Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...az asszony kertkapuja baszakodik, most jöttek ki hörmannék vezérlés csere
hol tartottunk? Na ja Amit azt senkinek sem ajánlanék az a simens rendszer ezt pözsőkba és főleg fordokba rakják Nyílván senki vagy csak nagyon kevés ember az aki befecskendező rendszer alapján vásárol magának járművet, pedig nem ártana mögé nézni. a simens "jó" tulajdonságai közé tartozik, hogy egyszerre szarja össze magát minden dugványozó, plussz leöli a nagynyomású szivattyút ami szintén spénesedésre hajlamos mint a rönő kliókba szerelt 1,5 dci a delphivel. Csak itt egy ilyen műsor cseréje alulról ostromolja a mikulást Aztán amikor pont kinézel a szervízkocsiból mikor egy kereskedés mellett halad el azt egy 5 évvel idősebb tojotára ki van írva, hogy 1 millió kettő, akkor elgondolkozik az ürge, hogy miért közel annyi a fordjához a kétmarkában elférő cucc
A cr renccer nem lehet újdonság. 2006 szériás tojotát, már ez mozgatta az hány év is? 12? mi. Valamikor utánnanéztem a neten, de most nem böngészgetem, több mint 20 éves technológia és ezt én semmiféleképpen nem mondanám újnak szeki. Szerintem akkor még én pont 2T vartburg turisztot tapostam
A pd motorokról sem lehet túl jókat hallani A legnagyobb hibájuk szerintem, hogy ott kezdték el azt a faszságot, hogy minél kisebb köbcentiből minél több lóerő
Ez nem jöt be föltétlen mikor az 1,9 pd passzát 130 meg 150 lóerőket tud valahol kibukik a szög a zsákból, mint a 900 köbcentis benzinturbó kugáknál 100 ezer km aszt mén a levesbe az is Na az is a gazdagék autója, mer ott lhet szintén kőteni rá
A delphi rendszeraz egyik legjobb. na mondjuk a denso után ami a japókban van az ma még nem überelhető. Nem azért szarják össze magukat a francia fosok mert delphi rendszer működteti, hanem azért mert magyar gázolaj kerül bele. Nem győzöm eleget hangsúlyozni, hogy magyarországon nem változtattak a 30 évvel ezelőtti üzemanyag normán. Ugyanazzal toljuk a csajozós tető nélküli benzinmercit és a dízeles merci vítót amivel 30 éve a zsigulit és az ifát. Egyszerűen ez a dízelolaj megeszi ezt a finom anyagra kifejlesztet cuccot. Itthon sorba hallnak a dci-ik kint meg kutya bajuk
Bizony szekikém a francia csoda masteren kamerán megmutatta a faszi, tiszta rozsda volt belűlről a porlasztó Na szerencsére az egy boss rendszert szereltek bele, aminek a legnagyobb előnye, hogy könnyen javítható ellentétben a densoval amit egyáltalán nem lehet, bár azt nem is nagyon kell
Főszűrőben gyári szar, minimum a 2 mikronos kell bele
na jöttek hozzám majd folytatom az alázást...
akkor nehogy megnézd tuti cserés
no kis hemüveges örvendj épp produkálta a hibát de majd utána nézek mi ragadt be rajta.
no pááá !
