Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

?a kapun én nem írtam semmit a kapunkra,de ha már ott álltál előtte igazán be csöngethettél volna biztos találtam volna egy hideg sört számodra.
Kékvér erről pont ma olvastam egy cikket a kapun

Mi az, hogy "kellemes ünnepeket?" A lábmosó víz, na az lehet kellemes
A karácsony és az újév az legfeljebb áldott és boldog
(nem én találtam ki )
Azt, hogy miért nem indult elsőre annak lehet néhány oka. Az annyi, hogy ki kell deríteni és el kell hárítani, utánna 10 évig megint jó Masterral szoptunk mi is. Izzitógyertyák, üzemanyag visszavezető cső, üzemanyag kézipumpa okozhat galibát, illetve komplett az üzemanyag rendszer belüli hibakeresés nagyobb bajnál porlasztó, nagyon nagy bajnál kompresszió (toyotánál mondjuk ez kizárt) Nekem egy hónapig csak egy akksi volt benne és mégsem ment tönkre pedig 10 éves Az, hogy nem indul elsőre azért nem eszi meg az akkumlátor, hanem gondolom amire kicserélted MÉH telepre való volt nem vadi új aszt ennyi
Google képek között találtam egy hajesz belsőt pont abból a szériából ami nekem van, de tök mindegy mert a 96-ban gyártottnak dettó ugyanez volt a belseje
Nos csak arra akarok rávílágítani, hogy az abaktörlő kapcsoló mögötti kar na az már 96,ban is ott volt Mivel nem találnád ki, hogy az mire való ezért megmondom a kormányt lehet vele állítani persze nincs feltünő helyen de még mindíg feltünőbb mint aminek a kormányoszlop alsó részére sűlyesztik.
Nekem a dupla akkusnál amikor az egyik bedöglött ment utána a másik is. Szar akkukkal kaptam, később cseréltem, látszólag töltött de azok is elgyengültek. Gondolom az is okozta hogy nem indult elsőre. Az enyémben a kormányt nem tudtad állítani, transitban fel-le/ki-be. Reptéri transferek ennél is elérik az egymilliót, de 180-nál tuti eladom. Most 5 nap alatt belement 900km, nincs baja.
Boldog, Békés Karácsonyt Kívánok!
kellemes ünnepeket mindenkinek.
az valami rönót jelenthet
a pina kocsinak van egy kisbusza.....na azt vegyétek meg.......ha jol emlékszem V 10es
hát nem is érdemes tovább megtartani A 2004 az előző széria (2006-tól jött a combínó elejű , más futómű, jobb és erősebb motor és rondább külső jellemzi) Azokban a szériákban a klíma bizony nagy kincs volt Ha hirdettek olyat Vastag nagybetűs és 10 felkiáltójeles volt, hogy - KLÍMÁVAL!!!!!!!!!!! Bizony a cég fukarkodik az extrákkal az én szériámba már alapként ment a klíma. Nagyon kevés fut belőlle az országban, az egyetlen nagyvásárló a démász, titász cég volt aki flottába vásárolt aztán kitöltötték az idejüket, akkor épp helyette toyota nem volt váltottak transporterre Akikel én beszéltem nagyon sírja vissza a 4 kerekes hájeszt. a tranyóval szopóágon vannak, 250-ig mindnél kettőstömegű csere, a homokot meg nem bírja
Azt azért áruld el nekem légyszi, hogy 40 ezer km alatt, hogy basztál el 4 akkumlátort???? Szerintem ott a söfőr szovftverjében van a hiba az enyém 10 éves az egyik akksi még gyári babám Neked baszod nem mondták, hogy nem villanyautó ha tankolsz bele az önindítóval indítod, nem üres tankal az önidítóval közlekedsz vele sebességbe bár 4 akksit még úgy is nehéz tönkretenni 40 000 km alatt ha a gyárija volt benne
Azt magyarázd meg légyszi mi az , hogy "1 irányba állítani a kormányt" ezen filózok mert nem értem mit szeretnél ezzel mondani
Na a további fing fűrészelés helyett leszögezhetjük, hogy a hiace az egyszerű mint a faék Ez egy fapados jármű. 2006 ban mikor az utolsó szériát kiadták a tesztelőknek is az első véleménye. Úr isten mi ez? Vissza a múltba? Aszonta előkapta a forgalmiját megnézni hanyas évjárat , hogy biztos a jó autóba ült e
