Na szerencsére az egy boss rendszert szereltek bele,
aminek a legnagyobb előnye, hogy könnyen javítható ellentétben a densoval amit egyáltalán nem lehet, bár azt nem is nagyon kell
épp produkálta a hibát
de majd utána nézek mi ragadt be rajta.
hátha azt is cserélni kell
és repülnek a lakatoszok
nos, olyan szinten átrendeződött a motoros kultúra hogy már nem keresnek sport gépeket főleg kawát nem
nem szidom, de nézz szét és ha nem vagy vak már más pálya után megy a nép. megöregedett kiszuperált, vagy ha pénz szemléletűen nevezem koszlott kimustrált vasakból építenek coffe rácereket, olyan régi és szar technikából amit öröm nézni szar használni
cx xj gs z gpz-k ből reszelnek 7-800 -ezres rémálmokat amik az új stílus előfutárai
tavaly láttam bmw k100 k75 -öt caffé rácernek megépítve
szar ! de az élmény megfizethetetlen
meg ugyebár az átlag motorok gs cb er és társai, amik csak a kiöregedett bikerekkkkk
vágtázói , a-b ingázni. letűntek a sport verdák és társai mint a zx, már a többség injektoros réteg motorokat vesz z 750 z1000 er6. nem rég láttam három z modellt külföldi okmányokkal mondjam úgy hogy szarrrá törve lealázva
vitték mint a cukrot
már nem is hoznak sport motort hisz nem lehet eladni . kop kop itt vagy még ? van olyan kereskedő aki csak bmw-t hozna a tehetőseknek, mikor kérdeztem hogy mit mond a r 100 rt-ről
csak annyit mondott ha az olaj nem folyik ki belőle akkor megeszi, a régiekben még lehet pár dolgot cserélni büntetlenül - bmw program- és állítólag kényelmes
de ennyi a + vum a többi egy rakás ócskavas, de mivel bmw istenítik hullik szét körülményes minden komolyabb alkatrész cseréje
de az új modelleken már az sem lehetséges egy izzó csere után, egy csatlakozó széthúzása után lehet rendet tenni az elektronikában !
nem vesz már senki aki haladni akar a korral , karbis vasat csak a szegények sportot pedig a donorok vesznek - a néphit szerint- úgyhogy nincs mit írni már a zx9-ről
csak bájcsevegünk és szívjuk egymás vérét !
vannak ám zavaros magyarázatok a delphi rendszer hibáira. felmelegedett gázolaj ami lecsapódik a benya tankban
majd a keletkezett víz rozsdát okoz
hoool ? hüle ! majd a víz eljut a porlasztókhoz ami rozsdásodikkk ! a főszűrőt nem is említik mint vízkiválasztó rendszert
ott már még az üzemanyag szűrő csere is macerás. a hétvégén egy olyannal menetem vizsgázni mándokra mutatott 5,3 -is átlagnak, 80-100 -al. no ott már köpni nyelni nem tud az átlag szerelő, ha alap programod van csak nézelődsz mit a moziba.
azt osztom 380-al egy átlag benzin tütü árral
13 760, 052631578 liter bengát adnak érte, hmmm egy hónapig a kulcsot sem kell elfordítani egynél többször benne, és még maradna egy kannával a következő hónapra
ezek az elektromos baszások hüjék !
minden másra ott a főszűrő.
már volt a kezemben az adagoló, sőt szoboszlón a nyugati soron az öreg adagolós szakinál is, aki lesúlytó módon közölte hogy ezek az adagolók nem szoktak csak úgy szét esni, mint a példa igazolta neki is egy golf 4 diesele volt. a középső érzékelős porlasztó csúcsom van az élettartama végén, de vagy egy bontott vagy egy új oldja meg a problémát majd, még most ketyerészik, ha baj lesz a kis öreghez viszem, eddig soha nem akart lehúzni, mikor ott volt az adagoló velem meg a 4 csúcs akkor is pik pakk bemérte 3 jó egy épp jó, nem kérte el inged gatyád fizetség gyanánt, ha cserélni kell ő lesz az áldozat.
hol tartottunk?
A cr renccer nem lehet újdonság. 2006 szériás tojotát, már ez mozgatta az hány év is?
A pd motorokról sem lehet túl jókat hallani
Ez nem jöt be föltétlen