Kawasaki ZX-7R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

....annyival jobban megy, hogy beismerje valaki hondás polóban aki ex 929 tulaj, hogy jobb a 9r, már pár hónapja boldog 9r tulaj.
Sajnos a neten lévő összes eladó 7r egy kupac pudva fos így egy 94es 9R -t vett.

Amúgy a 7R -t is fel lehet hízlalni, de a hengersort semmi értelme cserélni.
Nem vettem volna a bömöst akkor most közel 9kilós lenne a hetesem, de így nincs miből rálocsolni kb.6kilót....
Amivel hízlalni lehet: big bore dugók, hozzá fúrni a hüvelyeket, hosszabb löketű főtengely(j,k,l,m -ből), fcr karbisor, veztengelyeket modosítani, programozható másik gyújtás.
Ez legolcsóbban "okosban" is 6kiló alatt nem állna meg!
Utána jöhetne 7rr tank+karbon airbox+magnézium felnik.

Mellesleg ha valaki tuningolni akar legalább faszságot ne beszélne ugye a zx900b furata és a zx750p furata.....
Helyette beugrottál Pusztaszabolcsra szét égni ! :D
Ne dolgozz sokat! :)
Hátra milyen fékbetétet tegyek? Csak a gyárit vagy jó más is?
Kétlem, hogy az ilyen egyszerű lenne. Az öreg ZX9 blokk ZXR750 blokkra épül, nem ZX7R-re. Szoktak 9R blokkot tenni 7R-be, de adaptereket kell gányolni, hogy bemenjen. Sokkal nem megy jobban az a kilences sem.
Üdv.,

Telóba milyen olajat érdemes rakni? Milyet használtok bele. Most gyárilag előírt 5W-s van nekem benne, de nagy fos vele a futómű. Rugóelőfeszítés fullon van, csillapítás olyan felére van állítva. A régiben nem tudom milyen volt, sajnos mindkettő elhajlott a múltkori perec alkalmával. A mostani úgyanúgy van állítva mint a régiek, de nem jó kicsit remeg, bizonytalan a gép, túl puhának tűnik az egész...
Hát nemtom, hogy erős e de én nem cserélném le a 7 emet mert nekem ő a nagy egymásra találás a feltélekről csak annyit, hogy én sem engedem különbül
Nem csodálom, hogy beleszeretett a hatosba, hiszen ez a legszebb motor a világon. (na jó, lehet, hogy ez a hetes topikban kicsit erős ) Jó választás egy ilyen gép, én abszolút elégedett vagyok vele minden téren .
Természetesen megnézegetheti, és ha nem túl részeg, és még tud állni a lábán, és nem borítja magára, és nincs rajta semmi, amivel összekarcolja, akkor fel is ülhet rá egy kép erejéig. Szigorú feltételek, mi?
Unokaöcsém motorvétel elött áll és hát nem beleszeretett a 6 osba?! Én csak örülök, hogy kawás lesz Remélem amig a felajánlott pálinkát iszogatjuk megnézheti esetleg, felülhetne e rá egy kép erejéig
Amúgy emlékeztem még dobogokőről ott mondtad asszem
Igazából csak olyat láttam aki komplett 900as blokkot rakott a 7esbe de én csak a hengerre gondoltam
A 750es hengert kicserélem 900asra akkor az úgy menni fog ?
Mindene uzemszeruen mukodik
Sajnos 1-2 alkatresz modosult az uton , majd telen meggyantazom meg lefestem, de muszakilag kifogastalan.
Telire tervezek 1 nagyobb volumenu szervizt, es atnezest. Megis csak 20 eves.
Úgy értettem: a 7-es mint "túrasportgép" (holott penge mindenes), mivel pedig kettő is van a képen, "találkozó", de máskülönben egyértelmű (meg beszéltük is), hogy egyéniben nyomjuk legszívesebben.
Akkor tehát a fél szemmel olvasott kisebb betegsége a gépnek a múlté?
Keves a szabadidom, es amikor van szeretek motorozni, de 100 km-re nem inditom be.
Iden volt 3 het szabim, Helsinkibe mindenkep elmentunk volna. Akkor mar miert ne motorral. Ezek utan 1600 km nem tav Igy 7376 km lett a kirandulas vege.
Nem jarok talalkozokra, nem motorozok csapatban.
A kalandorok maganyosak

Mi van, túrasport ;) találkozóra mentél?
Nyeremenyed 1 piros hangszoro
Talán svéd vagy norvég?
Ne gondolkozz kicsibe
A fákból es ebből a szánból vmi északi országra tippelnék és abból vmelyik kisebbre.
Kicsit elmegy az ember motorozni, és lám mibe botlik
Az ország felismerője piros hangszórót érdemel
Valaki nem tud küldeni egy karburátor beállítási ismertetőt vagy valamit amivel be tudnám állítani?
Jaja
Szia!

Újban tudok segiteni!