabiker módra szétszeded a motorblokkot, vagy szerelőhöz viszed és az kinyom egy csapot a láncból, a régivel befűzi az újat és vissza préseli a csapot. ha valaki kételkedik az utóbbiban annak csak azt tudom válaszolni, több száz lánc csere után is jól érzik magukat a láncok a blokkokban és nem akarnak szétszakadni.
egy jó tanács, ha nem vagy biztos a szerelői tudásodban inkább ne tégy kárt benne, ne ejts semmit a motorblokkba. november végétől március elejéig több hét van amikor már nem motorozol, én akkor vinném szerelőhöz tavasszal csak góóóóóóó, a későn ébredők meg keresgélnek várakoznak mikor ezerrel süt a nap és lehet veretni, vannak programok jó idő. páran meg öt -tíz fokban fagyoskodnak pár lopott km-ért.
Rosszul írtam először mert rosszul ellenőriztem a feszítőt.
Nem 18 foknál van hanem csak a felénél kb de mégse feszít rá pedig csörög a lánc és a feszítő jó.
Vezérműlánc cserénél szét kell bontani a forgattyús házat?
Ha már a patron nem tud feszíteni annak oka van, nem biztos hogy a feszítő szar, inkább láncot kellene cserélni, mielőtt baj lesz.
Szerintem cserés lesz a vezérműláncom vagy a csúszka elvan csúszva mert a feszítő az jó és én voltam a hülye rosszul néztem meg a feszítőt még simán tudna feszíteni de nem feszít.
Mivel bele esett az a kis tömítő gyűrű a vezérműlánchoz arra gondoltunk hogy elnyújthatta a láncot de csak pár helyen és ezért nem tudja tovább feszíteni vagy a csúszka miatt.
Neki esek szétszedni szervíz manualt akinek van az küldje már el nekem légyszives a kx.250@citromail.hu ra.
Tippeket tanácsokat nagyon szívesen fogadok és várok.
Nem azt nem vettem ki akkor azért tolta ki magát.
De viszont mindegy mert csörög a lánc és már nem tol rajta a feszítő
Nem azt nem vettem ki
A 18 fog az szerintem kb koppra ki van tolva. Kérdés, hogy mielőtt kivetted a patront előtte kiszedted e belőle a feszítőrugót, mert ha nem akkor a patron kivétele közben folyamatosan kitolta magát a feszítő és így már nem látod, hogy milyen állásban volt valójában. Ha rosszul mondom akkor majd a hozzáértőbbek kijavítanak. :)
Nekem egy golyó van a rugó végére rakva de az se elég.Nekem csak 18 fog ig jön ki a láncfeszítő tovább nem és ez kevésnek bizonyul mert szerintem a vezérműlánc csörög.Azt gondoltam hogy a gyári automata láncfeszítőt kifúrni és akkor lenne belőle egy ilyen http://i.ebayimg.com/00/s/MTIw...$T2eC16FHJIQE9qUHrizZBQNH()t+kw~~60_57.JPG amivel állíthatnék még. Szerinted?
leveszed a tankot kitekered egy 12-es kulccsal a láncfeszítő csavarját, beindítod, alapjáraton jár, befogja valaki a kiput és egy tompa tárggyal egyet kattintasz a feszítőn, kb fél órás művelet. ne kattints többet mert akkor fütyülni fog a vezérlés. eccerű olcsó megoldás. én is így szoktam mikor már nem tol a rugó eleget.
Valakinek nincs eladó manuális láncfeszítő szerintem a vezérműláncom csörög
Köszi az kicsit késő van de ha addigra nem jön össze akkor írok neki
szeva! akit tudok ajánlani az csak július 3-tól rendel majd, de ha előtte felhívod akkor felvesz a sorba. email:kawaszeki@freemail.hu.
Szevasztok
Kellene egy kis segítség.Egy vadbarom sikeresen szétgányolta a motorom amióta nála volt csak egyre rosszabb állapotba került
A végén bele ejtett egy tömítő gyűrűt.Amit egyszer írtam is nektek hogy kihgyta nem kihagyta hanem bele ejtette.Azóta csörög valami a blokkban A csávó szarik az egészbe elhoztam tőle a motort.Valaki aki tényleg ért hozzá eltudná nekem vállalni?Ja meg egy karbi beállítás is kellene neki az se sikerült meg csinálni.....
Na ma meglett amit ígértem.
Tudom offtopic...
Szia kawaszekis!És egyben mennyi?
van írtam mail-t
Szia!

Újban tudok segiteni!
Sziasztok,

Bontásból van esetleg valakinek kipufogó leömlő bilincse? Egész szett is érdekel meg 1-2 darab is. Ha akad egy emailt kérnék ide peter.vigoczki@gmail.com! Köszi
van csak az alja......külön..........keress
szeva! csak kompletten tudom adni. a többivel nem tudok mit kezdeni és más is csak egyben keresné. Ladások mennyei álma ezek a karburátorok.
Gratula Tom