Igen semmi fölösleges szarság nincs benne ami mostanság divatos Ami egyébként is parasztvakítás a vevők megszédítésére, hogy egyáltalán el lehessen adni. Ez a sok szar vezetőt segítő elektronika a sávelhagyáselnealugyfékezzhaközelvagy stb. bárgyú baromságok nélkül, meg monitornagyságú lcd kijelző, tolató kamera nélkül rohadtul jól el vagyok. ebben az autóban van egy erős megbízható motor 3 pedállal egy kormánnyal és egy darakavaróval sajnos csak öt gangig. Olajcserékre járogatok vele 15 ezrenként 2 évente műszaki. Egyszer egy kerékcsapágy 15 ezer kardáncsapágy 8 ezer műszakira aszt annyi. tudom, hogy amikor beleülök elindul amig kaja van benne addig jár a motorja cserben nem hagyott. Egy debreceni ismerősnek ugyanezen szériája elérte a 900 000 km-ert 750-nél kuplungszett 63 ezer ft-ért, ugyanis ez rugos tárcsás nincs benne semmirevaló ketőstömegű hány custom megy el 900 ezret? szerintem egymás után 4 de nem a fent felsorolt szervízköltséggel
200,000-ig tartom meg nem érint a probléma. A 2004-est nyúztam ami ugyanaz, mint a tied. Az is lsd-s azt az egyet szerettem benne. 40,000km alatt 4 akkut fogyasztott el. Klíma nagy kincs ezekben az ócskaságokban kb. 100-ból egybe tették. Nem tudom leírni mennyire zajos a ford mellett. A proace szerintem kisebb, mint a transit, és sokkal drágább, még kis motorral is, remélem azokban már legalább 1 irányba tudod állítani a kormányt. Nem gyűjtögetek, el fogom adni amikor jönnek a bajok, remélem nem olyan gyorsan mint a toyotánál. Fűtött garázsban csak a zx10-et tartom, az megérdemli.
Fogyasztás 6,8-10 között, most 8,4 az átlag. Ez még megy majd lejjebb egr módosítás után.
2, Most nem értelek dzsimi Itt se a tojota húzta a hajót hanem a hajó tolta a tojotát
1. jó reggelt.
Tavassza, ha mész a vízre, lőj mán egy olyan képet, ahol a hajó húzza a toyotát a vízen.
ja ez meg sem kottyan neki van, hogy elfeljtem, hogy mögöttem van, persze ehhez a trélernek is toppon kell lenni
? 4 toyota hiacomat gyűröm az elmúlt 20 évben amiben igazat adok: nem túl nagy az utastere(neked) az én 170 cm-nek teljesen tökéletes A gyengeségről annyit az ilyen customok nem igen hagyják el a több mint 120 lovat (gyorsulásban biztos nem végre nem tudom ezek 152 km/h-nál leszabályoznak. Ablakfűtés, klíma, tempomat itt is megtalálható. A csend: az előző szívó 2,4 az zajos volt de az is csak azért mert 6 személyesként nem volt válaszfal aszt hátul a bádog felerősítette a zajokat. A mostani furgon válaszfallal, nem mondanám hangosnak, persze vannak ettől csendesebb haszonjárművek is az tuti. Két oldalán tolóajtó, paletta hosszában befér 5 köbös raktere van a kicsi változatnak is. Az én autóm 2008-as 2006-os szériából, amin 96 óta (az előző széria) nem sok mindent váltosztattak. A te autód 2016-os, tehát hagyjuk ezeket a xenon, kuplunggázas, bezárom saját magam 5 km/ óránál, (hogy a tűzoltónak biztos vágni kelljen). Ezek már a leg hitványabb 2016-os autókba is benne vannak, lásd transit custom Az enyém forszírozott tempónál 9 litert bekéri a te 7 litereddel ellentétben, nekem ez majd ott fordul termőre, mikor nem kell megfizetnem a 900 gurigát komplet befecskendező rendszerre, ellentétben a customnál 200 ezer km-nél a simensre igen. Nekem a kettőstömegű lendkerekem sem fog 300 ezer ft-ba fájni amíg a customnál 300 ezer km-nél tutkó cserés lesz. A tranyókat nézegettem annó kétségtelen szép autók, sok futóművel gyártották azért az a millió jelölés a nevénél mert a 9 mázsától az 1,4 tonnáig minden változatnál keményítettek rajta. A toyotát nem színezték túl a rövid hosszú ugyanazt kapta, hozzáteszem ez már lényegesen jobb mint az előd toyota ami neked is volt az valóban labilis volt nagy súlynál. Én az egy tonnát rádobatom nem inog, nem kóvályog szépen megy teszi a dolgát és a fékre sincs panaszom Trélezésnél észre se veszem, hogy a több mint két tonnás hajó rajta van, szerintem neked a tréler volt a tré Soha nem fordult elő, hogy ne indult volna, még egy aksival is indult bár akkor kicsit nehezebben( az egyiket cserélni kellett a másik még a 10 éves gyári ami benne van ) Nekem egyik hájeszom sem rohadt, bár hozzáteszem autóim mindíg fűtött garázsban állnak A hátsókerék az katasztrófa nem is