nekem a termosztát csere előtt nem volt fűtés. most már van, 2 -es ventilátor fokozaton résre kell nyitni az ablakot különben fullasztó a meleg. én termosztátot cseréltem. nekem nem határoz semmit az alapjárati fordulat 930, és fűt. amint lentebb jymi is írta van a vízkörben 3 db fűtő patron ami segít a víz melegítésében ha múkodikk. én még azt sem néztem meg hátha azt is cserélni kell
cserébe a szervízlátogatásaim száma a 0-hoz konvergált volna : tőled sem kell használt ótó venni , tolod egyből a vastelepre, vagy elénekled a hogy rá szállott a .... méhecske és repülnek a lakatoszok
hmm, van aki még álmodozik a zx9-ről, mint tovább lépés lehetőségéről nos, olyan szinten átrendeződött a motoros kultúra hogy már nem keresnek sport gépeket főleg kawát nem nem szidom, de nézz szét és ha nem vagy vak már más pálya után megy a nép. megöregedett kiszuperált, vagy ha pénz szemléletűen nevezem koszlott kimustrált vasakból építenek coffe rácereket, olyan régi és szar technikából amit öröm nézni szar használni cx xj gs z gpz-k ből reszelnek 7-800 -ezres rémálmokat amik az új stílus előfutárai tavaly láttam bmw k100 k75 -öt caffé rácernek megépítve szar ! de az élmény megfizethetetlen meg ugyebár az átlag motorok gs cb er és társai, amik csak a kiöregedett bikerekkkkk vágtázói , a-b ingázni. letűntek a sport verdák és társai mint a zx, már a többség injektoros réteg motorokat vesz z 750 z1000 er6. nem rég láttam három z modellt külföldi okmányokkal mondjam úgy hogy szarrrá törve lealázva vitték mint a cukrot már nem is hoznak sport motort hisz nem lehet eladni . kop kop itt vagy még ? van olyan kereskedő aki csak bmw-t hozna a tehetőseknek, mikor kérdeztem hogy mit mond a r 100 rt-ről csak annyit mondott ha az olaj nem folyik ki belőle akkor megeszi, a régiekben még lehet pár dolgot cserélni büntetlenül - bmw program- és állítólag kényelmes de ennyi a + vum a többi egy rakás ócskavas, de mivel bmw istenítik hullik szét körülményes minden komolyabb alkatrész cseréje de az új modelleken már az sem lehetséges egy izzó csere után, egy csatlakozó széthúzása után lehet rendet tenni az elektronikában ! nem vesz már senki aki haladni akar a korral , karbis vasat csak a szegények sportot pedig a donorok vesznek - a néphit szerint- úgyhogy nincs mit írni már a zx9-ről csak bájcsevegünk és szívjuk egymás vérét !
ezt lehet üröngetni vannak ám zavaros magyarázatok a delphi rendszer hibáira. felmelegedett gázolaj ami lecsapódik a benya tankban majd a keletkezett víz rozsdát okoz hoool ? hüle ! majd a víz eljut a porlasztókhoz ami rozsdásodikkk ! a főszűrőt nem is említik mint vízkiválasztó rendszert
a PD abban különbözik hogy nincs adagoló kis szemüveges, de van egy vezérműtengellyel működtetett pumpa sor ami küldi a bengát. 250 et bírnak a fejek és csere . de van annyi bontott hogy válogathatsz belőle. az 40 körül van ahogy ki okoskodtad.
a cr még újdonság, csak tapogatják a renccer hibáit, a cimbora hiba tárolója tele volt hibával ott már még az üzemanyag szűrő csere is macerás. a hétvégén egy olyannal menetem vizsgázni mándokra mutatott 5,3 -is átlagnak, 80-100 -al. no ott már köpni nyelni nem tud az átlag szerelő, ha alap programod van csak nézelődsz mit a moziba.
Jogos. Elnézést!
98 adagoló 2002-2003 pdtdi ott már nincs adagoló, pumpe düse van
a következő vagy pdtdi vagy benzin/gáz lesz
de erre a 70-80 átlagra az 1,4 b ópel astra is bőven sokkkkkk !
Kérném a tisztelt admin-t nevezze át!!
Lomok,és egyéb szir-szarok topikja...
http://www.origo.hu/gazdasag/2...
19366 dodó egy havi töltési bérlet, azaz 270-el 5 228 820 ft azt osztom 380-al egy átlag benzin tütü árral 13 760, 052631578 liter bengát adnak érte, hmmm egy hónapig a kulcsot sem kell elfordítani egynél többször benne, és még maradna egy kannával a következő hónapra ezek az elektromos baszások hüjék !
Én raktam ki. :D
adagolós a gép azt hittem azt már 30éve nem gyárják
Már raktam már fel!
én köszi ha legközelebb arra járok hivlak
én szerettem a 600-at csak az a sok csúnya vas veszi el kedvemet
minden másra ott a főszűrő. már volt a kezemben az adagoló, sőt szoboszlón a nyugati soron az öreg adagolós szakinál is, aki lesúlytó módon közölte hogy ezek az adagolók nem szoktak csak úgy szét esni, mint a példa igazolta neki is egy golf 4 diesele volt. a középső érzékelős porlasztó csúcsom van az élettartama végén, de vagy egy bontott vagy egy új oldja meg a problémát majd, még most ketyerészik, ha baj lesz a kis öreghez viszem, eddig soha nem akart lehúzni, mikor ott volt az adagoló velem meg a 4 csúcs akkor is pik pakk bemérte 3 jó egy épp jó, nem kérte el inged gatyád fizetség gyanánt, ha cserélni kell ő lesz az áldozat.
nem tettél fel magasítót ?