értem, melyik barom találta el ezt a marhaságot. Bár ezeken már van önzáró diffi, elődhöz képest kicsit jobb, de sikos úton ez is tehetetlen. A tükör ami szintén katasztrófa aki teervezte valószínű életében nem tolatott még autóval Ennyi a tiédre reagálva. Nekem a legnagyobb bajom vele, hogy csak 5 gangos, ezért autópályán 130 az már 3 és félezres fordulaton van , bár cserébe nincs váltási kényszer 60 km/h-nál 5-ből kár visszaváltani, mert kiba.nagy nyomaték van benne tolja szépen turbóluk után. Ha 6 gangos lenne a váltó sosem kellene más, de hát előbb utóbb eljár az idő minden felett. A 2016-os modell amit proace néven árulgatnak minden tekintetben jobb a transit sorozatnál, még a citroen motorral is. Ismered a mondást nem A ford nem autó a medve nem játék Kezdj szerintem gyüjtögetni 3 év múlva gari után sokba lesz neked az a verda
A vízhőfok stabil 90 fok, elég gyorsan. Termosztat kizárva. De ma szétszedték vezérlés cserekor és a szivótorok környékén hűtővíz folyik :/ lehet ezzel lesz osszefüggésben .
Pipi sok mindenben igazad van, de te üljél sokat a zajos gyenge sokat zabáló de kicsi Toyotában, én inkább ülök a Transitban (2016 custom hosszított) : Mert ergonómikus, nem egy törpe majomra szabták, ablakfűtés, klíma, xenon, tempomat, csend, rendes fék, normális futómű van benne. Gyárilag bezárja a rakteret (pesten nem pakolnak ki a lámpánál), induláskor gázt ad amikor engeded fel a kuplungot, az utasnak is kényelmes, hosszabb úton elvan 7 literből. Nem zakatol, nem zörög, nem ássa el magát fél centi hóban, mint a toyota.
Csak mellékesen jegyzem meg 2003-tól cr dízel a hiace, és amikor nincs jó kedve nem is indul reggelenként elsőre. Nem kicsit rohad, a tükrében semmit nem látsz,de azért még szeretheted. Megnéztem fiatalakból mennyit árulnak 3 db. 1 törött egy motor bajos, és egy drága az országos választék. Ami a legrosszabb benne: trélerezéskor 70-nél elkezd kígyózni az új gumik ellenére is.
Arra gondoltam.
Díszként. Ha arra gondolsz, hogy balesetkor övelvágási céllal-e, akkor a válasz: nem. Arra a nyakamban lóg kettő, bár azok minden féle célra vannak.
http://www.motorrevu.hu/cikkek/53293-uj_negyhengeres_mv_agusta_a_lathataron
Lehet, szabad a VW-t és általában a német autókat pocskondiázni, kinek mire van igénye. Egyet tudok, és ez szerintem minden járműre igaz: Olyan a gép, amilyen bánásmódban részesül a gazdája részéről.
Igaz, én németben veszek/használok autókat, tehát a pár kommenttel előbb írt üzemanyag-norma és egyéb problémák itt kevésbé érvényesülnek. Meg azt is gondolom, hogy itt kevésbé működik a sufnituning is, mint otthon, a zsigulin és Wartburgon szakosodott szerelők mellett. Amit mondani akartam: 3 évvel ezelőttig volt egy 2005-ös (TDI) VW Touranom, 416ezer kilométer volt benne, amikor egy Nyerges kiütötte alólam, felnyitotta az oldalát, mint egy konzervet. Kevés és kicsi hibákkal kellett ritkán javíttatnom. Most egy E320-as (CDI, vagymi a tököm) mercit hajtok, ugyancsak 2005-ös. 370 000km van benne most(3 év alatt 155ezret tettem bele), kopóalkatrészeken és a szokásos szervizintervallumokon kívül eddig egyszer, 2 éve kellett váltóelektronika miatt szerelőhöz vinni. Nem simogatom, nekem az autó csak szükséges "rossz", mint közlekedési eszköz, de amit kell, cseréltetem, javíttatom, szükség szerint. Nálam eddig működik a dolog. Szóval, bárki mondhat bármit, nincsenek jó ,vagy rossz autók/motorok...jó vagy rossz tulajdonosok vannak...Hm, írtam még mást is, de kitöröltem, mert most nézem, hogy ez egy KAWA topic...xD hülyén adná ki magát, ha a HONDA-t dicsérném Szóval itt befejezem, szevasztok:)
Bicska mentős, akciós szerepként van ott?
Kawaszeki!

Írtam privátban, majd pillants már rá! Meg írjál egy számlaszámot...

Off!

Látom megy a fauvék pocskondiázása. Apósomék a harmadikat vették februárban, nem ok nélkül. Mármint nem ok nélkül nem vettek mást. A kép a Golfból készült, a bicskát, kést fotóztam...